huisje oppimpen

06-01-2012 16:47 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

twee jaar geleden had ik blauwe/roze muren wat ik erg leuk vond ,

ik hou van kleur, ik zau toen gaan samen wonen .Omdat ik een koopapartement heb moest het geschilderd worden om te verkopen, uieindelijk ging het samen wonen niet door en het verkopen dus ook niet.Ben er nog steeds erg blij mee alleen heb nu dus kei witte muren vind ik verschrikelijk maar ik heb geen zin om weer alles over te schilderen. Wil graag wat leuke schildertjes/poster aan de muur liefst fantasy. Wie weet waar ik mooie posters en zo krijg ?

ps ik ben laageletterd heb dus moeite met schrijven
Wat dacht je van kleurpanelen die je schildert of behang op doet. Die hang je dan op en kan je in een middagje aanpassen zonder dat het veel geld kost. Een hele simpele manier om snel kleur te creeeren
Al op fantasy poster gegoogled?
Ik zeg neonlichtbalken. Het zijn een soort tl-buizen en die kan je onderaan de muur in een soort bak leggen. Daardoor wordt je hele muur in die kleur verlicht. Kan je ook weer makkelijk een ander kleurtje in doen. Geeft ook geen zooi en gedoe

Edit: gewoon je laatste zin niet gelezen over de posters enzo . Sorry.
Een vriendin van mij mag niet schilderen omdat ze een woning huurt die te koop staat

Nu heeft ze bij de action een paar grote canvas doeken gekocht en die behangen en opgehangen , ziet er echt super gaaf uit
Internagelaktisch
Inderdaad, kleurvlakken op je muur!

Aftapen en schilderen, maar wat ikzelf inderdaad veel handiger vind: Een wit canvasdoek kopen en in een knallende kleur verven (of behangen). Die ophangen. Zo is het niet definitief, kun je makkelijk wisselen en het is een stuk minder gedoe!
offtopic....

Divafiary,

Als alle laaggeletterden zo schreven, hadden de taal-liefhebbers nix te mopperen.

Kompliment voor jouw schrijven hoor....!!
thanks beter.laat

ik zet het maar bij omdat ik regelmatig cometaar krijg

toch iemand die het wel mee vind vallen
ja op posters al gegoold maar ik wil ze dan ingelijst hebben. maar ik schrok nogal wat dat grapje kost

100 euro voor een ingelijste poster
denk dat ik maar naar expo ga
Xenos verkoopt ook posters, lijaten, spiegels etc. Vaak goed te betalen.
Misschien Ikea. Weet niet of ze Fantasy hebben, maar ze hebben wel super veel leuke dingen voor aan de muur en betaaldbaar.
poster webshop Xenos -fantasyposters klik hier

Niet duur 7 euro voor zo'n grote poster!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
quote:divafiary schreef op 06 januari 2012 @ 17:31:

ja op posters al gegoold maar ik wil ze dan ingelijst hebben. maar ik schrok nogal wat dat grapje kost

100 euro voor een ingelijste posterJe kunt ook een plaat mdf op maat laten zagen en daar je poster op plakken, of in een kleur verven.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je kan de mooiste lijsten kopen bij de kringloopwinkel voor een paar euro. Ja, ook die grote! En misschien hebben ze wel een mooie poster in jouw smaak er al in zitten. Duik eens wat vaker de kringloopwinkel in. Je zult versteld staan!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
oke kringloop zau ik zelf niet zo snel aan denken maar mijn vriendin koopt daar best veel ook haar meubels soms

mischien wel idee voor lijsten jah
Nee Fame, niet zeggen! Er moeten zo min mogelijk mensen naar de kringloop gaan (anders zijn straks alle leuke dingen weg)
Shit, stom!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb een vitrinekast gekregen, van mijn vriend

hij kan deze nog niet opzetten,( pas geopereed .)

ik wil hem zelf proberen op te zetten maar nog nooit gedaan

is een ikea kast iemand tips?
quote:divafiary schreef op 09 januari 2012 @ 15:52:

ik heb een vitrinekast gekregen, van mijn vriend

hij kan deze nog niet opzetten,( pas geopereed .)

ik wil hem zelf proberen op te zetten maar nog nooit gedaan

is een ikea kast iemand tips?De gebruiksaanwijzing lezen? Ikea spul is niet heel moeilijk in elkaar te zetten hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Zoek op de ikeasite naar het type kast en download de handleiding (evt via google). T zal je dan vast wel lukken. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven