Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
haha GW, die tandarts die verzint het wel zeg! Sjonge, wat een brutaliteit!

Leuke jas Kath, ik had dat ook met mijn winterjas, gekocht voor de helft en was nog 130 euro maar ik draag hem al weer voor de derde winter.

Ik hou echt niet van HK dus dat komt er niet in, behalve als pyjama, maar ja, ook maar gehad.

Heb net via mp twee Vingino broekjes gekocht voor 26,5. 1 maat 86 en 1 maat 92. Helemaal happy!!
goeie deal beck!
Goed, ik ga mijn kind maar eens uit d'r bed gooien, het is wel mooi geweest.
Ik heb liever HK dan die vreselijke disneyyyyy prinsesssen meuk. Dat vind ik echt verschrikelijk.

M. vindt HK leuk, heb het geprobeerd te vermijden, maar gaat niet makkelijk met een schoonzusje+schoonmoeder die HK fanaat zijn.. (leuk voor een meisje, HK !!!)
Half verteld op t werk (een paar mensen, maar leidinggevende was op vakantie, dus dat moet maandag nog..).

Tja, voorgevoel, nee, eigenlijk niet.. Ik zag mezelf altijd met 2 meisjes, maar hoe dichter het bij komt, hoe minder ik een beeld heb eigenlijk.. Zwarte lotto dan maar? Vriend is overtuigd dat ie een zoon krijgt (net zoals bij F..)

Goed, ff boodskapjes doen, we eten zuurkool vanaaf!
Zware lotto op haajf ingevuld
Iemand ooit van een kolfelleboog gehoord?

Heeft buurman verderop staat op zn vriendin dr haajf.

Ze bedoelt natuurlijk golfelleboog
Hier ook zielige vent. Beetje verkouden en de wereld vergaat... Mietje.

Hij hangt nu beetje op bank en geen aandacht voor S alleen pfff. Pffff. Pffff.

Gaat lange avond worden.
een kolfelleboog krijg je als je teveel gekolfd heb, nu is dat voor een man natuurlijk wel uitzonderlijk

Hier ligt mijn meisje alweer op bed.

Van disney prinsessenmeuk hou ik ook niet, ik hou sowieso niet van kleding met tekenfilm of andere figuren, dat mag prima voor ondergoed of pyama's maar de rest ga ik nog even veto-en. Ik moet alleen dan oma nog even inlichten want die koopt voor nicht wel eens HK, gelukkig meestal pyama's

Nog leuke plannen voor het weekend?
Hier komt ook echt geen HK trui oid in huis, tenzij ze hem krijgt! Zelf koop ik het echt niet.

Ze vind het erg leuk, heeft er ook veel dingen van, geen probleem, maar geen kleding...

Dat doet ze dan maar tegen de tijd dat ze zelf voor haar kleding kan zorgen.

Jeetje wat een stel langslapers vandaag ja! T heeft nog nooit van dr leven zo lang achter mekaar geslapen overdag! Zelfs als baby niet.

Kath: leuke jas!!

GW: jeetje die ta van jou... Ik zou er idd ook nooit meer terug komen!

Moeder is vanmiddag weer even geweest, en is blijven eten. Ze is samen met mij, met T naar buiten geweest, kon zij mooi achter T aan te vangen, en hebben allemaal een frisse neus gehaald. Tijdens eten koken enz heeft ze T even bezig gehouden, en na het eten ook (nadat ze de afwas al voor me gedaan had ), en kon ik even gauw douchen. Echt ideaal
Ohwja, die andere disney en prinsessen spul net als bij HK, om me te spelen oid, prima, maar geen kleding..

Beetje jammer dat ze 2 truien met K.3 heeft gekregen van schoonzusje Die toch maar eens inlichten dat ze dat niet meer doet.

Weekendplannen?? Nou, eigenlijk niet... Al zou ik wel heel graag willen bevallen! Vandaag nog wel, maar het weekend vind ik ook goed, hahaha.
Handig justdeb, zo'n moeder!

Goed, ik schrijf op mijn lijstje,

-justdeb gaat dit weekend bevallen

(al aan de ananas harten/tonic/seks)
Wij gaan S dr nieuwe kamer aanpakken. (als vent zich niet te "zwak" voelt)
quote:germanwings schreef op 06 januari 2012 @ 19:43:

Handig justdeb, zo'n moeder!

Goed, ik schrijf op mijn lijstje,

-justdeb gaat dit weekend bevallen

(al aan de ananas harten/tonic/seks)

Ja, gelukkig wou ze dat wel doen... vraag niet heel gauw om hulp, maar nu lukt het me gewoon echt niet meer, hele dagen alleen met T.. En vandaag was ze ook nog eens heerlijk aan het vervelend zijn de hele dag....

Nee, nog niet aan de ananas/tonic/seks, hahahaa

Drink alleen water en bitter lemon (tonic lust ik niet)

Seks, hmmm beetje lastig als man niet thuis is, haha.

Ananasharten: heb geen ananas in huis, maar vind het ook niet zo geweldig om die te gaan eten...

Nog meer wee-opwekkende suggesties??
quote:vcharlotte schreef op 06 januari 2012 @ 19:48:

Wij gaan S dr nieuwe kamer aanpakken. (als vent zich niet te "zwak" voelt)met HK-Thema?
Disney komt er hier in kleding ook niet in. Vreselijk. We hebben morgen relaxed dagje, vent moet alleen werken en zondag nieuwjaarsborrel.
GW, ze krijgt wel hk dingen op kamer idd. Voorspelbaar hè?

Zonet vent aangesproken op zn kleinzerige gedrag, hij geeft me gelijk
Charlotte, je hebt een verzoek voor de hyves van mijn forum naam. Ga mijn eigen profiel verwijderen maar wil wel bij een paar hyves groepjes blijven, vandaar
Moet het nog even afkloppen want geen idee hoe het hier over een paar jaar gaat maar ik hou niet zo van thema kamers. Tenminste, in kleine dingetjes wel, maar hele figuren op de muur schilderen of behang met figuren, dat is echt niet zo mijn ding.

Heb ik vroeger ook nooit gehad. Wel een kleurthema, dat vind ik dan wel weer tof.
maris.... nog niet zwanger van een 'made in thailand'?

Al bezig met trouwplannen? Ben zo benieuwd... trouwen is echt zo tof.

Ik ken echt een hele gave band, die van ons namelijk! Al een idee hoe je het gaat aanpakken? Feest met band of dj?
Maris: probeer jij je toe te voegen aan haajf? Heb uitnodiging, maar wil ff checken
Oké, crosspost. Ga je direct toevoegen!
plannen dit weekend: morgen half 7 op schiphol staan, zorgen dat ik om half 9 toch echt weer thuis ben. heel veel was wegwerken. 12 uur even tukkie doen, half 3 mijn moeder halen, 3 uur doop nichtje incl daar blijven eten, 's avonds chauffen voor mijn moeder naar verjaardag tante en nicht in almerecity.

zondag: voor apegapen op de bank hangen/
jeutje moom!! drukke zaterdag!
Hier ook geen hele wanden met hk hoor

Wel, kleedje en dekbedovertrek en natuurlijk dr hk knuffels!

Verder geen fratsen. De w.oezel en p.ip kamer die babykamer is en blijft begint wel te vervelen.

Ach, krijgt onze tweede door de tijd ook wat nieuws

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven