Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken

06-01-2012 22:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Iemand hier ervaring met bleken? Ik heb best wel gele tanden en wil ze graag mooi wit hebben.

Zou het uitmaken of je het bij zo'n kliniek doet of bij de tandarts?

Iemand een goede tip in Amsterdam?

Bedankt
Een tip; ga niet te wit, dat ziet er echt niet uit.
The time is now
Tandarts Garben (super tandarts, helaas wilde hij niet met mij mee verhuizen naar drenthe haha)

Pieter Basstraat 21-27 in zuid.. Hele fijne tandarts..
Tandarts hier maakt een bitje waar je dus de bleekpasta in kan doen. Voordeel hiervan vind ik dat als je tanden weer wat geler worden het zoweer kan gebruiken. IPV met een lamp. Want ze worden ook weer sneller geliger.

En hygiene vind ik ook belangrijk,en van alle klinieken kan je niet zeggen dat ze hygienisch werken.
Ik heb het 4 jaar geleden in amerika laten doen: een BriteSmile behandeling. Mijn tanden zijn 8 tinten witter geworden en nu 4 jaar later zijn ze creme achtig.. Ik had ook behoorlijk gelige tanden en nu is het na 4 jaar een beetje creme geworden. In het begin had ik glanzende superwitte tanden en kreeg van iedereen comlimentjes! Zeker een aanrader dus.

Bij WIT in amsterdam werken ze ook met BriteSmile. Het is erg duur, maar erg goed! Tip: op de huishoudbeurs kan je het ook laten doen, en dan voor veel goedkoper. Ik weet alleen niet of ze dat dit jaar weer mogelijk is.
@banba: Haha nee hoor, van wat ik heb gelezen ligt het ook aan je tanden zelf hoe wit ze kunnen worden en het wordt altijd weer wat donkerder na een paar weken.

En ik heb wel een eigen tandarts, dus daar zou ik ook kunnen vragen, maar een kliniek lijkt makkelijker.

Hygiëne is inderdaad wel belangrijk, daarom vraag ik mij af of iemand misschien ervaring heeft met een kliniek.
quote:cup_cake schreef op 06 januari 2012 @ 23:03:

Ik heb het 4 jaar geleden in amerika laten doen: een BriteSmile behandeling. Mijn tanden zijn 8 tinten witter geworden en nu 4 jaar later zijn ze creme achtig.. Ik had ook behoorlijk gelige tanden en nu is het na 4 jaar een beetje creme geworden. In het begin had ik glanzende superwitte tanden en kreeg van iedereen comlimentjes! Zeker een aanrader dus.

Bij WIT in amsterdam werken ze ook met BriteSmile. Het is erg duur, maar erg goed! Tip: op de huishoudbeurs kan je het ook laten doen, en dan voor veel goedkoper. Ik weet alleen niet of ze dat dit jaar weer mogelijk is.Oh dat klinkt goed! Ik zal eens googlen bedankt
Mijn vriendin heeft BriteSmile laten doen bij 'n tandarts in Belgie. Haar vriend heeft het laten doen in Rotterdam. Hij kreeg geen verzorgende producten mee (behalve 'n speciale tandpasta) zij wel. En juist die verzorgende producten zorgen ervoor dat je tandglazuur weer heelt na die peroxide behandeling. Da;s erg belangrijk want anders kunnen ze sneller weer gelig worden door bijv. rode wijn, thee, koffie.
Lees dit eens, volgens de Consumentenbond de meest effectieve (en goedkoopste) manier: http://www.tandenthuisbleken.nl/pdf/tan ... bleken.pdf
quote:dreamer01 schreef op 06 januari 2012 @ 23:06:

@banba: Haha nee hoor, van wat ik heb gelezen ligt het ook aan je tanden zelf hoe wit ze kunnen worden en het wordt altijd weer wat donkerder na een paar weken.

En ik heb wel een eigen tandarts, dus daar zou ik ook kunnen vragen, maar een kliniek lijkt makkelijker.

Hygiëne is inderdaad wel belangrijk, daarom vraag ik mij af of iemand misschien ervaring heeft met een kliniek.Je tanden kunnen idd niet witter worden dan wat genetisch is bepaald. Bij de een is het spierwit, bij de ander is het creme. Je komt er alleen achter door het zelf uit te testen. Bij mij waren de verwachtingen in ieder geval ruim overtroffen.
Ik heb het vorig jaar bij Wit in Amsterdam laten doen. Na de behandeling zeiden een aantal personeelsleden van Wit dat het zo mooi was geworden maar ik zei dat ik niet tevreden was en helemaal geen verschil zag. Ik was dus helemaal niet tevreden. Een paar dagen later werd ik door Wit gebeld omdat ze de behandeling gratis over wilden doen, de reden was dat de gebruikte pasta nieuw was en blijkbaar niet werkte. Heel hypocriet dus om na de behandeling te zeggen dat ze het resultaat zo mooi vonden.

Toen ik terug ging voor de 2e behandeling zag ik na afloop ook nauwelijks verschil. Mijn tanden zijn zo ie zo niet erg geel, maar had toch gehoopt op echte mooie witte tanden. In ieder geval ging het wittige er heel snel, na een paar maanden weer vanaf.

Ik begrijp dan ook niet hoe anderen wel witte tanden kunnen hebben (op tv) enz.

Mijn tanden zijn dus helemaal niet geel, maar zou graag witte tanden willen.
Ik ben ook ooit bij Wit in Amsterdam geweest, maar was ook niet tevreden over hun. Tot nu toe vind ik het zelf thuis doen met crest whitestrips het beste werken. Mijn hoektanden waren iets geler en die heb ik hiermee lichter gekregen. Wordt aangeboden op marktplaats, maar ook op ebay.
Ik heb ze 4 jaar geleden laten laseren (niet bleken),een mooi resultaat dat lang blijft.Zijn nog steeds wit maar ik wil ze nu weer binnenkort opnieuw laten laseren.Vind parelwit erg mooi (geen vampirwit).
quote:Geraldine schreef op 07 januari 2012 @ 12:26:

Ik heb ze 4 jaar geleden laten laseren (niet bleken),een mooi resultaat dat lang blijft.Zijn nog steeds wit maar ik wil ze nu weer binnenkort opnieuw laten laseren.Vind parelwit erg mooi (geen vampirwit).Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en hoeveel het kostte?
quote:Superhuisvrouw schreef op 06 januari 2012 @ 22:58:

Tandarts hier maakt een bitje waar je dus de bleekpasta in kan doen. Voordeel hiervan vind ik dat als je tanden weer wat geler worden het zoweer kan gebruiken. IPV met een lamp. Want ze worden ook weer sneller geliger.

En hygiene vind ik ook belangrijk,en van alle klinieken kan je niet zeggen dat ze hygienisch werken.Ja, zo ben ik het op dit moment ook aan het doen. Gipshappen bij de tandarts, hij heeft een gebitje gemaakt, spuitjes gekregen met bleekpasta. Ik gebruik het nu enkele dagen en ik zie al een groot verschil. Heb drie gele tanden, en die zijn nu mooi bijgekleurd. Ik doe nu mijn hele bovengebit. Vrijdag heb ik controle, dan hoor ik of ik kan stoppen of niet. Het bevalt me prima!
quote:Gisselle schreef op 07 januari 2012 @ 01:07:

Ik begrijp dan ook niet hoe anderen wel witte tanden kunnen hebben (op tv) enz.Facings.
quote:mel85 schreef op 07 januari 2012 @ 13:08:

[...]

Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en hoeveel het kostte?

Hoi mel,in Roosteren en dat koste toen 350 Euro.De kliniek gaat

deze of volgende maand verhuizen.Ik ga op zoek naar een andere

kliniek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven