Vrolijkheid..

06-01-2012 22:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ik denk dat je het zelf al zegt: dat je "gewoon" een leuke dag hebt. Haal die druk van de ketel dat je vrolijk MOET zijn. Je mag morgen lekker jezelf zijn. Maak je er dus niet druk om, ontspan en geniet op die manier van de dag die komen gaat.
Pilletje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Paar glaasjes wijn??

Alles waar je normaal aan denkt en ff niet aan wilt denken opschijven?

Dan weet je het nog wel maar op dat moment kan het ff uit je hoofd want je hebt die "problemen" op papier staan. Dus dan hoef je ze niet mee te nemen (hmm beetje vaag. Sorry, kan het ff niet beter formuleren)
Ik heb altijd keihard de radio aan op de badkamer. Lekker meeblèren op de muziek tijdens het "klaar maken" om weg te gaan.( en swingen voor de spiegel )
“Don’t look back – you’re not going that way.”
laat het los
it's a big club and you ain't in it
Dat herken ik wel. Ik heb zolang alleen maar serieuze zaken aan mijn hoofd gehad, dat het een beetje eigen is geworden.

Ik lees mee.
TO, ben je er nog?
tip als je ervan houdt: The big bang theory.

Helpt mij altijd even lachen - soms tot buik(spier)pijn aan toe - en herinneren aan luchtige humor en gezelligheid met vrienden (die ik momenteel niet veel zie en heb er ook weinig over trouwens :( )

Onbezorgde van vroeger kun je niet terugkrijgen. Misschien kun je een nieuwe manier van onbezorgdheid voor jezelf 'ontwerpen' in je huidige leven. Of meer met kinderen omgaan.
quote:Tickel schreef op 06 januari 2012 @ 23:13:

Ik heb altijd keihard de radio aan op de badkamer. Lekker meeblèren op de muziek tijdens het "klaar maken" om weg te gaan.( en swingen voor de spiegel )

Doe ik ook, haha

En het advies van pillen of drank?
...
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven