'nood' weer

05-01-2012 10:30 95 berichten
het zou niet echt lekker weer worden,

en er is ook met codes gestrooid.

echter hier in Gelderland vind ik het aardig meevallen.

zo nu en dan een bui en wat wind maar niet zo dramatisch als ik dacht. hoe is het in de rest van het landje?
Alle reacties Link kopieren
Er is hier een hele zware plaat (tussenschot 2 woningen) naar beneden gekomen en de boel is afgezet met linten. (die een enorme herrie maken in de wind. )
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
@ Mundy: ja dat idee had ik ook al....Woon je in O of in N?
Inmiddels zijn er 3 platen naar beneden gekomen, waarvan er 1 rechtop in de grond staat.
Oh Jas, dat is niet fijn! Jouw huis?
Ik vind het in Amsterdam allemaal nog wel meevallen. Ok, het waait een beetje. Maar het is droog en er schijnt af en toe zelfs een waterig zonnetje.
Hier in het noorden van Noord-Holland stormt het goed! Ook af en toe een bui maar nu eventjes droog.
Het is hier nu pikzwart buiten... Tijd om de lampen aan te doen.
Hier valt het nu nog mee. Het heeft wel gespookt, er is een compleet (klein) koepelraam uit ons dak gewaaid en erlders ook lekkage. Regen valt nu mee, soms een zonnetje maar nog wel harde wind. Hoop dat mijn lakentjes nog drogen vandaag!
Een hagelbuitje in Zeeland!
Wolkbreuk hier!
quote:loulouise schreef op 05 januari 2012 @ 14:18:

Oh Jas, dat is niet fijn! Jouw huis?Niet 1 van de platen van ons en de buren maar wel vanaf de flat waar ik woon.
058, het waait hier stevig. Vanmorgen bij het om de hoek rijden al bijna van de fiets gewaait.

Kwam op de website van onze wijk nog een leuke foto tegen met hoog water. Pech voor de eendjes, kunnen niet meer schuilen tegen de regen. De brug is te laag geworden
Zaanstreek:

Dakpannen van het gemeentehuis en daardoor de profincialeweg afgesloten.

Opzich vind ik het waaien nu wel meevallen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Grrrr, hier waaide aan het eind van de middag toch nog een schuttingdeel eruit. Gelijk maar weer vastgeschroeft anders zitten we wel erg te kijk.

Bij de buurman ligt de schutting er ook al uit. Wind staat voor ons echt net verkeerd op de schuttingen.
het valt hier (026) toch nog steeds erg mee.

al hebben ze de rijnkade wel afgesloten voor de zekerheid hoorde ik. De rijn was onstuimig vanochtend maar het water stond nog zeker niet aan de rand.
hier weer harde wind, dikke buien.
@mallory, ik woon in G.
Het waait hier weer hard..! Heel de ramen gaan heen en weer..! Ik woon 3 hoog..! Hoop dat het slechte weer snel voorbij is..! Kan niet eens fietsen met die harde wind..!
De waal schijnt vannacht ook over te stromen.. ik woon bij een haven dus hoop maar dat het niet al te hoog komt
Het viel hier anders niet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven