Mode & Beauty alle pijlers

Deze specifieke laars

07-01-2012 03:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben op zoek naar dit laarsje. Het merk is Tods (model montone)

Is er iemand die weet waar ik dit model laarsje kan kopen (of misschien verkoopt iemand ze) en dan niet bij de officiele verkooppunten zelf,aangezien dat ver boven mijn budget ligt. Tweedehands kan dan weer wel. Nepperds of laarsjes die erop lijken mogen ook.

Ik heb zelf al het laarsje gevonden op marktplaats, maar dat is bruin, en ik ben op zoek naar zwart of donkerblauw. Verder vind ik ze niet.

Foto

Wie o wie wil mij helpen zoeken? Ik ga zelf ook nog even kijken.

Alvast bedankt.
Ik heb geen motto.
Het kan aan mij liggen hoor, maar verkopen ze dat soort modellen niet in alle goedkopere schoenwinkels?
Tig jaar geleden wel ja Lor. Van het merk Lumberjack bijvoorbeeld. Maar das echt al tien jaar terug.
Ja of van Fred...

Fred de la Bretonière...

In alllle kleuren...suede, lakleer zelfs zebra print op pony enzo..

Maar dat TOD's nu nog in die laarsjes gedoken is...raadsel?!

Fred heeft dit model nu niet meer hoor.

Soms misschien nog kindermerken (Hupsake) volgens mij had mijn dochter ze daar van toen ze klein was in rose lakleer...

(ze is nu 12 en draagt Nike en Adidas ;P )
Bij TOD's wellicht nooit uit assortiment geweest?
Maar nu staan er ook een hoop zwarte laarsjes van ongeveer zo'n model.. Of ik heb gewoon echt geen verstand van schoenen en zie de verschillen niet zo
quote:L0r schreef op 07 januari 2012 @ 09:04:

Maar nu staan er ook een hoop zwarte laarsjes van ongeveer zo'n model.. Of ik heb gewoon echt geen verstand van schoenen en zie de verschillen niet zo

Misschien het laatste?

Vind het nogal vreemd dat modellen die jou niet aanstaan waarschijnlijk wel in de goedkopere winkels te verkrijgen zijn?

Zie je vorige post...
TO

Kijk ns bij

http://www.fooshz.com

Die hebben leuke modellen
Niks mis met die post toch? TO wil geen TOD's want te duur, ze zijn al jaren niet meer 'in', dus dan wellicht nog in goedkopere winkels.
Snap ik Star, maar de post las/lees ik als:

Dat soort modellen hebben ze altijd/ nu nog sowieso in de goedkopere winkels.
http://www.zalando.nl/veterlaarsjes/ als voorbeeld.

Zoekt en gij zult vinden. Gewoon even kijken waar je op moet zoeken. Verterlaarzen, bootees en dan ook bij de verschillende ketens. Enkellaarzen kan ook nog. Even een lijstje erbij van winkels en merken. Zijn er een heleboel. Shoeline heeft er ook en paar staan. Invito, Manfield, Dolcis en Ziengs en als je die gehad hebt dan ben je al een heel eind,
quote:Kier_V schreef op 07 januari 2012 @ 09:55:

Snap ik Star, maar de post las/lees ik als:

Dat soort modellen hebben ze altijd/ nu nog sowieso in de goedkopere winkels.

Komt het denigrerend op je over?

Ik vind die post helemaal niet negatief overkomen.

Ze geeft toch geen oordeel over de schoen zelf?
Ben ik weer.

Ik heb ze tien jaar geleden ook gekocht. Gewoon nepperds. Ik hiel me niet bezig met merken.

Maar om nu datzelfde laarsje te vinden tegen een voordelige prijs??? En ik heb al zo'n beetje de bekende winkels en site's gehad.

Het gaat me echt om dit model, maar misschien als ik een ander vind. Want de echte tod's ga ik niet halen.

Ik ga nog even kijken op die website van Kier-V.

Die kende ik nog niet.

I.i.g bedankt voor de tips allemaal.

Oh, en L0r, welke goedkope schoenenzaken dan??? Want dan haal ik er gelijk tien paar haha.
Ik heb geen motto.
Ecco heeft zoiets in het zwart en daar kan je makkelijk op zoeken. Misschien dat Gabor ook iets heeft.

Voor Ecco kan je zelfs bij de Scapino, Nelson en Dürlinger kijken en zelfs de duurdere hebben die. Als iets weg is bij Ziengs dan staat het heel soms vlak daarna bij Omoda. Maar dan net even anders en in andere kleuren. Ze variëren er nogal mee. Online staat niet altijd hetzelfde als in de winkel.

Als je niet groter hebt dan 42 kan je ook nog bij de tienerlaarzen kijken. Soms gaan ze tot 40.
Dit zijn toch gewoon van die paladiumsschoenen? De namaakvariant kan je gewoonbij scapino kopen voor 12,50 ofzo.
webshop palladiums
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ha geheimtaal, we hadden hetzelfde idee!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
http://www.ziengs.nl/ecco ... -zwart-231053-174156.html

Er is nog een ander model dat er op lijkt. Details zijn dan net even anders. Eentje met iets van bont en weer iets lager of net weer hoger. Het is maar net wat je mooi vind aan die laarzen.

Avanche kan je ook kijken, maar die heeft niet zoveel staan online.
quote:jas schreef op 07 januari 2012 @ 18:09:

Ha geheimtaal, we hadden hetzelfde idee!

Ja, en die zijn lang niet zo duur!
Oh ik lees hier nu pas weer. KierV, die post was helemaal niet zo bedoeld! Ik kom zelf alleen maar in goedkopere schoenenwinkels, vandaar dat ik weet dat ze daar zo'n soort schoenen hebben.. Over duurdere winkels kan ik niks zeggen want daar kom ik dus nooit

Begentle, de winkels waar ik meen te hebben gezien zijn Bristol, Schoenenreus, Scapino, Van Haren e.d.
En ik zeg nergens dat die modellen mij niet aanstaan hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven