Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
quote:KahlanAmnell schreef op 06 januari 2012 @ 22:53:

[...]

Ah, dank

Misschien beter om in de OP te vermelden wat voor reacties gewenst zijn Dat werkt doorgaans averechts
Ja maar dan duurt het verwijderen van de OP niet zo lang als nu. Bespaart mensen de moeite

Ah know`t, tha shunt
Hahaha, is dat niet juist het punt, kijken hoe lang de OP nog blijft staan? Langer dan ik had verwacht eerlijk gezegd... Maar verder meende ik elk woord, en nu nog meer zelfs...!!
Joh, ik heb het beste met haar voor maar dan vooral voor haar man.

Als hij toch eens wist wat er hier gezegd werd.
Ah know`t, tha shunt
quote:nokiafan schreef op 30 december 2011 @ 19:29:

Dit topic kan op slot. Ik reageer in ieder geval niet meer.

Je kreeg van mij (en anderen) het voordeel van de twijfel omdat je een bekende nick bent. Maar in een week tijd zo'n ommezwaai meemaken in je relatie op zo'n "gevoelig" dossier, dat is zeer onwaarschijnlijk. Je man accepteert 1-2-3 dat je met een ander gezoend hebt, dat je met een andere man het bed in wil, je had al ja gezegd tegen sexslavin. Je man wil weinig sex en alleen super standaard in bed, en nu in ene komt ie met stopwoorden en weet hij je tot tranen te brengen?

Je bent met alle cliché's langsgekomen: in ene huilen na de sex, familie die geschokt zullen zijn als jullie uit elkaar gaan etc. etc.

Het zal mij helemaal niet verbazen als blijkt dat je vakantie had en teveel tijd. En dat je daarom gewoon een verhaal hebt bedacht en probeert hoe lang je het net echt genoeg kan laten klinken zodat wij erin trappen. Je hebt alleen niet het geduld om de verhaallijn wat langer uit te rekken.
Ik denk dat de originele OP wel klopt eigenlijk, er zijn vrouwen te over die hier mee zitten. Maar die ommezwaai vind ik ook erg frappant...daar twijfel ik eerder aan. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat het waar is. Waarom? Omdat je toch ergens in moet geloven als je het bestaan van God al bijna hebt weggestreept als onwaarschijnlijk. Tja...
Dit verhaal klopt. Dit is typisch gedrag voor een Borderliner die tegen een quasi psychose aan zit. De ommezwaaien incluis. Als je het niet kent, geloof je het niet.

Deze mevrouw heeft echt hulp nodig.
Ik ga geen diagnose op afstand maken, maar wil wel zeggen dat ik het hoogst verbazingwekkend vind allemaal.

*is zelden zo diplomatiek geweest hier*
quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 21:02:

Dit hele gebeuren zit me momenteel heel erg hoog. Als ik lees dat anderen het wel toestaan/krijgen van hun partner.

Ik ben absoluut niet respectloos over of naar mijn man. Het Gesprek is ongeveer zo gegaan:

We lagen in bed en ik vertelde rustig en netjes dat er wat was gebeurd tijdens mijn verblijf bij mijn ouders. Dat ik iemand had leren kennen waar het goed mee klikte. Dat ik hem had geholpen en dat we op het einde, de laatste keer dat we elkaar zagen, ook gezoend hebben.

Dat ik niet daar naartoe ben gegaan met het idee: Zo, ik ga eens lekker vreemd, maar dat het me overkwam. (Als in, ik was het uiteraard niet bij voorbaat van plan die ander leuk te gaan vinden.) Dit begreep mijn man.

Ik zei tegen hem, dat ik niet in monogamie geloof, en ik haalde aan dat ik voorheen eerlijk heb verteld dat ik in alle vorige relaties heb gezoend met een ander. Ik heb op zijn vraag "Kun jij me beloven in deze relatie monogaam te zijn?" eerlijk "Nee." geantwoord.

Ik heb aangegeven dat het absoluut niet mijn bedoeling is om meteen met Jan en alleman het bed in te duiken, maar dat het me om die man zou gaan. Aan nog meer anderen heb ik totaal geen behoefte.

Hij bedankte mij voor mijn eerlijkheid, dat vond hij heel fijn. En zei dat hij over dit alles na zou gaan denken.

Is hier ook maar iets respectloos geweest? NEE.En daarna heb je contact gehouden met deze meneer, heb je uitgebreid met hem over seks en jullie seksuele fantasieën gesproken, heb je je helemaal laten opgeilen, werd je verliefd, heb je afspraken gemaakt over dat jij zijn seksslavin zou worden en seksueel niets meer zou doen zonder zijn toestemming. Allemaal zonder dat je man daarvan op de hoogte was. Is dat fair of respectvol naar je man? NEEquote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 21:05:

En wat ik nou vergeet te zeggen is dat ik hem nooit voor de keuze heb gesteld: Of ik die minnaar of we gaan uit elkaar. Dat heb ik nooit gezegd.

Ik heb alleen aangegeven (bij de psycholoog) dat als mijn man het niet kan toestaan, dat we dan heel waarschijnlijk uit elkaar moeten gaan.

Maar ik heb hem nooit voor het blok gezet, nooit die keuze gegeven.

Zoek de verschillen:

- als je mij niet toestaat dat ik er een minnaar op nahoudt zullen we uit elkaar gaan

- je kunt kiezen: of ik een minnaar, of we gaan uit elkaar

Voor mij zit daar geen verschil tussen: in beide gevallen probeer je je man emotioneel zo te chanteren dat hij uit angst om jou te verliezen zijn eigen grenzen overschrijdt en jou toestaat een minnaar te nemen.

Dat is geen liefde, dat is egoïsme.

quote:nokiafan schreef op 06 januari 2012 @ 22:00:

Zijn we het niet mee eens. Mijn man wil absoluut geen ander, hij wil met mij oud worden. Hij heeft totaal geen behoefte aan een ander. Hij wil me niet kwijt.

Dat geloof ik, die man houdt gewoon zielsveel van je en wil inderdaad niets anders dan een lange, gelukkge, stabiele, monogame relatie met jou. Alleen; jij houdt niet zoveel van hem dat je hem ook niet kwijt wilt. Je wilt hem namelijk aan de kant schuiven voor je sv-to-be. Immers: je man kan nooit de plaats innemen van je sv-to-be, dat heb je zelf gezegd. Jij wilt niet oud worden met je man, jij wilt doen waar je zin in hebt, erop los neuken met die ander met wie je al toekomstplannen hebt gesmeed, en als dat kan met toestemming van je man is dat mooi meegenomen. En anders kan hij opzouten, zo belangrijk is hij tenslotte niet voor je. Die sv-to-be, van wie je niets weet, met wie je alleen een keer gezoend hebt, en die je via msn goed heeft weten op te geilen, is nu al belangrijker voor je dan de man met wie je al jarenlang lief en leed deelt. Zó diep gaat die liefde voor je man dus; dat hij zonder pardon aan de kant geschoven wordt voor de eerste de beste gladjakker met mooie praatjes. Arme man.

En dan ga je hier een beetje lopen janken dat je het niet meer weet, en waarom het bij anderen wel lukt (zie het topic waarin een vrouw haar man een minnares gunt). Ik heb het ook al in dat topic gezegd: het verschil is de manier waarop. Die twee mensen houden zielsveel van elkaar, lopen over van respect voor de ander, zijn volledig bereid de ander te accepteren zoals hij is. Dat mis ik allemaal bij jou. Jij schildert je man hier supernegatief af, praat heel respectloos over hem/ zijn geslachtsdeel/ zijn seksualiteit, jij belooft eerst de wereld aan een ander en maakt al allerlei toekomstplannen met een ander voor je je man erbij betrekt (en dan nog vertel je hem niet 100% de waarheid), jij bent bereid je relatie op te geven voor seks met een ander. En dan niet alleen voor de seks met 'een' ander, nee, het gaat je alleen om die specifieke ene ander, op wie je verliefd bent. Iets wat nog veel bedreigender is voor je relatie dan seks met zomaar iemand.

Dàt zijn precies de verschillen waarom iedereen het mooi en respectvol vindt hoe die twee mensen het samen opgelost hebben, en waarom iedereen jou een naar en egoïstisch mens vindt wat haar man onnodig kwetst. Die andere mensen hebben hun probleem SAMEN opgelost. Jij wil het samen MET EEN ANDER oplossen, i.p.v. samen met de man die zoveel van je houdt.

Als je echt ballen hebt en net zoveel respect voor je man als je beweert dan laat je dit topic aan hem lezen. Hopelijk vallen zijn oogkleppen dan af en ziet hij hoe weinig hij eigenlijk voor jou betekent.
Als het verhaal van TO toch op waarheid berust dan ben ik het woord voor woord eens met Yvon.

En voor het geval je inderdaad psychische problemen hebt waardoor je erg impulsief handelt: zoek hulp.
Ik heb net huilend gezegd dat ik het contact met die ander opzeg.

Het grootste probleem is dat mijn man erg veel moeite heeft mij iets te gunnen. Ik snap héél goed dat dit niet zomaar iets is om de ander te gunnen. Dat daar tijd en veel praten overheen gaat. Alleen mijn man denkt, dat als hij het een tijd niet bespreekbaar maakt, dat ik het wel zal vergeten...

Zo wacht ik al enkele weken op een antwoord over iets heel simpels: Een huisdier. Ik heb goed onderbouwd gevraagd of dat huisdier in huis mag komen. Daar moest hij ook over nadenken. Terwijl dit zoveel simpeler beantwoord kan worden dan dat andere probleem. En toch wacht ik dus al weken op zijn antwoord. Hij moest "er even over nadenken".

Verder hebben wij een ander (ook groot) iets waar mijn man "even over na moet denken", maar wat vervolgens ook niet meer besproken wordt.

Getuigt dit volgens jullie wel van respect?

In ieder gesprek denkt mijn man te weten wat ik wil zeggen en vult dat dus in. Hij breekt vaak een zin af, door zelf te zeggen wat hij denkt dat ik zal gaan zeggen.

Dit weet hij, zegt elke keer sorry, maar blijft het vervolgens keer op keer doen.

Getuigt dit van respect?

En even terugkomen op wat iemand hier zei. Ik zou egoïstisch zijn, omdat ik geen kinderen wil en hij wel, dús komen er geen kinderen....

Ik wil met alle liefde voor hem, met veel tegenzin, een kindje samen krijgen. Maar dat kindje is dan niet gewenst door mij.

En laat dát nou juist het belangrijkste zijn waardoor stellen besluiten een kindje te krijgen. Waarom ben ik dan egoïstisch dat ik geen kind wil?
Maar goed. Ik wacht op het moment dat hij iets heel graag wil, dan zal ik eens moeilijk gaan doen.

Karma is inderdaad een bitch...
Ach Nokiafan, wat ben je toch een grote jankerd.

Jouw man gunt je niets. BOEHOE!

Ga lekker het vrijgezelle leven in. Gun je je man tenminste een rustig leven en jezelf elke avond een geil moment.

Opgelost en nou wegwezen zoals je in je gewijzigde OP zegt dat je zou doen
quote:nokiafan schreef op 07 januari 2012 @ 13:50:

Maar goed. Ik wacht op het moment dat hij iets heel graag wil, dan zal ik eens moeilijk gaan doen.

Karma is inderdaad een bitch...Who needs karma when he has YOU as his bitch...
je zoekt dominantie, en zo te lezen is jouw man erg dominant.

hij geeft je geen antwoorden, breekt je zinnen af, je moet overal toestemming voor vragen.

hij is dus eigenlijk precies wat jij wilt, alleen niet in bed.
wij slapen nooit.
quote:nokiafan schreef op 07 januari 2012 @ 13:50:

Karma is inderdaad een bitch...

Zelfs die smilie helpt niet om dit leuker te laten staan...je zou het nog echt doen ook.Trouwens ik denk dat je voor je man al moeilijk genoeg bent, hij zou wel eens genoeg kunnen krijgen van dat moeilijke gedoe van jou. Wie weet wil hij straks wel heel graag van jou af, ga jij dan moeilijk doen? Dan heb je toch wat je wilt?

Ja de liefde voor jouw man spat echt van het scherm af hoor!

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat nokiafan echt is.
Voordat die ander in mijn leven kwam, zou ik inderdaad heel moeilijk doen als hij het uit zou maken.

Nu zou ik het heel waarschijnlijk ook doen, niemand die mij ongestraft verlaat! Als we uit elkaar gaan, ben ik degene die dat beslist.

En het verhaal van die ander krijgt nog een staartje. Mijn man heeft aangegeven (voordat ik zei dat ik het contact wel zou verbreken, maar misschien ga ik er toch stiekem mee door) dat hij het goed zou vinden als ik met die ander iets leuks zou gaan doen, een dagje uit dus. Ik zou dit aan kunnen grijpen om toch seks met hem te kunnen hebben. Ik kan immers zeer goed liegen en zeggen dat we niet eens hebben gezoend, wat mijn man verwacht van mij.

Ik krijg wel wat ik wil...
TO,ik vind je net een klein verwend kind.

dreigementen, jij zult dit en dat weleens even doen als je man niet toegeeft.

intussen ben je compleet afhankelijk van hem, hij maakt zelfs je zinnen af en meent voor jou te kunnen denken.

wat een rare relatie hebben jullie.
wij slapen nooit.
quote:nokiafan schreef op 07 januari 2012 @ 15:10:

niemand die mij ongestraft verlaat! Als we uit elkaar gaan, ben ik degene die dat beslist. quote:(voordat ik zei dat ik het contact wel zou verbreken, maar misschien ga ik er toch stiekem mee door)quote:Ik zou dit aan kunnen grijpen om toch seks met hem te kunnen hebben. Ik kan immers zeer goed liegenquote:Ik krijg wel wat ik wil...

Je hebt hier een grote smoel over je man, maar eigenlijk ben je nog te schijterig om open en eerlijk te zijn over wat je wilt. Je zit hier een beetje te huichelen en te janken dat je het allemaal zo erg vindt, maar je vindt het helemaal niet erg, je denkt alleen maar aan ikke-ikke-ikke.

Je bent niet echt. En als je wel echt bent ben je een vreselijk eng wijf.
Dit is geen relatie maar een loopgravenoorlog.

Hij mag jou niet ongestraft verlaten? Wat een bullshit. En dat gewauwel over wraak is te bezopen voor woorden. Mag toch hopen dat geen enkele dominant ooit met jou in zee gaat want je bent een sub from hell en een gevaar voor jezelf en de dominant.
Goh, je hebt al niet eens de ballen om je hiér aan je woord te houden. Waar blijft dat slotje nou? Je zou toch niet meer reageren?

Verder is er wéér een andere wending in het verhaal.

Maar zoals je zelf al zegt: je kunt zeer goed liegen. Dat blijkt ook hier overduidelijk. Een eigenschap om trots op te zijn hoor meid!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nokiafan schreef op 07 januari 2012 @ 15:10:

Voordat die ander in mijn leven kwam, zou ik inderdaad heel moeilijk doen als hij het uit zou maken.

Nu zou ik het heel waarschijnlijk ook doen, niemand die mij ongestraft verlaat! Als we uit elkaar gaan, ben ik degene die dat beslist.

En het verhaal van die ander krijgt nog een staartje. Mijn man heeft aangegeven (voordat ik zei dat ik het contact wel zou verbreken, maar misschien ga ik er toch stiekem mee door) dat hij het goed zou vinden als ik met die ander iets leuks zou gaan doen, een dagje uit dus. Ik zou dit aan kunnen grijpen om toch seks met hem te kunnen hebben. Ik kan immers zeer goed liegen en zeggen dat we niet eens hebben gezoend, wat mijn man verwacht van mij.

Ik krijg wel wat ik wil...

Waarom open je dan een topic? Je weet zelf toch al dondersgoed hoe je het moet aanpakken.

Zielig ben je al helemaal niet. Maar wat een triest en naar mens ben jij.
Je kunt niet alleen slecht liegen maar ook verhalen verzinnen gaat je niet bijster goed af muts.

Na je laatste post weet ik zeker dat je een Noors figuurtje bent.
Jij bent gewoon een manipulerend aandachstgeil ding. je spoort echt niet. Doodeng. Niemand mag mij ongestraft verlatenhilarisch!!!

Lieve mede forummers. Zullen we dit sneue geval lekker links laten liggen?
quote:madeliefje1970 schreef op 07 januari 2012 @ 15:49:

Lieve mede forummers. Zullen we dit sneue geval lekker links laten liggen?Eensch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven