Speklap vriezer

07-01-2012 16:33 13 berichten
Hallo hallo,

Hier even een vraagje van mij,misschien wel heel stom maar twijfelde een beetje.

De vriezer piept,de laatste dagen,hij staat gewoon op min 18 en alles is nog goed bevroren,nu heb ik vlees eruit gehaald,maar is dit gewoon eetbaar zeg maar,ondanks de vriezer om het uur piept ?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Je vriezer 'piept'?
Internagelaktisch
Huh? Echt?

Als je vlees bevroren is, is er daarmee niks aan de hand. Ik zou wel even uitzoeken waar dat gepiep vandaan komt.
Kun je gewoon eten. En idd kijken waar ´t gepiep vandaag komt, misschien zit de deur niet goed dicht.
Ik krijg er een punthoofd van!
Brand er een rood lampje waar het alarm in zit? Wat voor merk is het?
Een grote vrieskist,de temperatuur staat en blijft op min 18 ,normaal gaat hij wel piepen als de deur/klep te lang open is,maar dat is niet het geval
En als je een thermometer tussen je voedsel legt?
Piept ie omdat je hem moet ontdooien misschien?
piep,piep,piep..
Oh zou dat het zijn........ja datzou goed kunnen,piept een vrieskist dan zo nu en dan? Wist helemaal niet dat eens vriezer zelf aangaf wanneer die ontdooit moest worden.....

Hèhè Pffff,voelt zich even heel erg dom en beschaamt hahahaha
Ach,je bent jong, weer wat geleerd Leeg eten en schoonmaken.
Dan zal het dat wel zijn.....thnx
Het ligt aan de vriezer. Maar ja, het kan zijn dat ie piept omdat hij schoongemaakt wil worden.

Net zoals sommige drogers piepen als ze klaar zijn met drogen, en koffiezetautomaten vanzelf uit gaan als jij vergeet ze uit te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven