Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Hoi! Lees af en toe mee op dit topic vol leuke tips en zag deze nog niet voorbij komen. Voor de mensen met blaasgruiskatten die aan dat dure royal canin dieetvoer vast zitten zoals ik haha, hier een tip. Ik heb 4 katjes waarvan 2 blaasgruis gevallen, heb ze dus alle 4 op dieetvoer staan van royal canin a 60 euro per zak van 6 kilo, er gaat maandelijks een zak door. Als je bij je dierenarts of royal canin zelf om een spaarkaart vraagt, kun je streepjescodes sparen. 10 streepjescodes geeft al een volle kaart, die wissel je in bij je dierenarts voor een gratis zak dieetvoer. In ons geval dus een zak van 6 kilo(geldt voor alle dieetvoeders en grootte van zakken) en dat scheelt mij dus 60 euries oftewel 1 maand gratis voer. Scheelt nogal fors op iets waar je zelf niets op kan beknibbelen omdat je dier anders ziek wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 07 januari 2012 @ 17:31:

Vandaag 31 euro bonus op onze week boodschappen, toch fijn! en gisteren een mooi theeblik bij de xenos gekocht voor 2,50 (50% korting). Vandaag meteen pickwick thee gekocht, 2e gratis om er in te doen. Stom want zag nu van die actie van die cupcake workshop en daar heb je 4 punten voor nodig, alleen ik drink bijna geen thee en heb met die 2 pakjes echt voor een jaar ofzo haha.Flashy, ik drink veel thee en heb helaas de bonusaanbieding gemist. Maar als het de komende week/weken ergens in de aanbieding is, haal ik weer de nodige doosjes. Als je naar die cupcake workshop wilt, moet je me even mailen, dan stuur ik t.z.t. de bonnen naar je toe.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 07 januari 2012 @ 17:46:

[...]

Flashy, ik drink veel thee en heb helaas de bonusaanbieding gemist. Maar als het de komende week/weken ergens in de aanbieding is, haal ik weer de nodige doosjes. Als je naar die cupcake workshop wilt, moet je me even mailen, dan stuur ik t.z.t. de bonnen naar je toe.

Wat lief! ik heb je mail adres niet maar als je naar *poef*mailt komt het helemaal goed.

Jammer dat je de aanbieding gemist hebt.
Heb je gemaild Flashy, je kunt je adres weer weghalen.
.
quote:-a- schreef op 03 januari 2012 @ 12:19:

heeft er iemand nog 3 unox boeren blond codes voor mij? tegen porto-vergoeding.Ik heb je een mailtje gestuurd. Ik heb er nog 1 (had er 2, maar vriendlief heeft opgeruimd....) Wil ik wel naar je opsturen. Als het goed is kan dat nog met decemberzegels die heb ik toch over
@Flashy.

Inderdaad bij YD. Meneertje had binnen twee dagen 30 dingen moeten leren voor topografie omdat mama niet goed op de kalender had gekeken. Met zijn 10 had hij dit etentje verdiend.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Lief van je zeg! Een 10 is ook wel heel goed!
Snoes, bij de Vomar zit de cappuccino in de aanbieding volgende week: 3 halen, 2 betalen. Dus dat is dan ¤ 1,45 per doosje

Dat maakt mijn vrekkenhartje weer blij.
Voor de honden- of kattenbezitters, Hill's Science Plan heeft een actie waarmee je een zak koopt bij de dierenarts of -winkel, en vervolgens het gehele bedrag terugkrijgt (bon meenemen naar de winkel, ze een stempel laten zetten, zelf de streepjescode erop plakken en klaar). Ik ga m morgen insturen, de zak die ik kocht kostte 16 euro 95 dus ik vind het wel de moeite. Bon insturen voor 31 januari.
Bedankt voor de tip Teigera. Eens kijken of ik dat merk in de buurt kan kopen.

Wat ik trouwens ook wel 's doe, nu we het toch over huisdieren hebben: mijn hondjes aanmelden als puppy bij Eukanuba. Ze zijn al heel vaak 'net pas geboren'. Al heb ik onlangs de gewone geboortedatum ingevuld (jongste is bijna 3) en toch die bon voor een gratis zak voer gekregen.

Je moet dan wel een ander adres en mailadres gebruiken, anders krijg je een melding in beeld dat je al mee hebt gedaan. Nu woon ik in een straat met maar aan één kant huizen, dus ik woon wel eens op een huisnummer wat niet bestaat maar slechts één cijfer van het mijne af zit. En ik heb het adres van familieleden (in overleg) wel 's gebruikt.
@cadou: bedankt voor de tip!!! Ik zit namelijk met precies hetzelfde: 3 katermannetjes waarvan er 1 blaasgruis heeft. Verschillend voer geven aan diverse katten is niet te doen, dus eten ze alledrie dit voer. Dure grap ja, dat urinary voer!!! Alleen is het bij ons gelukkig nog iets goedkoper dan bij jou: 50 euro voor n zak van 6 kilo. Mijn da heeft spaarkaart niet, ga hem dus bij Royal Canin aanvragen!
quote:Flashy schreef op 07 januari 2012 @ 17:50:

[...]

Wat lief! ik heb je mail adres niet maar als je naar flashy@live.nl mailt komt het helemaal goed.

Jammer dat je de aanbieding gemist hebt.

Flashy,

Ik heb in ieder geval twee punten voor je voor de pickwick actie. Zijn die rondjes va de delicious spices toch? Zal je vanavond even mailen.
Sjongejonge, ik dacht dat de nieuwe hamsterweek vandaag inging dus ik ging vanochtend naar de AH... was ie nog dicht. Uurtje later teruggegaan, bleken de nieuwe bonusaanbiedingen pas morgen in te gaan. Maar ik moest echt wasmiddel en bier hebben, dus dat heb ik toch maar meegenomen. Balen wel.

Bedankt voor de tip van het hondenvoer Teigera. Ik ga eens even op zoek naar dat merk hier in de buurt.
Molly, ik heb onze pup ook aangemeld bij Eukanuba. Bedankt voor de tip!
Bedankt Gizz!

@Snoesje, lief van je! en is best lekker eten daar.
Net onze 11 hamsterbingo kaarten vergeleken met de getrokken cijfers, niks gewonnen. Kans is dus erg klein.
vanavond is een nieuwe trekking van de hamsterbingo.

Had voor afgelopen week geen kaarten in de bus gekregen. Bij de boodschappen die ik heb gedaan 3 kaarten gekregen.

Maar zoals Flasy al zegt is de kans klein.....
De trekking was gister al Kruisbekie

Hier ook 6 kaarten en helemaal noppes.
Net bij Yonomi 15 punten gekregen op de vraag hoe vaak ik per dag thee drink.

Heb ook 2 recepten toegevoegd, maar daar kreeg ik geen punten voor. Vreemd.
@Silke: heb je de afgelopen week ook al recepten geplaatst? dat kan namelijk de reden zijn waarom je er nu geen punten voor krijgt. je moet echt een week wachten. heb zelfs gehoord dat als je op maandagmiddag iets hebt ingevuld, je pas de week daarna na maandagmiddag (dus bijv maandagavond) weer punten krijgt.

vrijdagavond boodschappen gedaan en toiletpapier bij de ah gehaald. zag ik zaterdagochtend dat die 2 keer is aangeslagen. balen, maar goede service in mijn filiaal, want ik mocht gewoon nog terug komen en kreeg alsnog het geld terug. het ging om zo'n pak met 40 rollen, dus best een aardig bedrag. had niet verwacht dat dit mocht (zat dus al erg te balen, want controleer namelijk altijd meteen de bon, maar deze keer dus niet).
hier trouwens ook geen prijs op de 8 hamster-bingo kaarten. had toch wel gehoopt op minimaal 1 kleine prijs (zoals bijv de thee of de soep).
quote:flowerbombje schreef op 08 januari 2012 @ 14:06:

De trekking was gister al Kruisbekie

Hier ook 6 kaarten en helemaal noppes.Wahahaha. ik zag mezelf al helemaal op de bank zitten vanavond met de kaarten in m'n hand :-)
Ook hier niks gewonnen met de hamsterbingo.
quote:kruisbekie25 schreef op 08 januari 2012 @ 15:05:

Wahahaha. ik zag mezelf al helemaal op de bank zitten vanavond met de kaarten in m'n hand :-)Je kunt de getallen op internet vinden. De uitleg erbij is trouwens echt slecht! En wij hadden totaal19 kaarten, maar ook op geen enkele kaart meer dan 6 getallen goed... Pfff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven