Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Duvel, wat goed van D!

Park ziet er leuk uit!

J1 wil absoluut niet zonder luier lopen en potje vindt hij totaal niet interessant meer.

Fan, lastig dat ze nu niet onder de douche of in bad wil. Maar tegen de tijd dat ze in de pubertijd zit moet je na een half uur roepen of ze er nog onder weg komt

Beide j’s vinden bad en zwemmen geweldig. Helaas voor hen mogen ze ivm eczeem maar 2x per week in bad of douche.

Becky, j1 vindt kleien erg leuk. Maar wel met vormpjes en messen end. Gewoon beetje kneden vindt hij niets aan.

Fijn zo’n vent die gaat babbelen s ochtends vroeg. * gaap*

Ik vind het wel fijn dat er niet te veel leeftijd tussen de kids zit. Soms wel heel druk. Maar als ik er al uit zou zijn geweest weet ik niet of er wel een 2e zou komen, moet je helemaal weer opnieuw beginnen.

Vannacht J2 om 4 uur 5 min huilen 1x weer neer gelegd en heeft verder hele nacht geslapen. Bij J1 is alleen t lange slapen weer voorbij. Vanmorgen weer gewoon 7 uur. Vanmiddag weer werken. Slaapdienst tot morgen 10 uur en dan ben ik een week vrij. Heerlijk. Heb dit weeken mn uren voor deze week wel weer gemaakt
Morning

h slaapt nog

ga ik zo maar wakker maken
Goedemorgen en meld!

Hier was het helaas ook weer 7 uur... Hebben T nog even bij ons in bed genomen waar we nog even lekker hebben gelegen, en om 8u zijn we er toch echt uitgegaan, alle 3....

Hier geen plannen vandaag....

Oh trouwens, ik herken het wel GW en Becky: eerder kon ik ook 's avonds gaan en staan waar ik wou, das nu ook niet meer, ook door werk van man. Kan idd merken dat ik daardoor sommigen minder zie, maar vind het verder niet erg.

Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet meer kan sporten.. Maar dat is nog te overzien..
Ik zie mijn vriendinnen ook stukken minder, en vent en ik gingen vaak op zondag zeer spontaan naar de bios of zo, dat zit er ook niet meer in...

een tweede, tja... ik weet het niet... (nog steeds niet)
Fan, kan me we voorstellen dat je twijfelt. Maar je hebt nog alle tijd nog toch?Wat vind je vriend eigenlijk?

Dat minder snel weg gaan herken ik ook erg. Man moet ook vaak 's avonds werken. Aan de ene kant mis ik het wel heel erg, aan de andere kant vind ik het ook wel even prima zo.

D heeft vanmorgen op het potje gepoept! Merkte dat hij moest poepen, hij wou niet op de wc, dus potje neer gezet. Hij ging zitten en poepte gelijk. Ook prima.

O, de stok broodjes zijn klaar, wij gaan even lekker eten.
Wss is het ook wel een soort van natuurlijk proces dat je nadat je kinderen krijgt je sociale leven verandert en je minder vaak 's avonds met vriendinnen afspreekt.

Ik heb een single vriendin en die heeft ongeveer iedere avond van de week wel een "activiteit" ik zou er echt neit meer aan moeten denken.... word al moe bij het idee.

Ben net even met H lege flessen naar de glasbak wezen brengen, geloof dat ze het een geweldig uitje vond .

Man ligt nog steeds op bed, geen idee hoe laat hij thuis was, maar goed, H heeft het slaapgen niet van een vreemde zullen we maar zeggen. Ze ligt er nu ook weer in, begon zelf over 'mapen'

Het huis is een chaos, maar ik heb eigenlijk geen zin om op te ruimen dus laat het nog maar even lekker
GW, er is nog iemand met een vreemd kind... M. heeft ook niet veel met toetjes, ze heeft nog nooit een heel toetje opgegeten, ijs vindt ze vies en ze is dol op slapen

Duuf, vent staat er hetzelfde in als ik. Ook hij weet het niet. hahaha, handig he.
Nou ja, zitten jullie in ieder geval nu even op 1 lijn toch? Lijkt me moeilijk als 1 wel heel graag wil en de ander niet of nog twijfelt..
Hier indalingsweeen.... Als ze heftiger worden bel ik vk
Zou je sowieso niet even bellen char?

En fan, H houdt wel van ijsjes!
Nee we zitten echt op 1 lijn duuf. Voordat we M. kregen zeiden we altijd dat 2 kinderen mooi zou zijn. Maar er speelt zoveel mee waardoor we twijfelen. We hebben nu een goed leven met 1 kind. We kunnen nog sparen, op vakantie, dagjes weg etc.

Maar als er nog 1 bij zou komen dan wordt dat dus wel stukken minder. Ik weet niet of ik dat wel op wil geven voor nog een kindje erbij... En ook mijn werk speelt mee. Als ik minder zou gaan werken dan verlies ik (denk ik hoor) mijn functie. En dat wil ik absoluut niet.
Vk kan toch niks doen
uh char, als het nu wel echte weeen zijn moet je denk ik wel aan de weeenremmers... dus dan kunnen ze echt wel iets doen.
Weet ik GW, maar geen regelmaat gelukkig en nog best te doen.

Ga nu ff op bank liggen
Char, ook al zijn ze niet regelmatig, zou toch maar je VK inlichten. Al is het maar dat ze dan op de hoogte is
Ik ga nu ff liggen en als het over uur nog zo is, bellen
Niet liggen, ff douchen.
Douchen verergert ECHTE weeen he. Of dat nu verstandig is?
Kom er net onder vandaan. Harde buiken en kleine erg onrustig. * ranzige modus aan : voel baarmoedermond ook bijna niet meer, normaal erg hard * ranzige modus uit.
Toch even bellen char? Hoever ben je nu?
28 wkn
Char: écht even gaan bellen hoor!! Mijn vk zegt altijd dat je beter een keer te veel dan een keer te weinig kan bellen!!

Klinkt niet heel goed wat je verteld!

Moom: volgens mij las ik op haifs, dat ze 28 weken is.

Zet zo even nieuwe pokkelpic op haifs, vers van de pers, 38w2d.
Oh, crosspost met Char, maar k had het wel goed
Char ik mag hopen dat je ondertussen de vk al gebeld hebt!
Heb gebeld. Ze vroeg of ik onrustig ben. Nou, nee, maar krampen leek me niet normaal.

Moet nu in de gaten houden hoevaak en hoe lang en haar om 6 uur weer bellen. Geen verandering, dan naar zh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven