Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Tsja je moet het helemaal zelf weten. Succes iig. Ik had allang aan de bel getrokken maar ook in dit is iedereen anders.
quote:Becky26 schreef op 08 januari 2012 @ 19:43:

Tsja je moet het helemaal zelf weten. Succes iig. Ik had allang aan de bel getrokken maar ook in dit is iedereen anders.ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Sorry char, maar ik begrijp je echt niet... wat gw zegt, dit is echt zo'n kritisch tijdstip in je zwangerschap en het bewegen van de kleine zegt niets over de rest...

Ik had ook al lang aan het CTG gelegen. Ik ben ook een zeer relaxed mens, maar zekerheid gaat voor mij boven alles.
Eens met Fan, GW en Becky, ik had ook allang aan de ctg gelegen nu.....
Verschrikkelijk mosterd, maar gewoon nog een keer bellen char, daar zijn ze voor. Ze kunnen beter een keer teveel komen dan een keer te weinig. Mijn schoonzus had ook veel last van harde buiken met 29 weken zwangerschap, dacht ook dat het niets was, maar een paar uur later was toch echt de bevalling bezig en konden ze het niet meer stoppen. Nichtje is dikke 10 weken te vroeg geboren.

Niet om je bang te maken, maar vraag gewoon of ze toch even langs willen komen, daar zijn ze voor.
hé deb! alles nog rustig?
Ohw, en Char, dat is wat een een tijdje terug dus ook bedoelde met mijn vraag...

je bent nu 28 weken, maar je buik/baarmoeder liep toch een week of 10 voor qua groei?? Dus die zou nu 38 weken zijn, en in principe dus klaar voor een bevalling, maar jou kindje is dus nog maar 28 weken..

Kan het dan niet zo zijn dat je het daarom nu al hebt?? Dat je lichaam zich dus toch al voorbereid op een bevalling, terwijl het nog veel te vroeg is??

Dus wat GW zegt mbt de longrijpingsspuiten, vind ik nog niet eens zo'n hele rare gedachte!!

En dit is natuurlijk niet om commentaar te leveren he, we leven allemaal met je mee, en geven je goedbedoelde adviezen he!

Hé Duuv, ja hier alles nog rustig hoor! Alleen wat meer harde buiken dan anders (bij bijna elke beweging die ik maak), en das af en toe wat onhandig...

Geef nu de laptop even aan man, ga straks even bzv kijken, en kom daarna nog wel even weer terug, even char haar update lezen als die er is?
Ik weet dat jullie meeleven! Vind ik ook heel erg fijn, anders had ik dit ook niet hier gemeld natuurlijk.

Ik kijk het nog 2 uur aan, geen verandering in die tijd, dan ga ik weer bellen.
Ik ga even roeien op onze nwe roeitrainer, tot later!
Roeien is echt tof GW. Succes!
Vent ook net verhaal van Duuv verteld. Hij begint nu ook te twijfelen. Net wat ik zei: ik wacht nog uiterlijk 2 uur en ga dan weer bellen.
Maar Char, dan is het 22.00 uur.. Je kunt beter nu bellen meid..Je hebt er al een paar uurtjes last van. Wat deb zegt zit wel wat in natuurlijk..
Echt niet om je bang te maken hoor, maar toen schoonzus belde omdat ze zoveel harde buiken had, had ze dus al 5 cm ontsluiting. Daarna met gillende sirenes naar UMCG.
quote:duveltje82 schreef op 08 januari 2012 @ 20:12:

Maar Char, dan is het 22.00 uur.. Je kunt beter nu bellen meid..Je hebt er al een paar uurtjes last van. Wat deb zegt zit wel wat in natuurlijk..Eens, zit je ook weer met S. beter nu bellen en oppas voor S, dan om 10 uur 's avonds!
Inderdaad, had ik ook met D toen ik om 22.15 nog naar het zh moest.

Gewoon maar eisen dat je aan de CTG wil.
Ik zou het ook nu regelen Char.... gewoon eisen, je niet af laten schepen. Het is jouw lijf en het loopt idd 10 weken voor...
Ik ga even douchen, pijn in mijn buik! Nog dames met een spiraaltje die er na het zetten ook zo lang last van hadden? Heb hem nu anderhalve maand, maar heb nog om de dag last van bloedingen met bij behoordende menstruatiepijn. Morgen moet ik op nacontrole.
Vk gebeld, ze komt eraan en ik word opgenomen
Goed zo char dat je hebt gebeld! Dit is toch het allerbeste?? Zet hem om meid, hopelijk gaat het allemaal goed.
Goed char! En mss valt het wel mee en hoef je niet te worden opgenomen, maar dan is er in ieder geval fatsoenlijk naar gekeken.

Duuv,

hier heel lang last gehad van mijn spiraal, nog een keer een maand de minipil erbij genomen, maar ik denk dat het al met al wel een jaar geduurd heeft. Reden dat ik hem er niet uitgegooid heb was dat ik steeds geen tijd had een afspraak te maken. Maar ben er nu uiteindelijk wel tevreden mee, maar wat heb ik dat ding vervloekt. (sorry, niet echt een opbeurend bericht zo, maar husk was er volgens mij meteen heel tevreden over dus mss is het ook wel bijna voorbij bij jou en hoeft het niet zo lang te duren als bij mij)
oh kijken jullie BzV. ik wil zo'n roze kinderoverall voor N.!!!!!
Goed dat je gebeld hebt Char!! Hopelijk blijkt het uiteindelijk niets ernstigs te zijn. Succes!

Ja Beck: die roze overalls zijn leuk he!
Onderweg naar zh. Geen ontsluiting, baarmoeder goed gesloten, toch op aandringen controle
Fijn char! dikke knuffel, hopelijk mag je snel weer naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven