Heppie new toppik

08-01-2012 19:47 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat in de meeste topics elkaar "Heppie nieuw toppic" (in al zijn varianten aan schrijfwijzes) gewenst wordt.

Waar slaat dit op? Waarom is het iets om te "vieren" Waarom wens je een ander een happy nieuw toppic toe?

Kunnen we het elkaar heppy niew toppick niet centraliseren? Wat mij betreft mag dit toppik daarvoor gebruikt worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 20:22:

Mijn man wenst mij altijd een " happy period ".
@Sgaaappie, dat vind ik al verbetering. Gewoon HNT ipv Heppie niew toppick e.d.

Als je een beetje last hebt van je hormonen zeg je zoiets terug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:17:

[...]

?Zie nieuwe topics, het was je eigen verzoek het hier te doen hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2012 @ 20:27:

[...]

Zie nieuwe topics, het was je eigen verzoek het hier te doen hoor.Ja, ik moet er zelf nog even aan wennen.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:22:

Ik wil ook best aardig zijn dus heb het in het betreffende toppik gedaan....Zeg jij ook geen proost als je met iemand een wijntje neemt? Of dat je iemand een prettige dag wenst als die iets leuks gaat doen? Of sterkte wens bij iets minder leuks?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:08:

@ Luni, is het je nog niet opgevallen? .Ja, nu zit ik erop te letten!
Wat zijn sommigen toch serieus.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2012 @ 20:29:

[...]

Zeg jij ook geen proost als je met iemand een wijntje neemt? Of dat je iemand een prettige dag wenst als die iets leuks gaat doen? Of sterkte wens bij iets minder leuks?Ja wel, maar dus geen "heppie nieuwe boterham" bijvoorbeeld.
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:28:

[...]

Ja, ik moet er zelf nog even aan wennen.Ik zie het.. en het was zo goed bedoeld van je
Niet? wel doen hoor.

Ik vond je 'happie new boterkuipje' ook wel een goeie om in te voeren!
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:31:

[...]

Ja wel, maar dus geen "heppie nieuwe boterham" bijvoorbeeld.Hopelijk toch wel Eet smakelijk als je met iemand eet?
quote:astrape schreef op 08 januari 2012 @ 20:30:

Wat zijn sommigen toch serieus.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2012 @ 20:35:

[...]

Hopelijk toch wel Eet smakelijk als je met iemand eet?Dat is idd wel een plichtpleging waar ik aan mee doe. Is het tegenwoordig dan ook onbeschoft om iemand geen heppie nieuw toppik te wensen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 20:35:

[...]

[afbeelding]Er mag hier best off topic gegaan worden hoor! Als we nou idd hier alle HNT wensen verzamelen, dan lees ik hier toch niet meer!
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:40:

[...]

Dat is idd wel een plichtpleging waar ik aan mee doe. Is het tegenwoordig dan ook onbeschoft om iemand geen heppie nieuw toppik te wensen?Ik maak mij niet zo sappel als iemand niet zegt happy new topic. Dus voor mij niet.
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2012 @ 20:42:

[...]

Ik maak mij niet zo sappel als iemand niet zegt happy new topic. Dus voor mij niet.Waarom is het dan vergelijkbaar?
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:42:

[...]

Er mag hier best off topic gegaan worden hoor! Als we nou idd hier alle HNT wensen verzamelen, dan lees ik hier toch niet meer!Het is niet je dag Duploo?
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 januari 2012 @ 20:43:

[...]

Het is niet je dag Duploo? Jawel hoor!
Misschien komt er wel een deel twee van dit topic.... Dan komt iedereen me heppie nieuw topikk wensen!
Happpppieeeeeeee new topic

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 20:43:

[...]

Waarom is het dan vergelijkbaar?

Je bent ook niet verplicht iemand te feliciteren, het is ook niet verplicht om te proosten bij een wijntje, of eet smakelijk te zeggen, gelukkig nieuwjaar te wensen en zo nog een A4tje meer. Het is leuk als het gebeurd en zo niet, voor mij ook goed.

Ik probeer je ergenis te begrijpen maar dat doe ik nog niet
Is het dan eigenlijk de bedoeling / wel zo beleefd dat het héle forum HNT komt wensen op een nieuw topic?

Of alleen de mensen die er ook schrijven? Of ook degenen die er meelezen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 januari 2012 @ 20:48:

Is het dan eigenlijk de bedoeling dat het héle forum HNT komt wensen op een nieuw topic?Dat zou wel aardig zijn denk ik!
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje stom klinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven