oh oh dronken

08-01-2012 03:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik zitten zeuren in mezelf vanavond! Bijna scharrel komt in het cafe en is zo dronken dat hij alle kanten op valt en botst en maakt even een foto van zijn kont in de wc en later verdwijnt hij door alleen maar tegen mijn vriendin te zeggen dat ik hem negeer! Vrienden van hem komen bij mij en lachen hem hard uit en lullen de gekste verhalen over hem! Wat kan een mens toch gek doen als die dronken is! Haha kan er morgen vast wel om lachen maar nu even niet! Wat hebben jullie wel is gedaan terwijl je dronken was? Ik ben de laatste tijd erg goed aan het oppassen met drinken want ik heb vaak de neiging om op barren te gaan dansen en palen als ik dronken ben.. Wat dus echt niet bij mij past omdat ik een rustig persoon ben! Maar kom maar op met alle grappige dronken verhalen
Nou ja ach ik neem het ook allemaal niet zo serieus met hem. Hij zegt ook vaak in nuchtere toestanden dat hij er goed uit ziet en dat hij de knapste is. Dit heb ik gister trouwens ook een paar keer weer gehoord van hem. En hij heeft even rond zitten vertellen bij zijn vrienden hoe groot of klein zijn pik is en daarna kwamen zijn vrienden vrolijk langs om het mij te vragen omdat ik het zogenaamd wel zou weten. Ohja hij schreeuwt ook erg vaak rond dat we sex hebben gehad wat helemaal niet zo is! Wat doe ik met hem? Ja vraag ik mijzelf ook wel soms af..
Hahaha wat een mafketel! Ja wat doe je met hem, misschien vind je hem stiekem wel grappig?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ik hou wel van een borrel op z'n tijd, en ja soms iets te..

ben wel eens van het ene feestje naar het andere gefietst en toen ik daar aankwam had 1 van mijn schoenen geen hak meer, dus toen heb ik gedaan alsof dat vet hip was, hilarisch voor mij en mijn vrienden toen, de volgende dag iets minder.....
Hahaha dat is wel heel dom pots....

Misschien vind ik hem wel grappig ja, maar ben er ook wel zat van! Hij is namelijk erg vaak dronken.. toen ik er een keer iets van zei werd hij boos dus begin ik er maar nooit meer over
Niet echt relatie materiaal. Zou hem maar gewoon gaan beschouwen als een ´vriend´ wel grappig dat je na dat alles nog wel over hem nadenk als een scharrel. Vaak zie je bij dit soort grappige dronken gasten dat ze wat weg te drinken hebbben, nuchter tegen vallen of echt niet meer zonder drank kunnen. Zou hem lekker laten.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Toen ik 16 was, en ik had voor het eerst in mijn leven verkering. Had ik na een maand verkering buiten, over de telefoon, lopen schreeuwen met hoeveel ik wel niet van haar hield. En dat in het bijzijn van van haar werkgever en zijn familie (ik ging met zoon om). Niet zo'n ramp zul je denken, maar het was een geheime relatie, omdat zij 10 jaar ouder was XD. Dus ze was ook een beetje boos op mij...En zo heb ik een keer mij heel racistisch en dreigend uitgelaten tegen de vriendin van een kameraad. En ook heb ik de politie van een afstand lopen bedreigen en zo. Ach ja, allemaal onder de 17 jaar gebeurd. Ik schaam me er wel voor. Ik drink niet meer.
Aan de andere kant zijn dat wel leuke herinderingen toch. Iedereen is toch jong geweest. Maar of het serieus relatie materiaal is haha, nee.
Wat grappig trouwens een jongen van 21 hier
quote:sunanda schreef op 08 januari 2012 @ 17:38:

Wat grappig trouwens een jongen van 21 hierIk probeer in contact te komen met mijn vrouwelijke kanten;)
Heb geen hele rare dingen gedaan in mijn jonge jaren toen ik teveel op had maar toch besloten om daarna dat niet meer te doen

Jaren geleden met een vriendin de stad ingegaan, zij ging op een gegeven moment weg, ik bleef nog (kwam oud collega tegen), was op de fiets, ging op een gegeven moment weg maar kon mijn fiets niet meer vinden dus ik in de veronderstelling dat ik haar belde, maar blijkbaar een cijfer verkeerd ingetoetst en blijkbaar heel verhaal opgehangen aan een wildvreemde over dat ik mijn fiets niet kon vinden, volgende ochtend belt een onbekende man mij op of ik mijn fiets al gevonden had, kwartje viel niet tot hij mij uitlegde, schaamde dood, ook mijn excuses aangeboden maar hij vond het wel vermakelijk.
quote:Silvy schreef op 08 januari 2012 @ 08:30:

Ik vind dronken zo ordinair, zeker als vrouw. Dus sorry, geen 'leuke' verhalen voor je

'Zeker als vrouw', vind ik dan weer onzin.

Het is ordinair of het is niet ordinair maar niet dat een dronken vrouw net even wat ordinairder is dan een man.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:bloem55 schreef op 08 januari 2012 @ 13:02:

En helemaal niet ordinair! Tja, erg charmant of aantrekkelijk kun je het ook niet noemen.
quote:Silvy schreef op 08 januari 2012 @ 13:19:

[...]

Op dit nivo is het idd beide net zo erg! Maar op een of andere manier vind ik een dronken vrouw nét even erger dan een dronken man. Geen idee waarom.Opmerkelijk. Je vindt het wel zo maar weet niet eens waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven