Heppie new toppik
zondag 8 januari 2012 om 19:47
Het valt me op dat in de meeste topics elkaar "Heppie nieuw toppic" (in al zijn varianten aan schrijfwijzes) gewenst wordt.
Waar slaat dit op? Waarom is het iets om te "vieren" Waarom wens je een ander een happy nieuw toppic toe?
Kunnen we het elkaar heppy niew toppick niet centraliseren? Wat mij betreft mag dit toppik daarvoor gebruikt worden.
Waar slaat dit op? Waarom is het iets om te "vieren" Waarom wens je een ander een happy nieuw toppic toe?
Kunnen we het elkaar heppy niew toppick niet centraliseren? Wat mij betreft mag dit toppik daarvoor gebruikt worden.
zondag 8 januari 2012 om 21:16
Het begon ooit in het allereerste 3000+ topic. Om het zo snel mogelijk vol te krijgen postte iedereen daar toen als gekken en was er een O & N-gevoel toen het topic eindelijk vol was. Bij deel 2 wenste iedereen elkaar toen Happy New Topic met champagne en vuurwerk en dit gebruik is daarna overgeslagen op andere kletstopics.
Ik vind het wel gezellig staan, voor het groepsgevoel enzo.
zondag 8 januari 2012 om 21:39
quote:iris1969 schreef op 08 januari 2012 @ 21:16:
Het begon ooit in het allereerste 3000+ topic. Om het zo snel mogelijk vol te krijgen postte iedereen daar toen als gekken en was er een O & N-gevoel toen het topic eindelijk vol was. Bij deel 2 wenste iedereen elkaar toen Happy New Topic met champagne en vuurwerk en dit gebruik is daarna overgeslagen op andere kletstopics.
Volgens mij bestaat het al vele jaren langer hoor.
Op meerdere fora in meerdere kletsgroepjes.
Echt geen uitvinding van 3000+
(niet dat de poster dit leest...die heeft me onder de negeer )
zondag 8 januari 2012 om 21:52
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 januari 2012 @ 20:14:
Nou ja happy new seizoen wie is de mol vind ik ook wel een blijvertje hoor
Ik kende hnt eigenlijk alleen van de 3000 ploeg maar nu zie ik het idd wel vaker. Ik vind het een leuk begin. Bij de 3000 noemen we het einde van een vorig topic ook echt oud en nieuw en plakte we in het nieuwe topic champagne en/of vuurwerk plaatjes.ooh ik was dus mosterd.
Nou ja happy new seizoen wie is de mol vind ik ook wel een blijvertje hoor
Ik kende hnt eigenlijk alleen van de 3000 ploeg maar nu zie ik het idd wel vaker. Ik vind het een leuk begin. Bij de 3000 noemen we het einde van een vorig topic ook echt oud en nieuw en plakte we in het nieuwe topic champagne en/of vuurwerk plaatjes.ooh ik was dus mosterd.
zondag 8 januari 2012 om 21:54
quote:boterblommetje schreef op 08 januari 2012 @ 21:39:
[...]
Echt? Laat ik nou ook gedacht hebben dat het op 3000+ bedacht is. Hebben ze het gewoon gepikt!
De lilluke neplolbroeken.
[...]
Echt? Laat ik nou ook gedacht hebben dat het op 3000+ bedacht is. Hebben ze het gewoon gepikt!
De lilluke neplolbroeken.
zondag 8 januari 2012 om 22:04
quote:iris1969 schreef op 08 januari 2012 @ 21:50:
[...]
Kletsgroepjes zat hier.
Maar ik zie dat je het gebruik al hebt overgenomen. Leuk!
Ik wil er graag bij horen, dus als dit de gewoontes zijn, dan zal ik mij proberen te voegen naar de heersende omgangsvormen.
Ik moet wel zeggen dat het wel een soort plichtmatige wens is ipv een welgemeende hartelijke wens.
[...]
Kletsgroepjes zat hier.
Maar ik zie dat je het gebruik al hebt overgenomen. Leuk!
Ik wil er graag bij horen, dus als dit de gewoontes zijn, dan zal ik mij proberen te voegen naar de heersende omgangsvormen.
Ik moet wel zeggen dat het wel een soort plichtmatige wens is ipv een welgemeende hartelijke wens.
zondag 8 januari 2012 om 22:25
quote:duploo schreef op 08 januari 2012 @ 22:18:
WIe zijn hier eigenlijk de zuurpruimen? Diegenen die de lol van HNT wensen niet in zien? Is dat lollig dan? Of degenen die de lol van dit topic niet inzien? En nee, dit is niet lollig.Goeie vraag.
WIe zijn hier eigenlijk de zuurpruimen? Diegenen die de lol van HNT wensen niet in zien? Is dat lollig dan? Of degenen die de lol van dit topic niet inzien? En nee, dit is niet lollig.Goeie vraag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 januari 2012 om 22:32