Mode & Beauty alle pijlers

volume ( mist)spray van andrelon

09-01-2012 07:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nieuwe volume shampoo van Andrelon, en ben er erg blij mee . Dus ik dacht... laat ik bovenstaande spray ook kopen. Mijn haar is groeiende, dus valt nu een beetje plat.

Had best hoge verwachtingen, omdat de shampoo ook top is, maar.....

T lijkt eerder ontklitter ofzo. Mijn haar is vrij van klitten, maar zooo slap dat het niet meer te fohnen is . Ziet er niet uit. Mss gebruik het verkeerd? Spuit t op handdoekdroog haar, en dan fohnen. Zo staat t ook op t flesje.

Meer mensen ervaring met t spul en wat vinden jullie ervan?
van zooi na het wassen wordt het slap en zwaar (er zit namelijk wat IN)
Ondanks dat er siliconen inzitten (ben siliconenvrij met haarproducten), heb ik het toch geprobeerd.

Helaas... het doet niets, en de volgende dag is mijn haar vreemd, voelt vettig en is enorm statisch.
Heb al zo vaak volumesprays van allerlei merken gekocht en ze doen nooit wat ze beloven. Het enige wat ooit goed was, was beachspray, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald.
Ik las ergens de tip om doodnormale fixatiespray op je haarwortels te spuiten.
quote:Ksenija schreef op 09 januari 2012 @ 09:07:

van zooi na het wassen wordt het slap en zwaar (er zit namelijk wat IN)En snel vet.
Je kunt ook droogshampoo proberen. Dat spuit je op de haarwortel, borstelt het uit en je haar wordt wat stugger. Dan krijg je iets meer volume. Niet teveel gebruiken anders krijg je restjes op je hoofdhuid.
Ik heb het ook geprobeerd (kan die zooi ook nooit laten liggen...) en vond het ook niets. Geeft in elk geval totaal geen volume.

@ Emma: volgens mij zit er in die nieuwe lijn ook weer iets van een beachspray!!

Heb laatst wel (ook nav het forum) poeder voor volume gehaald van Got2B en moet zeggen dat die me wel goed bevalt!
Dat poeder heb ik eens bij de kapper in mijn haar gekregen (maar niet van Got2B dan denk ik), ik vond het niks! Kreeg er uitslag van, ik denk dat het voor mij teveel 'ontvet'.

Had altijd 'RoughUp' van Osis+ maar dat verkoopt mijn kapper niet meer. Is een soort klei wat je voor volume rondom je haarwortels aan kan brengen. Hoe moet ik dat uitleggen... je neemt een beetje uit het potje, wrijft het over alle vingertoppen en doet dan je vingers in je haar op je hoofdhuid en wrijven maar alsof je jeuk hebt haha :P
Na het gebruik zit er nu al een week een dikke vette laag op mijn haar die niet uit te wassen is, er zitten siliconen in die niet uitwasbaar zijn.

Het jeukt en ik zou niet weten hoe ik dit eruit kan krijgen.

Rotspul!
Heb ik laatst ook gekocht! En inderdaad, in plaats van volume wordt het juist erg vettig. Ik heb erg sluik haar dus misschien ligt het ook daar aan?

Ik heb wel een tijdje geleden een shampoobar van Thebeautybakery gekocht voor big hair en dit werkt wel. Mijn haar heeft erna veel meer volume. Na het wassen lijkt het wel touw, er zitten geen zachtmakers in. Maar zodra het is opgedroogd merk je goed het verschil.

Al die zachtmakers maken je haar juist slap en vet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven