Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Witte mouwen in de bleek hangen ?
Meld me weer Nog steeds mét baby.

Char: Jeetje wat een toestand geweest ja gisteravond, wat een stress...Gelukkig was alles wel goed en ben je weer lekker thuis. Rustig aan doen nu hoor, en als je het weer niet vertrouwd, wel weer bellen he!

T heeft weer een nare hoest te pakken, ze klinkt als een zeehondje, echt zo vanuit het niets...

Verder is er (tot nu toe) nog niets aan de hand, en ze stond al te springen dat ze weer naar het kdv mocht, dus daar is ze inmiddels heengebracht door man.

Ik mag straks weer naar de vk, en krijg dan idd mijn bloeduitslag (als ie binnen is).. Ben zeeeer benieuwd!

Heb vanacht weeer de halve nacht beneden gezeten met die vreselijke jeuk! De mentholgel lijkt ook niet meer te werken. Om GEK te worden!

Nou, zal zo nog even wat in huis doen, en dan nog even boodschappen, even naar wat winkels die al open zijn, en dan door naar de vk, waar ik om 12.15 moet zijn..
quote:germanwings schreef op 09 januari 2012 @ 09:00:

Witte mouwen in de bleek hangen ?ik ga ze er nu uithalen. Dan maar op een lange mouwen romper/shirt dragen. Maar vroeg me af hoe je het nu voorkomt. In de bleek hangen zie ik niet enorm zitten.
succes justdeb
Moom j1 heeft ook zo'n shirt gehad en ook na 1x wassen mouwen grauw ik koop ze niet meer.
quote:maya_bee schreef op 09 januari 2012 @ 09:18:

Moom j1 heeft ook zo'n shirt gehad en ook na 1x wassen mouwen grauw ik koop ze niet meer.leek me ook beste oplossing voor de toekomst..
Char, fijn dat je weer thuis bent.

Deb, het schiet ook niet op he met die jeuk... shitzooi.... ben benieuwd naar je bloeduitslagen (en ik niet alleen)
Ik ben ook heel benieuwd deb! Hoe laat moet je heen?

Fijn dat je weer thuis bent char.
kwart over 12 staat er toch?
Wow Char, spannend nachtje achter de rug. Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Lekker rustig aan vandaag!

Deb, we hadden toch een zondagskind afgesproken? Is hij/zij met de dagen van de week in de war ofzo?

Schattige overalletjes inderdaad! Leuk voor in de zandbak enzo. Vanaf wanneer ging jullie kind in de zandbak? Die van mij steekt alles nog steeds in z'n mond, dus dan lijkt een zandbak me nog niet zo geschikt. Ik denk dat we er in het voorjaar een aanschaffen. Dan moet de "ik-wil-overal-aan-lebberen" fase toch voorbij zijn?

Moom, geen tips. Ik weet ook nooit hoe ik dat soort dingen moet wassen.

Kerstvakantie is voorbij. :( Even wennen. Ik vond het wel errug lekker om met z'n drieën wat aan te keutelen in huis. Gisteren weer naar de dierentuin geweest (in Emmen) en dat vindt hij zó leuk. Echt ontzettend schattig om dat blije hoofd van 'em te zien. Dat gaan we nog véél vaker doen.

Ik moet ook maar eens gaan kijken waar we van de zomer op vakantie gaan. Ik heb wel behoefte aan een vakantie om naartoe te leven...
Sjaak stond gisteren nog het raam af te likken.. ik weet het nog zo net niet dus, speec. Hier nog geen zandbak, vind het een mooi kado voor zijn 2e verjaardag.

veel verwijzingen naar de ongeboren vruchten van justdeb en charlotte.. denken jullie wel aan de GROENE jompel?
Zo, S ligt op bedje, die was zo moe. Ik ga ff broodje eten en ook plat.

Justdeb: succes straks!
H heeft afgelopen zomer al veell in de zandbak gezeten

ze stopt echt geen zand in dr mond vind ze te vies

maar ze heeft zowiezo weinig met dingen in dr mond stoppen gehad
J1 heeft sinds vorig voorjaar een zandbak. was toen 1,5 en dat ging echt prima. hij vindt t echt geweldig. J2 zou ik er nu nog niet in zetten maar das echt een geit
S speelt ook al tijd in zandbak. Vind ze ook geweldig
prentenboek van het jaar voor 5 euro was al te koop bij onze lokale br.una. mss op meer plekken al zo?
Jemig Char wat een stress gisteren. Toch weer lekker thuis nu, rustig aan dan maar!!

Deb, je bent vast nu of net klaar bij de vk. Ben erg benieuwd naar de uistslag!!

Wij zijn ook al aan het nadenken over de vakantie, willen in november waarschijnlijk naar Curacao, in de zomer gaan we dan in Nederland nog een weekje weg denk ik. Maar zijn er nog niet helemaal uit.

Wat had ik nou nog meer gelezen allemaal de afgelopen dagen...

De drukte met 2 kleintjes, het is wel druk ja (understatement van het jaar), maar ook heeeel leuk hoor. En ze reageren wel heel leuk op elkaar, komt I. "hey R. ik mag jou kiete?" (kietelen) en R. die giert het uit als I. haar dan dus gaat kietelen. Ik hoop dat als R. straks een keer kan lopen (had ik al verteld dat ze kan tijgeren inmiddels?) dat ze dan ook leuk samen spelen!

Verder vonden wij het wel fijn dat we niet weer helemaal opnieuw hoeven te beginnen (en bijvoorbeeld dat als I. eenmaal haar zwemdiploam heeft we niet nog eerst 2 jaar hoeven wachten voor R. met zwemles kan beginnen, zelfde geldt voor de kleuter-skiklasjes etc.)

Speec I. vindt de dierentuin ook helemaal geweldig! We gaan denk ik maar een jaarabonnement voor 2 volwassenen nemen. (Kinderen tot 4 jaar zijn gratis) Na 2 keer dierentuin heb je de prijs er al uit geloof ik.

I. heeft ook vanaf voorjaar/zomer 2011 een zandbak, geen problemen gehad met zand eten.
Ben er weer, en helaas nog geen steek wijzer..

Met baby en mij was alles goed hoor (was zelfs wat afgevallen deze week ipv aangekomen), bloeddruk weer helemaal laag..

Maar bloeduitslag was nog niet binnen. De vk heeft voor me naar het zkh gebeld, en daar hadden ze ook nog geen bericht uit het umc. Vanuit het streekziekenhuis nemen ze contact op met het umc, en dan hopen we dat vandaag de uitslag nog komt, en anders wordt het morgen... Pffff..

Maaaaarrrrrr.... deze vk vertelde het allemaal weer anders dan de vk van vorige week. Ze vertelde dat ze vorige week n.a.v de bloeduitslagen al contact had gehad met de gyn, en dat die had gezegd, dat de waarden wel verhoogd waren, maar niet dusdanig, dat ze daar wat aan zouden gaan doen.... Oftwel, als er verder niets veranderd is, moeten we gewoon zo doorgaan, en wachten tot het kindje uit zichzelf gaat komen..... Dus niets inleiden oid, gewoon wachten...

Pffffff... ik was eigenlijk best wel heel teleurgesteld toen ik dit hoorde... Dacht dat er misschien eindelijk een eind aan kwam, maar dat lijkt nu dus verderweg dan ooit.... Bah..

Ga er namelijk maar vanuit dat de bloeduitslag niet slechter is dan vorige week, en dat we maar gewoon moeten afwachten...

Dat ik gewoon totaaaaaal kapot ben, lichamelijk en geestelijk, al weeeeeeken niet (normaal) kan slapen, gillend/knettergek wordt van de jeuk overal, amper voor mijn kleine schat kan zorgen enz, dát telt dan gewoon niet mee.....

Zo, moest even mijn frustratie kwijt geloof ik
Jeetje Char: heftig avondje/nacht achter de rug lees ik. Rustig aan hoor! e goed dat je hebt geluisterd naar de meisjes hier, want nu weet je tenminste dat alles goed is en anders had je nog in onzekerheid gezeten misschien.

Och arme Deb. 't Zit niet mee he! Nog heel even meisje en dan heb je je kleintje in je armen en ben je al deze narigheid heel snel weer vergeten. Ik duim dat het snel zo ver is! Kop op!

Morgen naar cb. Kreeg zaterdag uitnodiging, lekker kort dag, maar goed het kan wel. Ben benieuwd naar hoe S gegroeid is.

Vanmorgen hadden de poesjes hier een levende muis binnen losgelaten. Jeee! IK (!!!) heb hem uiteindelijk weten te vangen en naar buiten gezet, levend.
Husk, wat goed dat R kan tijgeren.

Hier kunnen de jongens soms samen heel lief spelen. En j1 geeft j2 ook steeds kusjes. Máár ze kunnen ook wel “ruzie” maken. Nu J2 overal bij kan en steeds alles van j1 af probeert te pakken, vind J1 het niet altijd even leuk meer. Dan duwt hij j2 weg, en mag J2 nergens aan zitten. Maar als j2 dan eens leuk zelf ergens mee speelt moet j1 t weer af pakken en wordt j2 boos.

Justdeb,
Deb ik ben bij iemand die een reformzaak heeft, en zij geeft aan bij (hevige) jeuk in de zwangerschap: weegbreepoeder! (Capsules die je in kunt nemen)

(Is geheel natuurlijk, dus catergorie baadt het niet, schaadt het niet toch?)

Maya, I. pakt nu al heel vaak speelgoed van R. af, geeft haar dan wel iets anders terug (wat zij niet leuk vindt op dat moment), dus ze zullen hier vast ook wel ruzie gaan maken als R. dat niet meer toelaat!
Annika held!! Een muis gevangen!! Hoe heb je die gevangen dan, die beestjes zijn toch hartstikke snel?!?!
Deb: wat waardeloos zeg die uitspraken van verschillende vk... Heb je niks aan! Toch maar ananasharten ed?

Kan me goed voorstellen dat je het zat bent! Kop op, het is nu écht niet lang meer.
Zo, het verhaal heeft een hele andere wending gekregen...

Vk belde me net op, met bloeduitslagen..

Bloed is zo verhoogd/verslechterd, dat ze al contact had gehad met de gyn.

Deze vond de waarden zo slecht, dat ik morgen meteen wordt ingeleid!

Morgenvroeg moeten we ons om 7.15 melden in het zkh.

Moet zeggen dat ik wel schrok vanwege het feit dat het bloed zo slecht is geworden, maar dat ik wel kan huilen van opluchting en blijdschap dat ze het kindje laten komen!

Einde is in zicht (hoewel de vk wel zei dat het ook nog wel 2 dagen kan duren voor de baby er daadwerkelijk is)...

Logeeradres voor T is inmiddels geregeld, man is gebeld dat hij morgen niet hoeft te gaan werken , en nu ga ik even als de sodemieter alle spullen bij mekaar zoeken voor T, en zorgen dat alles aan de kant/opgeruimd is....

Echt... ik ben zó opgelucht dat ik niet nóg 1,5 week (of anders misschien zelfs nog wel 3 weken) hoef door te lopen (niet om het kindje, maar vanwege de extreme jeuk en andere klachten)
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuj, morgen verse beeb! 10e van de maand is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie dag! veel succes!!!! zal aan je denken!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven