Ervaringen met Eliza was Here?

09-01-2012 14:17 45 berichten
Dames,

Tot op heden regel ik al onze vakanties zelf. Ik vind dat ook erg leuk. Daarnaast ben ik nu eenmaal een enorme control freak op dat vlak. Nu willen man en ik er even fijn tussen uit in mij een weekje zonder kinders. Dat deden we in het verleden vaker, maar vanwege drukke werkzaamheden is dat er al twee jaar niet van gekomen. Tot nu dus, ik ben d'r klaar mee. Ik wil met mijn lief in mijn blote bips (bij wijze van dan he) in een privé zwembadje liggen ergens in mei. (vanwege de rust willen we vooral geen hotel of appartementencomplex). En dan ook weer niet te ver weg. En dus een van de griekse eilandjes.

Nu kwam ik bij 'Eliza was here' uit, handig, omdat hier ook gelijk een huurautootje bij zit en de accommodaties er mooi uitzien. Maar ik heb dus werkelijk nog nooit iets via een organisatie geboekt. Hebben jullie ervaringen met deze organisatie en is het een beetje iets qua service?

Thanx!!
Alle reacties Link kopieren
Best ok, wel duur... via bijv homeaway kan je dat ook vinden tegen betere prijzen.
Hier goede ervaringen met Elisa was Here, paar heerlijke vakantie's gehad op aparte locaties. Huurauto was ook altijd goed geregeld. Ik zou zeggen: Doen! Prijs is inderdaad vrij hoog, maar vind dat je wel waar voor je geld krijgt.
Adresje via Elize was here opgedaan, geboekt via een andere site (naam vergeten) Top adres!
Voordeel is dat we dus in het voorseizoen gaan en niet in een van de vakanties. Dat scheelt qua prijs weer enorm. Claudia, bij dat andere adresje, zat daar ook een huurautootje bij?
Huur auto kan je toch ook zelf op het vliegveld regelen? Ook goedkoper... Eliza wil natuurlijk overal op verdienen.
Oh, geboekt via Booking.com.

Oriane, wij zaten in Frankrijk, zijn zelf met de auto gegaan.
Prima ervaringen, papieren op tijd binnen en accomodatie was precies zoals de website voorschreef. Ik zou ze een 9 geven.
Ozo.
Hele goede ervaringen met Eliza was here. De accommodatie, omgeving... alles was minstens net zo mooi als op de site. En service is ook perfect. Vond het echt een hele mooie vakantie. Enige minpuntje is dat het aan de prijzige kant was (maar wij zaten wel in de vakantie). Enige reden waarom we nu dan ook (nog) niet boeken daar is de prijs, maar anders zou ik het wel wel weten!
Vrienden van mij zijn meedere keren mt hen weg geweest en erg enthousiast. Alleen helemaal prive is het volgens mij niet. HEt zijn wel vaak hotels of appartementencomplexen maar dan heel kleinschalig. Is dat wat je zoekt?

Leuk met zijn 2-en weg!
Ik vond het super, vorig jaar naar Zakynthos geweest en kan geen negatief iets bedenken. Alles goed geregeld en acco top, Leeda's Village zaten wij. Daar hebben ze ook 1 villa met privé zwembad. Aanrader!
Heel goeie ervaringen, wij kozen voor Eliza (en niet voor het zelf regelen of via een andere organisatie -travelbits- zoals we eerder deden) omdat ik het zekere voor het onzekere wilde nemen met een baby. Was echt perfecte service, vakantie kon voor 50€ ook verzet worden toen dat nodig bleek, en alles perfect in orde en snel en goes geholpen, ook met babybedje etc.

Het kostte denk ik ca 100€ meer dan zelf regelen maar dat was het mij wel waard!
@spectral: ik heb toen voor portugal alles vergeleken en daar was huurauto zelf regelen niet echt goedkoper, twee tientjes ofzo. Maar wisselt per land en per seizoen.
En nee, prive was het bij ons niet, wel heel kleinschalig en rustig.

Wij hadden wel een geweeeeeeldig privehuisje op onze honeymoon in andalusie, via vidarustica.com. Maar dat was ook nog veel duurder... En toen hadden we dus een vlucht en auto zelf geregeld en dat ging volledig mis want de vlucht bleek niet te bestaan...(don't ask me!)

Dus sindsdien ben ik voorzichtiger als ik het perfect wil hebben.

Veel plezier trouwens!
Wij denken aan de Lofos Villa

Ook op Zakynthos :-)

http://www.elizawashere.n ... _villas.htm?view=roomtype
Ik heb zeer slechte ervaring met de service

Wij hadden autozitje voor dochter erbij gehuurd

er was alleen een zitje voor grotere kinderen

we mochten zelf maar zien hoe we het oplossen

uiteindelijk zelf nwe stoel gekocht maar het was eens maar nooit meer
Wow, wat ziet dat er super uit zeg! Ik zou zeggen; boeken!
quote:germanwings schreef op 09 januari 2012 @ 17:04:

Ik heb zeer slechte ervaring met de service

Wij hadden autozitje voor dochter erbij gehuurd

er was alleen een zitje voor grotere kinderen

we mochten zelf maar zien hoe we het oplossen

uiteindelijk zelf nwe stoel gekocht maar het was eens maar nooit meerAlleen voor een kinderzitje??
En het weer in mei? Is dat wat? We willen ergens vanaf ongeveer 20 mei weg (mag iets later). En het hoeft echt niet bloedheet te zijn. Ik hoef ook niet echt zo nodig de zee in. Maar het is wel fijn als ik in mijn zomerjurrekies kan zonder trui...
quote:Oriane schreef op 09 januari 2012 @ 17:10:

[...]

Alleen voor een kinderzitje??Als je na 17 uur vertraging (goed dat was buiten hun) op een grieks eiland aan komt, je nog ruim een uur naar je verblijf moet rijden, je geen kinderzitje voor je kind hebt en de reactie is, ja daar kunnen we niets aan doen vanuit Nederland.... dan heb je voor mij wel afgedaan, als ik alles zelf wil regelen is het mijn pakkie an, als ik een pakket boek dan verlang ik wel dat er iets meer service gerichtheid is.
Ik weet niet of je enig idee hebt, maar de meeste locaties van hun liggen achteraf, heel leuk, maar zonder autozitje kun je dan dus nooit ergens heen met je kind (laat staan ergens gaan eten oid, dus is wel echt redelijk essentieel voor dit soort reizen)
Ah, dat ziet er lekker uit!

Ik was vorig jaar ook op Zakynthos met Eilza (Aresti Villa's) - vond het een heerlijke locatie. Maar deze ziet er nog fantastischer uit!!

Het is geen organisatie die je daar op het vliegveld opwacht met het bordje 'Neckerman' of 'Arke reizen' en je vervolgens gaat lastigvallen met excursies enzo. Ze boeken de reis voor je, je krijgt de spullen toegestuurd en verder ben je on your own.
En vorig jaar in mei gewoon in bikini op het strand gelegen en in de zee gezwommen. Maar je kunt altijd pech hebben natuurlijk qua weer.
quote:germanwings schreef op 09 januari 2012 @ 17:41:

Ik weet niet of je enig idee hebt, maar de meeste locaties van hun liggen achteraf, heel leuk, maar zonder autozitje kun je dan dus nooit ergens heen met je kind (laat staan ergens gaan eten oid, dus is wel echt redelijk essentieel voor dit soort reizen)

En dat kindonvriendelijke is nou net het leuke er van!

Ik ben in Korfu geweest via deze organisatie in een kind onvriendelijk hotel. Wat een supervakantie was dat!

Als je zonder kinderen gaat dan neem ik aan dat je ook niet zit te wachten op het kinder/baby gedoe/gejank van een ander en dan is deze organisatie misschien wel een goede.
Zie QR
Ik hoef geen totaal-kind-gerichte vakantie, zeker niet,

maar zoiets essentieels als een kinderzitje vind ik wel heel erg belangrijk, en tuurlijk kan het mis gaan maar dan gaat het er ook om hoe zo'n organisatie het dan oplost of probeert op te lossen (want problemen kun je ook zonder kinderen krijgen) en daar hebben ze naar mijn smaak een grote steek laten vallen.

Als ik zelf een kinderzitje had willen kopen ter plaatse dan had ik ook wel zelf een auto zonder zitje gehuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven