Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ben je verslaafd aan sex?

En dan nog kun je het toch ook bij een ander krijgen, kan me niet voorstellen dat zijn pielemuis zoveel beter is dan een andere.

Alsjeblieft, krijg wat controle over je daden.
Het is trouwens niet zo dat we alleen seks hebben hoor. We gaan ook wel eens naar de bios, strand etc. Maar toch...niet genoeg in mijn ogen.

En Ksenija...dat ik van de seks geniet betekent niet dat ik verslaafd ben aan seks hoor, haha. Zeker niet. Maar ik ontmoet maar zelden iemand die ik fysiek aantrekkelijk vind..vandaar dat ik dat misschien toch wel belangrijk vind- en niet zo makkelijk vervangbaar.
ja met het doel in de slaapkamer te eindigen...
Dat laatste snap ik goed.. dat niet zo snel iemand fysiek aantrekkelijk vinden en het dan jammer vinden om sex te moeten missen..
Misschien moet ik genieten van de momenten samen, me niet te druk maken en wel zien waar het schip strandt? (want dat gaat t sowieso). Ik denk dat t toch geen relatie meer gaat worden, ook niet als ik me nu opeens anders ga opstellen...denk ik zo maar...?
Speel je dat je dom bent of?

Ik kan het niet geloven...

Waarom zou je jezelf laten gebruiken, meer emoties kweken en dan weer gaan zitten miepen?
Bedoel je daarmee dat je dan toch nog een aantal keren sex wil gaan hebben?
Het gaat heel waarschijnlijk geen relatie worden, nee. Als je nog wat langer van de seks wil genieten moet je vooral eerlijk naar jezelf zijn. Want verliefd zijn op iemand, daarmee vrijen, maar geen relatie mee kunnen hebben. Daar ga je niet gelukkig van worden.

Ik zou adviseren om het niet te doen. Omdat ik bij jou geen afstandelijkheid en nuchterheid lees die de meeste scharrelaars wel hebben. En ik wil niet dat dit je verdrietig gaat maken op de termijn.
Misschien moet ik woensdag open kaart spelen. Zeggen: "Luister mooie man, ik vind jou leuk, ik wil je beter leren kennen en vice versa...als dit is wat het is, dan hebben we een leuke tijd gehad maar dan moeten we het hierbij laten....zo niet, dan hoor ik het wel"

??
Ik ga hier niet eens meer op reageren, sterkte!!
Ja, want slowdance heeft gelijk.
quote:Ksenija schreef op 09 januari 2012 @ 19:01:

Ik ga hier niet eens meer op reageren, sterkte!!Misschien kun jij eens leren je te verplaatsen in anderen Ksjenija...het is niet altijd zo simpel als dat het van een afstand lijkt. Ik ben aan het brainstormen en kijk naar de adviezen die mij hier gegeven worden. Het is niet altijd zo kort door de bocht als ergens gevoelens bij spelen. Misschien snap jij dat niet, maar dan snap ik niet helemaal wat je op dit forum doet. Een forum als dit is namelijk voor dit soort dingen bedoeld.
En jij zou je hersens eens kunnen activeren, voordat je je benen spreidt. Of vraag iemand hier vooraf om mee te denken.

Het is wel heel simpel, jij maakt het zo moeilijk.

Je kwetst alleen jezelf met je acties.
Ik heb meer berichten van Ksjenija gelezen en ik weet niet wat haar motief is. Maar ze roept bij elk date topic dat je wel ongelofelijk stom moet zijn op de 1e date met iemand naar bed te gaan. Alsof het een 'gift' is die je aan de man geeft.

Dus die is op haar eigen persoonlijke kruistocht. Soms zit er wel wat in, maar bedenk wel van wie het komt.

@Ksjenija, sorry dat ik het zo zeg hoor. Maar het was me al eerder opgevallen. Jij hebt ook recht op je mening. Ik vind zelf alleen dat je een beetje overdrijft. Ik zie vrouwen niet als breekbare glazen poppetjes.
Ik heb mezelf op die manier ook gekwetst en wist het van tevoren ook.. Van de ene kant heeel dom ja en eigen schuld. Van de andere kant zijn gevoelens en hoop hebben heeel sterk.
Ksenija, jij hebt de buitengewone gave om forum topics in een paar posts geheel de das om te doen. Waarvoor dank. Goed van je dat jij nooit "fouten" maakt in je leven of dilemma's hebt. Wat heerlijk moet dat zijn. En hiermee is voor mij mijn topic hier binnen dit topic in elk geval gesloten. Anderen, dank voor de nuttige reacties.
[quote]slowdance schreef op 09 januari 2012 @ 19:10:

Ik heb meer berichten van Ksjenija gelezen en ik weet niet wat haar motief is. Maar ze roept bij elk date topic dat je wel ongelofelijk stom moet zijn op de 1e date met iemand naar bed te gaan. Alsof het een 'gift' is die je aan de man geeft.

Indeed, ik heb er destijds anders zelf ook behoorlijk van genoten.
Lieve Marsepeintje, doe gewoon waar jij je lekker bij voelt. Dat kan seks zijn, maar als je voelt dat je verliefd wordt of meer van hem wil dan weet je ook wel wat goed is voor je. Ik las ooit ergens: stel bij cruciale acties die je doet de vraag: "Ben ik mijn beste vriendin als ik dit doe". Ik vind die vraag toch telkens heel verhelderend
dubbel
Nee, ik zou dat echt nooit doen.

Iedereen is anders en intiem zijn doe ik niet zomaar met iemand die ik eens of een paar keer zie.

Misschien uitzonderlijk hier, maar ik zou niet willen ruilen. Op een forum zul je ook verschillende meningen krijgen.

Ik geef eerlijk mijn mening en ja ik vind het echt dom.

Je weet dat hij je verder niet serieus neemt en dan schrijf je op dat je maar doorgaat, want de tijd zal het leren?

Ik kan moeilijk meegaan in deze onzin.

Mij bedoelingen is met de beste adviezen, maar doe vooral wat je zelf wilt.

Nogmaals, sterkte!
Dat word hier op het forum ook regelmatig gevraagd: Wat zou je adviseren als het je beste vriendin betrof die dit overkwam? Dat maakt het vaak makkelijker. Ook moet je uitkijken dat je geen smoesjes voor jezelf gaat verzinnen als: Ja, maar de kriebel in m'n rechterteen aan m'n linkervoet zegt toch echt dat... Dus eerlijk naar jezelf zijn, dan kom je een heel eind
quote:Ksenija schreef op 09 januari 2012 @ 19:21:

Nee, ik zou dat echt nooit doen.

Iedereen is anders en intiem zijn doe ik niet zomaar met iemand die ik eens of een paar keer zie.

Misschien uitzonderlijk hier, maar ik zou niet willen ruilen. Op een forum zul je ook verschillende meningen krijgen.

Ik geef eerlijk mijn mening en ja ik vind het echt dom.

Je weet dat hij je verder niet serieus neemt en dan schrijf je op dat je maar doorgaat, want de tijd zal het leren?

Ik kan moeilijk meegaan in deze onzin.

Mij bedoelingen is met de beste adviezen, maar doe vooral wat je zelf wilt.

Nogmaals, sterkte!

Ik snap je goede bedoelingen. Maar als je anderen 'dom' gaat noemen dan komt dat niet zo lekker over. Iedereen is wel eens naief, je moet ook gewoon fouten kunnen maken.

En twee dingen:

- Seks op de eerste date betekend niet per definitie dat de man de vrouw gebruikt. Ikzelf zit nu in een prille relatie waarbij ik op date 1 ook gesekst heb, toch respecteert hij me er niet minder om.

- Vrouwen willen soms ook gewoon even lekker neuken. (zie het topic: NU seks )

Je moet alleen wel open zijn naar elkaar om te weten wie wat verwacht.
Kunnen we Ksenija dumpen?
quote:slowdance schreef op 09 januari 2012 @ 19:29:

[...]

Ik snap je goede bedoelingen. Maar als je anderen 'dom' gaat noemen dan komt dat niet zo lekker over. Iedereen is wel eens naief, je moet ook gewoon fouten kunnen maken.

En twee dingen:

- Seks op de eerste date betekend niet per definitie dat de man de vrouw gebruikt. Ikzelf zit nu in een prille relatie waarbij ik op date 1 ook gesekst heb, toch respecteert hij me er niet minder om.

- Vrouwen willen soms ook gewoon even lekker neuken. (zie het topic: NU seks )

Je moet alleen wel open zijn naar elkaar om te weten wie wat verwacht.

Ik vind het echt dom en dan druk ik het nog zacht uit.

Fijn dat je doorhebt dat het goed bedoeld is.

Maar het is toch werkelijk van de zotte dat ze dat zelf niet inziet??

Ik haar geval wist ze dat het bij sex zou blijven en nu wil ze meer?

Dat slaat dan toch nergens op?

Ik kan die sexdrang niet begrijpen, maar stel je hebt die.

Dan zou ik me niet door HEM laten naaien.

Medelijden helpen haar niet, wel een goeie les van de waarheid.

Misschien hard, maar het is wel zo.

Ze heeft zichzelf ermee en dat vind ik zonde.
quote:vivalaalcohol schreef op 09 januari 2012 @ 19:39:

Kunnen we Ksenija dumpen?*slikt iets in wat misschien iets te kort door de bocht was*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven