Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
Ik ben degene die bepaald wat ik belangrijk vind om aan mijn man te vertellen.
Zien jullie dan niet dat Nokiafan uitlokt en zich waarschijnlijk doodlacht achter zijn/haar pc?
Edit: laat ook maar, het dringt toch niet door.

Brum, ga naar een psych!!!
Lieve Yvonne! Laat het los!
@ allen: zijn jullie nog steeds bezig met deze topic !!?! Goeiendag ........
quote:nokiafan schreef op 07 januari 2012 @ 13:47:

En even terugkomen op wat iemand hier zei. Ik zou egoïstisch zijn, omdat ik geen kinderen wil en hij wel, dús komen er geen kinderen....

Ik wil met alle liefde voor hem, met veel tegenzin, een kindje samen krijgen. Maar dat kindje is dan niet gewenst door mij.

En laat dát nou juist het belangrijkste zijn waardoor stellen besluiten een kindje te krijgen. Waarom ben ik dan egoïstisch dat ik geen kind wil?

Omdat jij nu ook iets van hem vraagt wat hij ook niet wil. Hij wil natuurlijk ook niet dat jij een sv krijgt, en zal, als hij dit wel toe zal staan dit OOK met tegenzin doen. En laat dat nou een belangrijke reden zijn waarom stellen een open relatie aan kunnen gaan, omdat ze het beiden willen.

Daarom vind ik jou egoïstisch. Niet omdat je geen kind wil, maar omdat je iets aan je man vraagt wat hij liever ook niet wil. Dat is geen liefde. Echt niet.

Verder vind ik echt dat je je respectloos naar hem opstelt. Je smst stiekem met je toekomstige SV, en zet hem onder druk door tegen hem te zeggen dat je niet je hele leven monogaam kunt blijven. Hij kan naar jouw pijpen dansen en anders ben je pleite. Je man verdient veel beter dan jou.
quote:nokiafan schreef op 08 januari 2012 @ 18:11:

Ik wil gewoon allebei. En alleen wonen lijkt me niet zo'n goed idee, ik kan niet goed voor mezelf zorgen.

Ik zou zeggen, ga er dan voor! Anders eindig je straks gefrustreerd en ongelukkig. Discussiëren heeft weinig nut voor je zo te zien. Ik weet dan ook niet wat je nog verder met je topic wilt?

Maar sterkte iig!
quote:yvonjaspers schreef op 08 januari 2012 @ 18:40:

Nokiafan=Brummetje.No shit, serieus?!
Yep
In dat geval neem ik mijn verbazing over de egoistische houding van TO geheel terug.
En hoe weet je zo 100% zeker dat ze brum is/zou zijn. (vind dat speurwerk altijd zo bijzonder...)
quote:Rooss4 schreef op 09 januari 2012 @ 20:24:

En hoe weet je zo 100% zeker dat ze brum is/zou zijn. (vind dat speurwerk altijd zo bijzonder...)Daar ben ik nu ook wel erg benieuwd naar, ja...
De reacties zijn typisch Brums, en ze ontkende het (in eerste instantie) ook niet dat ze het is. Later wel, maar ze liegt wel vaker in dit topic (en niet alleen in dit topic, maar dat terzijde).
Ik heb even doorgelinkt naar dat banen topic en het kan aan mij liggen maar ik vind de schrijfstijl heel anders.

Ik vind dat je geen beschuldigingen moet uiten als je niet 100% zeker bent.
Kan me inderdaad nog wel e.e.a. voor geest halen, ja.

Rest alleen nog de vraag (want te laks om terug te lezen in dit geval ): is dit hele verhaal dan van begin tot eind een verzinsel..?!
quote:_minny schreef op 09 januari 2012 @ 20:21:

In dat geval neem ik mijn verbazing over de egoistische houding van TO geheel terug.

Ehm, hoezo?

Ik heb dat met Brum destijds niet zo heel erg gevolgd.
Ik heb meer topics van haar gelezen, vandaar
quote:_minny schreef op 09 januari 2012 @ 21:45:

Ik heb meer topics van haar gelezen, vandaar Ah, ik niet zo, alleen zijdelings.
TO, je bent er weer (onder een andere naam). Hoe is het inmiddels met je plannen?
Omdat we in een ander topic teveel off-topic gingen verplaats ik mijn laatste reacties wel even hier naar toe:quote:Mopsie41 schreef op 11 april 2012 @ 10:30:

Wat heeft dat met dit topic te maken?

Dat heeft met deze hele discussie te maken. Ik vind het namelijk behoorlijk hypocriet dat iemand dreigt zichzelf wat aan te zullen doen als haar vriend zou gaan stappen of zelfs maar een avondje in een bar zou gaan werken, terwijl ze zelf seksafspraken met een andere man gemaakt heeft. Wie heeft er dan meer reden om zijn of haar partner niet te vertrouwen, zij of haar vriend?

Ze heeft hier al meerdere accounts gehad, en onder haar vorige account heeft ze hierover een topic geopend. Ik heb dit in een vorige discussie over vertrouwen van je partner ook al aangehaald, en toen beweerde ze dat ze inmiddels alles heeft opgebiecht aan haar partner en dat hij haar heeft vergeven. Ik vind het dan echter behoorlijk hypocriet om in elk topic over vertrouwen te komen janken dat je je partner niet vertrouwt, zeker als je hem dan ook nog eens op zo'n walgelijke manier chanteert (door te dreigen met dat je jezelf wat aan zult doen).

Zoals de waard is...

quote:truffelmaffia schreef op 11 april 2012 @ 11:02:

Nee dat klopt niet. Al heel lang niet meer. En nogmaals: Het was een test om te kijken hoever ik kon gaan, hoort ook bij de extreme verlatingsangst. Het is nooit mijn bedoeling geweest om daadwerkelijk af te spreken. Ik heb al maanden geen contact meer met die man.

Al heel lang niet meer? Knap, je laatste reacties in dat topic zijn uit januari, en toen was je nog lang niet van plan om te kappen met je contact.

quote:truffelmaffia schreef op 11 april 2012 @ 12:45:

YvonJ, alsjeblieft... Nu is het genoeg oke? Je hebt me genoeg aangevallen. Wil je me alsjeblieft nu met rust laten? Negeer me desnoods. Maar ik word er verdrietig van, dat je me elke keer zo aanvalt.

Aanvalt? Ik kan gewoon de dingen die je hier schrijft niet rijmen met je berichten in je Seksslavin-topic. Is het dan gek dat ik me afvraag wat er nou eigenlijk waar is van wat je schrijft, zeker als je zelf zegt dat dat andere topic bedoeld was om forummers op stang te jagen? Niet dat ik dat geloof overigens, want dan had je je berichten niet hoeven verwijderen destijds.

Ik kan me dus echt met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat je zoooo vreselijk jaloers en wantrouwend bent dat je je vriend van alles verbiedt (onder dreiging dat je jezelf iets zult aandoen als hij weggaat), terwijl je een paar maanden eerder zelf seksafspraken met een andere man hebt gemaakt.

Zelfs als dat hele topic niet waar zou zijn (en nogmaals: ik denk wel degelijk dat het waar is, anders had je je berichten wel laten staan), dan snap ik niet wat de lol daarvan is als je zelf zulke grote vertrouwensissues hebt.

En over verdrietiig gesproken: ik werd er ook verdrietig van dat jij mij er in dat bewuste topic van beschuldigde dat ik een quote van jou uit mijn duim zoog, dat je daar gewoon keihard over loog. Of was dat ook alleen maar om mij op stang te jagen? Vond je dat allemaal maar normaal?

Nou Brummetje/nokiafan/truffelmaffia, ik ben benieuwd naar je reactie…
quote:truffelmaffia schreef op 11 april 2012 @ 13:36:

1 ding wil ik nog duidelijk maken: Ik ben NIET jaloers. Het is bij mij echt puur de angst om mijn vriend kwijt te raken.

En YvonJ, je hoeft niet elke keer duidelijk te maken dat je vindt dat ik moet branden in hel om wat ik gedaan heb. Dat weet ik zelf ook wel. Ja, het was fout van mij, en heeft alleen nog maar meer bijgedragen aan mijn verlatingsangst.

Vind je het nou echt zo ontzettend leuk, dat ik over dit alles zo ontzettend verdrietig ben? Vind je het nou echt leuk, dat je me laat huilen door jouw hardheid? Waaraan heb ik dat verdiend?

Ik héb alles al opgebiecht, we zíjn er samen uitgekomen en hij heeft me vergeven!! Waarom moet je dan tot in den treure dit blijven herhalen?

Laat het alsjeblieft rusten, je hebt geen idee hoe verdrietig je me maakt.

Branden in hel? Waar heb ik dat gezegd?

Huh? Nu geef je opeens toe dat het fout van je was, dat je het opgebiecht hebt en dat je vriend het vergeven heeft? Het was toch een trolltopic waar je vriend van op de hoogte was en waar je alleen maar wat forummers mee op stang wilde jagen? Er was toch niks van waar?

Zie je niet dat je jezelf niet geloofwaardiger maakt, elke keer dat je jezelf tegenspreekt?
Zo hee, Yvonne, je had als nick Sherlock moeten nemen
quote:hekje schreef op 11 april 2012 @ 15:00:

Zo hee, Yvonne, je had als nick Sherlock moeten nemen Neuj, dan gaat willem22 wéér over de zeik dat ik de identiteit van een beroemde persoonlijkheid steel.
quote:yvonjaspers schreef op 11 april 2012 @ 15:08:

[...]

Neuj, dan gaat willem22 wéér over de zeik dat ik de identiteit van een beroemde persoonlijkheid steel. Niet, dat was toch een vrouw die de echte Yvon wilde gaan mailen?! Je maakt het steeds spannender
De echte Yvon is inmiddels al door twee personen gemaild volgens mij; die vrouw die jij bedoelt, en willem22. Die begint namelijk in elk topic waar ik kritiek op zijn OP of over zijn onderwerpkeuze heb over identiteitsdiefstal, en die heeft ook al een keer een link naar de site van YJ geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven