Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
Dus jij bent zo ongeveer de bedrieger waar je zo op jaagt, yvonjaspers?
Alsof iemand hier denkt "Hey, zou dat echt Yvon Jaspers zijn?!"
Toch vind ik het apart:) De behoefte jezelf zo te noemen, inclusief foto nog wel, en zo'n groot probleem maken van onoprechtheid van anderen.
Aiaiai, moet ik me nu serieus zorgen gaan maken om de erven van?
quote:_minny schreef op 11 april 2012 @ 15:50:

Alsof iemand hier denkt "Hey, zou dat echt Yvon Jaspers zijn?!" Oh, is dat dan niet zo ? Nou zeg!

Ja, ik heet natuurlijk echt Minny, en jij echt Noppies, maar Yvon Jaspers is wel zo'n vreemde naam, zo heet toch niemand?
quote:Dickens schreef op 11 april 2012 @ 15:53:

Aiaiai, moet ik me nu serieus zorgen gaan maken om de erven van?Hier stip je het grote verschil al aan, wat mij betreft. Yvon Jaspers is nú bekend/actief in Nederland, wordt vast dagelijks gegoogled en moet het maar doen met vele...karakteristieke berichten op haar naam die dan ook tevoorschijn komen maar niet door haar geschreven zijn. Ik zou daar niet blij mee zijn.
quote:_minny schreef op 11 april 2012 @ 15:56:

Ja, ik heet natuurlijk echt Minny, en jij echt Noppies, maar Yvon Jaspers is wel zo'n vreemde naam, zo heet toch niemand?

Ben je idd mooi klaar mee, zo'n naam. Achtervolgt je toch je hele leven. Dan beter Minny of Noppies!
Precies, dat zijn doodsaaie normale namen waar je gewoon mee voor de dag kan komen zonder allerlei rare vragen. Maar Yvon Jaspers...nee irl heet toch niemand zo?
Allemachtig, nog zo'n droogkloot. Weet je, ik ga er niet eens meer op in, zoek maar terug als je wilt weten wat de vorige keren mijn reactie was. En meld het ook even op de site van YJ, kan die ook nog een keer lachen.
Wat is hier eigenlijk zo lollig aan? Hoe zouden jullie het vinden als bijvoorbeeld een werkgever waar je net hebt gesolliciteerd je screent, google raadpleegt en tig emotionele en openhartige berichten tegenkomt onder jullie naam mét jullie foto erbij? Om maar een mogelijkheid te noemen.

Het is in dit geval wel duidelijk natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat *de echte* Jaspers hiermee opgezadeld wordt.
quote:pseudo schreef op 11 april 2012 @ 15:58:

[...]

Hier stip je het grote verschil al aan, wat mij betreft. Yvon Jaspers is nú bekend/actief in Nederland, wordt vast dagelijks gegoogled en moet het maar doen met vele...karakteristieke berichten op haar naam die dan ook tevoorschijn komen maar niet door haar geschreven zijn. Ik zou daar niet blij mee zijn.Boehoehoe, stel je niet zo aan. Het is maar een nick. Als je YJ googled moet je eerst langs dat lelijke servies af scrollen.
Heb je ook uitgelegd waar de behoefte vandaan komt haar naam en foto te gebruiken?
quote:yvonjaspers schreef op 11 april 2012 @ 16:01:

Allemachtig, nog zo'n droogkloot. Weet je, ik ga er niet eens meer op in, zoek maar terug als je wilt weten wat de vorige keren mijn reactie was. En meld het ook even op de site van YJ, kan die ook nog een keer lachen. Toch heb ik, als ik je lees, YJ in mijn hoofd. Ik vind het in ieder geval echt heel grappig!
quote:pseudo schreef op 11 april 2012 @ 16:05:

Heb je ook uitgelegd waar de behoefte vandaan komt haar naam en foto te gebruiken?Ja.
En dat wil je dus niet nog een keer doen. Fair enough. Succes dan maar:)
Als iemand dat bij mij doet zou dat anders zijn omdat:

-Het in dat geval niet duidelijk is dat het niet om mij gaat, men kan denken dat de echte *mijn naam* een account heeft aangemaakt, want men kent mij verder niet

-Ik heb er niet voor gekozen (<--) heb de bekendheid op te zoeken.
Dat is een groot verschil ja, met je eens.

Waar ik het niet mee eens ben, is dat bekendheid automatisch zou betekenen dat je ervoor kiest/het prima vindt dat mensen jouw identiteit gebruiken.

Sommigen spellen bijvoorbeeld zo'n naam dan net iets anders, als nick, die vat ik. Maar hele naam + foto niet.
Het is logischer dat je de naam van een bekenheid gebruikt, dan van zomaar iemand die niet bekend wil zijn. In het eerste geval is het makkelijker te verklaren en te bewijzen dat jij niet achter die nick zit dan in het tweede geval.
Ik vind het eigenlijk sowieso niet logisch volledige naam en foto van wie dan ook (*edit: van 'hedendaagse personen') te gebruiken voor eigen persoonlijke dingetjes op een forum als dit. Op deze manier is het duidelijker nep ja, maar toch.
Nu komt niet iedereen hier lezen en schrijven om eigen persoonlijke dingetjes kwijt te kunnen natuurlijk, maar in dit geval gaat het om uitgebreide openhartigheden over bijv. haar seksleven. Dat lijkt me niet alleen storend maar ook genant voor de echte YJ.
quote:noppies schreef op 11 april 2012 @ 16:07:

[...]

Toch heb ik, als ik je lees, YJ in mijn hoofd. Ik vind het in ieder geval echt heel grappig!En ik hoor ook dat irritante Brabantse stemmetje. Brrrrrrrr.
Voor iedereen die gelooft dat de "echte" Yvon Jaspers hier op het Vivaforum met haar eigen naam en foto over persoonlijke zaken gaat zitten posten: psssstttt, de Paashaas bestaat ook niet echt. Oh ja. En de Kerstman ook niet
Ik ben heel benieuwd waar je iets over mijn seksleven hebt gelezen. Niet in dit topic in ieder geval.
Een nickname is (meestal) een (zelf gekozen) bijnaam.

Het is vaak een korte, slim gekozen, grappige, schattige, beledigende of anderszins alternatieve naam voor een mens of voorwerp. Nicknames worden veel gebruikt bij het chatten: de meeste mensen chatten niet onder hun echte naam, maar onder een (meestal) zelf gekozen nickname. Men kan dit bijvoorbeeld doen om anoniem te blijven. Een nickname is anders dan een pseudoniem, hoewel er overlapping kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven