Entertainment alle pijlers

ANTM serie 15!

21-11-2011 20:03 1380 berichten
Alle reacties Link kopieren
America’s Next Top Model staat garant voor hysterische modellen die regelmatig hun nagels naar elkaar uitslaan. Hoewel ze vaak als engeltjes op de foto staan, is het gedrag van de beauties af en toe duivels te noemen. In het alweer vijftiende seizoen dat maandag start, is dat niet anders. Meteen in de eerste aflevering is het weer raak. Zo is er een model dat een ander model verwijt dat ze niet genoeg inzet toont. Ook wordt een van de meiden bestempeld als ‘racist’. De gezelligheid is wederom ver te zoeken, maar de competitie is dan ook bikkelhard.

Nou dat belooft weer genoeg! Wie trasht weer mee?

Elke maandag om 20.30 uur op RTL 5
quote:Pippin schreef op 09 januari 2012 @ 20:55:

Die Vogue mevrouw is heul lelijk Juist daarom de iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee die is heel eng die vrouw.
Op zich vind ik de shoot wel een leuk idee idd.
Nou, zo eng was het niet hoor, ze is nog duidelijk gewoon een mevrouw. Aanstelster hoor, die meneer-met-teveel-makeup
Oh dat jurkje van die Vogue mevrouw.. lijkt wel een Ikea Lampenkap.
Ik vind die shoot super zeker die John Gailliano-look-a-like.
Oh jeetje, Kendal maakt er een mess van.
Inderdaad een leuke shoot. Jammer dat de meeste meiden dus geen ene reet van de modeontwerpers weten.
quote:koreveen schreef op 09 januari 2012 @ 20:59:

Inderdaad een leuke shoot. Jammer dat de meeste meiden dus geen ene reet van de modeontwerpers weten.Dat is heel triest als model als je dat niet weet.
Holy cow, ze hebben Ann nog lelijker gemaakt dan ze in het eggie is.
Lief vindt Esther lijken op Yoda van Star Trek. Of is het Ann? Naja, die met die zeil-oren.

Esther heeft ook zo'n alienhoofd. Breed vanboven, puntig vanonder. Vreemde vorm.
quote:koreveen schreef op 09 januari 2012 @ 21:01:

Holy cow, ze hebben Ann nog lelijker gemaakt dan ze in het eggie is.

Wat zeg je nou??!!?

Ik vind haar schitterend! Echt prachtig, zo lang als ze is, een bijzondere vrouw. Goed, vind ik dan he.
Ben benieuwd of Tabatha haar navel al op haar kin heeft zitten.
navel op haar kin? Huh?
True beauty is ook wel een trashprogram. Waarom doen ze dat allemaal op 1 avond
quote:mamaria schreef op 09 januari 2012 @ 21:03:

[...]

Wat zeg je nou??!!?

Ik vind haar schitterend! Echt prachtig, zo lang als ze is, een bijzondere vrouw. Goed, vind ik dan he.nee, irl vind ik haar echt niet mooi, maar op foto's is ze fantastisch! Bij haar naam hoort de term "fotogeniek"
quote:mamaria schreef op 09 januari 2012 @ 21:03:

navel op haar kin? Huh?Omdat ze naar mijn idee haar gezicht een keer in de week laat strijken met een stoomstrijkijzer of ze heeft heel veel facelifts gehad. Of botox injecties.
Zo, Tyra doet ook nog even een laatste wanhopige poging om iemand aan de haak te slaan
Anne zal wel weer winnen
Hallo Franseco mmmmm, bijna net zo lekker als Nigel.
Waarom die gekke Vivian niet op de foto?
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 21:12:

Hallo Franseco mmmmm, bijna net zo lekker als Nigel.Ja!! Als Nigel stopt, dan kan Fransje er zo voor in de plaats
quote:steph schreef op 09 januari 2012 @ 21:12:

Hallo Franseco mmmmm, bijna net zo lekker als Nigel.Nou..... mjummie
Ze doen het tot nu toe wel goed.
quote:Pippin schreef op 09 januari 2012 @ 21:10:

[...]

Omdat ze naar mijn idee haar gezicht een keer in de week laat strijken met een stoomstrijkijzer of ze heeft heel veel facelifts gehad. Of botox injecties.Ah. Da's wel erg, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven