even mijn gedachten kwijt

09-01-2012 22:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Wat goed dat je je gedachten zo kwijt kan.

Nu ze nog een plekje geven...!

Sterkte.
Wat heel erg naar dat je je zo klote voelt.

Je gaat hier echt wel uitkomen, dingen blijven nooit hetzelfde. Je moet je eigen koers gaan volgen en je verleden leren accepteren.

Denk wel dat je daar professionele hulp bij kan gebruiken. Ga je naar een therapeut of niet?
Het verleden kun je niet veranderen, maar de toekomst heb je zelf in de hand. Blijf je slachtoffer van je verleden, of wordt morgen voor jou het begin van een betere toekomst?

Besef dat de sleutel tot jouw geluk ergens in jou verborgen zit. Ik hoop dat je hem snel vindt! En als dat niet lukt, dan is het niet raar om hulp te zoeken. Soms kun je er gewoon zelf net niet bij, terwijl een ander hem je aan kan raken.

Sterkte!
Lieve lieve mevrouw duck...

En echt, het komt goed! Je hebt al zoveel stappen in de goede richting gezet!

Je weet het waarschijnlijk nog niet, maar je bent al baas over je eigen leven. Je kunt keuzes maken. Jij bent niet meer dat kleine meisje, machteloos en bang. Je bent "vrij" nu!

Ik wil je vragen hulp te zoeken. Het eerste stuk van de weg die voor je ligt is bezaait met brokstukken. En als je die alleen moet opruimen, ben je al moe eer je begint. Met hulp gaat het beter. Sommige stukken kun je gerust laten liggen. Die hoeven niet opgeruimt.

En ik mag branden in hel als ik nu lieg... Maar ik weet zeker dat jij een prima mama zult zijn! Juist omdat je weet wat je weet!

Maar om je stevig te voelen, valkuilen op tijd te herkennen, zul je nu op zoek moeten naar je kleine meisje in jezelf, haar sterk maken. Dat kun jij. Met hulp..

Lief, het komt goed...
herkenbaar hoor en weet je...

sometimes life sucks...

toch bepaalde dingen die gebeuren en gebuerd zijn leren accepteren...

En door blijven knokken

sterkte
Ik moest bij jouw post gelijk denken aan dat boek van Ingeborg Bosch, "De herontdekking van het ware zelf". Misschien een aardig boek voor jou om te lezen, niet alles voor zoete koek aannemen en wel kritisch blijven natuurlijk. Het zou je kunnen helpen om je verleden los te laten. Google ook eens op stukken over "vergeven". Moet je waarschijnlijk wel goed zoeken naar iets dat niet over de bijbel gaat maar goed, dit is wel een aardig stukje bijvoorbeeld http://www.sochicken.nl/jezelf/leren_vergeven.html
Mevrouw Duck, heel veel sterkte

Dit is heel erg lastig als je niet vroeger die veilige thuishaven hebt gehad in je opvoeding en overal zelf voor moet knokken.

Probeer toch in jezelf te geloven. Beetje bij beetje, zal het beter gaan!
hallo lieve mensen,

bedankt voor jullie hartverwarmende reacties. Ik krijg hulp, dit helpt maar is ook zwaar omdat herinneringen naar boven worden gehaald. Moet nu zo weg, maar reageer vanavond weer.
Heel herkenbaar, incl. het nu hulp krijgen en het worstelen met al die shitherinneringen. Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
mevr duck ik denk dat je al ver ben je schrijf het van je zelf af ,confrontatie met verleden.

maar je heb wel om hulp gevraagd en ik vind als je al zover ben ,ben je goed op weg sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven