ik kan niet slapen *bagger*
dinsdag 10 januari 2012 om 00:11
ik kan dus niet slapen
en dat komt omdat mijn ouders allebei ziek zijn,
moeder terminaal, gaat nu heel hard achteruit,
vader terugval in beenmergkanker, krijgt behandeling met de nieuwe chemo velcade, die tast nu zijn zenuwstelsel aan...
mijn moeder teert langzaam weg en mijn vader veranderd van de liefste zorgzame vader en opa in iemand die ik niet ken...
ik weet het niet meer
zit ook te denken mijn man uit bed te trommelen maar dat vind ik lullig.
intussen drink ik dom een paar wijntjes
en dat komt omdat mijn ouders allebei ziek zijn,
moeder terminaal, gaat nu heel hard achteruit,
vader terugval in beenmergkanker, krijgt behandeling met de nieuwe chemo velcade, die tast nu zijn zenuwstelsel aan...
mijn moeder teert langzaam weg en mijn vader veranderd van de liefste zorgzame vader en opa in iemand die ik niet ken...
ik weet het niet meer
zit ook te denken mijn man uit bed te trommelen maar dat vind ik lullig.
intussen drink ik dom een paar wijntjes
dinsdag 10 januari 2012 om 00:28
@aponi ja poesjes kunnen zo lief zijn, maar die twee hier hebben een haat-liefde verhouding ik vond vanmiddag nog een snorhaar op de bank en nu liggen ze tegen mekaar aan te ronken in het krabpaalhuisje gekke beestjes.
@ waarom zal ik nooit weten waarschijnlijk
@manji ik hoop het ook, morgen is het mijn beurt om voor moeders te zorgen,
@moonlight ik heb 2 zussen en 1 broer
@ waarom zal ik nooit weten waarschijnlijk
@manji ik hoop het ook, morgen is het mijn beurt om voor moeders te zorgen,
@moonlight ik heb 2 zussen en 1 broer
dinsdag 10 januari 2012 om 00:30
dinsdag 10 januari 2012 om 00:37
omdat woorden moeilijk te vinden zijn ga ik ff door op je poezen.
Snorharen verliezen katachtigen gewoon daar hoeven ze niet eerst voor te ruzieen.
Ik vindt dat het net lijkt of poezen verdriet goed aanvoelen, altijd op het juoste moment een kopje.
Ik heb een rode je weet wel kater en een Maine Coon.
Je kan er lekker tegen aan kletsen, ze knijpen dan een berustend oogje dicht.
Snorharen verliezen katachtigen gewoon daar hoeven ze niet eerst voor te ruzieen.
Ik vindt dat het net lijkt of poezen verdriet goed aanvoelen, altijd op het juoste moment een kopje.
Je kan er lekker tegen aan kletsen, ze knijpen dan een berustend oogje dicht.
dinsdag 10 januari 2012 om 00:39
quote:FliTz schreef op 10 januari 2012 @ 00:37:
Je kan er lekker tegen aan kletsen, ze knijpen dan een berustend oogje dicht.Ik smelt helemaal hier van jouw verhaaltje.....
Je kan er lekker tegen aan kletsen, ze knijpen dan een berustend oogje dicht.Ik smelt helemaal hier van jouw verhaaltje.....
dinsdag 10 januari 2012 om 00:45
2 glazen spa blauw achter mijn kiezen,
ben ineens minder aangeschoten.
@moonlight met alledrie enigzins, zus 1 is piloot en heel vaak weg, zus 2 nog het best en onze broer heeft iets in de richting van autisme hij komt moeilijk los en praat erg moeilijk,
het lijkt alsof hij het niet helemaal beseft, al was hij hij lijkbleek toen hij het hoorde van onze moeder en vader.
uiteindelijk toch wel alleen eigenlijk.
@wiesje dankjewel dit doet ook al goed
@flitz dat wist ik helemaal niet, groeien ze wel terug aan dan?
ik heb een europese korthaar cypers gestreept en een britse korthaar zwart , die laatste is echt extreem gevoelig misschien omdat ze al heel oud is?
de eerste ligt te ronken maar de laatste houd me altijd in de gaten, maar ze komen allebei altijd naar me toe als er iets is...
ze troosten me echt...
@
@
ben ineens minder aangeschoten.
@moonlight met alledrie enigzins, zus 1 is piloot en heel vaak weg, zus 2 nog het best en onze broer heeft iets in de richting van autisme hij komt moeilijk los en praat erg moeilijk,
het lijkt alsof hij het niet helemaal beseft, al was hij hij lijkbleek toen hij het hoorde van onze moeder en vader.
uiteindelijk toch wel alleen eigenlijk.
@wiesje dankjewel dit doet ook al goed
@flitz dat wist ik helemaal niet, groeien ze wel terug aan dan?
ik heb een europese korthaar cypers gestreept en een britse korthaar zwart , die laatste is echt extreem gevoelig misschien omdat ze al heel oud is?
de eerste ligt te ronken maar de laatste houd me altijd in de gaten, maar ze komen allebei altijd naar me toe als er iets is...
ze troosten me echt...
@
@
dinsdag 10 januari 2012 om 00:47
gos evelyn, kan me voorstellen dat je er helemaal wakker van ligt! Balen/bagger is nog wel een understatement 
schrijf het inderdaad lekker van je af, al helpt het maar voor even. Kan me nog herinneren dat ik dat een jaar geleden ook heb gedaan en heb daar een goed gevoel aan overgehouden.
Flitz, je hebt gelijk hoor wat betreft dat aanvoelen... Ik heb een grijze en een zwarte en de zwarte is daar erg goed in Lijkt wel een spiegel af en toe!
schrijf het inderdaad lekker van je af, al helpt het maar voor even. Kan me nog herinneren dat ik dat een jaar geleden ook heb gedaan en heb daar een goed gevoel aan overgehouden.
Flitz, je hebt gelijk hoor wat betreft dat aanvoelen... Ik heb een grijze en een zwarte en de zwarte is daar erg goed in Lijkt wel een spiegel af en toe!
life ain't a perfect story, write it while you live it
dinsdag 10 januari 2012 om 00:55
wauw flitz wat mooi
@aponi nee ik ben getrouwd en heb een dochter
ik ging eerst 3x in de week, mijn vader moet 2x in de week naar het zhuis voor zijn chemo en dan bleef ik bij mijn moeder, de derde keer gaan mijn man en ik altijd met onze dochter naar opa&oma
mijn lichaam is er alleen na een paar weken letterlijk mee gestopt en ik heb toen met mijn zussen afgesproken dat we het zo mogelijk om beurten doen,
dat hielp mij wel,
het is toch een paar keer minder confrontatie zegmaar
@aponi nee ik ben getrouwd en heb een dochter
ik ging eerst 3x in de week, mijn vader moet 2x in de week naar het zhuis voor zijn chemo en dan bleef ik bij mijn moeder, de derde keer gaan mijn man en ik altijd met onze dochter naar opa&oma
mijn lichaam is er alleen na een paar weken letterlijk mee gestopt en ik heb toen met mijn zussen afgesproken dat we het zo mogelijk om beurten doen,
dat hielp mij wel,
het is toch een paar keer minder confrontatie zegmaar