Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer en Sun, veel plezier! Het komt vast goed Sun, zo te lezen, vindt hij jou ook erg leuk!

Enne Pop, ik ben nog steeds helemaal single hoor! Je bent dus niet de enige ;).

Liefs
Goedemorgen! Ik hoef gelukkig niet veel bij te lezen hier. Rustig avondje geweest op het forum gisteren zo te zien.

Vleer hoe was je deet met RPO? Leuke avond gehad?

VL was errug lief voor mij gisteravond. 't Is een hele lieve jongen. Wel werd ik vannacht in bed ineens overvallen door een verdrietig gevoel. Ik kon bijna wel huilen. VL lag naast me te slapen, dus die had niks door, maar ineens miste ik Ex heel erg. Ik denk dat het komt doordat Ex mij gewoon goed kent en VL moet mij nog op een aantal gebieden goed leren kennen. Hij weet nog zoveel dingen niet over mij en mijn familie. En ik van hem natuurlijk ook niet. Je probeert elkaar wel te leren kennen, maar dat duurt gewoon wat langer. Bij Ex ging dat heel snel omdat hij een ernstig zieke ouder heeft waarbij de situatie nadat we elkaar leerden kennen even zeer kritiek was. Dan krijg je al heel snel diepe gesprekken. Daardoor krijg je snel een sterke band. Ik hoefde Ex maar aan te kijken en hij wist hoe ik me voelde en andersom was dat hetzelfde. Bij VL moeten dat soort dingen natuurlijk nog komen, heel logisch, maar toch heb ik daar behoefte aan of zo. Ben ik bang dat ik dat met VL misschien wel niet ga krijgen. He bah, VL is zo'n schat! Hij is zo lief voor mij! En ik vind hem zo lief! Waarom wil ik dan ineens nu al dingen die nog niet kunnen?!
Ik lees zo wel ff terug zal eerst ff reageren op jullie omdat jullie natuurlijk branden van nieuwsgierigheid :P

RPO was hier gisteravond en zijn heel gezellig gegeten in het het pannekoekenhuis .. Heeeel gezellig , grappig en leuk..

Tis duidelijk dat RPO mij erg leuk vind , hij is ook blijven slapen , maar niets geks gebeurd ofzow.. ook al hadden we daar beide wel errug veul zin in..

RPO zei : je hebt en bent de 3 L's en de C .. Ik huh ???

Lief leuk lekker en er is Chemie..

Ik heb lol met hem en we lachen veel , vinden elkaar erg grappig en naast al onze lachmomenten hebben we ook redelijk serieuze gesprekken..

Vind het ook erg leuk met hem , maar er is ook 206 die weer single is ...en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.. Hij is op t moment langdurig ziek (pfeiffer) en wil eerst zelf goed opknappen..

Ene kant komt me dat goed uit , andere kant breng ik mezelf zo in een lastige situatie..
Sun ... dat komt omdat je je nog niet 100% geeft aan VL , dat komt met loop van tijd wel.. Vraag jezelf deze vraag nog eens over 3 maanden !!! Reken maar dat je er dan heel anders overdenkt dan dat je nu doet..

Ik vind dat ook best wel eng met RPO, hij vraagt dingen en ergens wil ik er een humoristisch antwoord op geven , de boel verbloemen.. Vind hetn og eng om een eerlijk antwoord er op te geven , bang dat hij t gek zal vinden.

Mijn ex bv , zei dan gewoon : Vleer serieus zijn , geef eens eerlijk antwoord..

En ik merk bv bij RPO dat ik de boel nog ff lekker kan verbloemen.. (ene kant heerlijk , andere kant weet ik ook dat er een dag komt dat hij zal zeggen : Vleer eeeeeerlijk antwoorden )
Sun; heel herkenbaar dat je werd overvallen door dat verdrietige gevoel. Heb ik ook gehad toen LJ naast me lag te slapen. Zoveel dingen die hij nog niet weet, die ex wel weet, waar ik aan een halve zin bij ex genoeg had. Dat gevoel verdwijnt langzaam, echt. Je moet het gewoon echt de tijd geven, en dat duurt wel even, want ik heb er nu soms nog, in mindere mate, last van.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar ex. Ik zat er al heel lang over te twijfelen, merkte dat ik daardoor meer met hem bezig was, over hem droomde... Niet omdat ik hem terugwil ofzo (al droomde ik dus vannacht dat ex ineens voor me stond, me terugwilde en ik voor hem wilde kiezen ipv voor LJ... Ben ik niet blij mee met zulke dromen!), maar ik vind het gewoon heel raar om na 5 jaar vriendschap/ relatie zo sterk uit elkaar leven verdwenen te zijn. Hoop dat ik met het versturen van dat mailtje weer wat meer rust heb.

Zo even eindelijk mijn autootje naar de garage brengen, ik hoop maar dat ie het overleefd, nouja dat het niet zoveel kost zodat ik em kan laten overleven! T is mijn eerste autootje, dus er zitten nogal wat sentimenten aan vast

Dan komt dinnetje eindelijk mijn haren knippen en lekker samen lunchen!

De poes en de hond worden trouwens steeds grappiger, de poes speelt nu met het speelgoed van de hond en de hond snapt daar helemaal niks van. Erg hilarisch!
En bij Vleer gaat t mis hier ... RPO is zooo ontzettend lief.. stuurde net een heel lief smsje en moest gewoon wat traantjes laten lopen over mijn wangen.. (hij zei dat ie mij mooi vind en heel erg genoten heeft gister en vannacht) En vleer heeft dat heeeeeeeeel lang niet gehoord uit de mond van een man die t ook echt meent .. Kreeg er zo'n brok van in de keel, stond echt bij t aanrecht toen ik t smsje las en wist niet meer wat ik aan t doen was in de keuken (senseo maken kwam ik later achter, was beetje de kluts er van kwijt)

En nu .. nu zit Vleer idd weer dingen te zoeken die niet leuk zijn aan RPO.. (maar kan niks vinden)

* hij is saai , hij is te lief , hij is te aardig , hij is te grappig , tis te mooi om waar te zijn etc etc..

En dit zijn dus stomme redenen.. Vleer moet er gewoon van genieten , vleer dat erg lastig vind..

HM : grappig is dat , onze hond werd helemaal hysterisch als de kat aan zijn speelgoed zat.. Zag je de kat met zijn touw spelen , en dehond sprong dan gewoon met zijn 4 pootjes in de lucht. Heel bizar.. maar heel komisch om te zien

Ik ben lekker beetje aan t keuvelen thuis , straks maar ff lekker douchen en ff de stad in denk ik.. Ga vanavond sinds lange tijd weer eens kip kerrie met rijst eten .. echt zin in
Weet je wat het allerengst is aan/bij RPO ..

IK KAN en MAG GEWOON MIJZELF ZIJN !!!
Haha Vleer, ondanks jouw traantjes moet ik wel lachen om je berichtje. Raar is het allemaal he. Wat zulke dingen toch met je kunnen doen... Mhh en blijkbaar heb jij hetzelfde beschermingsmechanisme aangezet als wat ik deed; vooral heel hard zoeken naar wat er niét leuk is, zodat je een goede reden heb om je niet kwetsbaar op te stellen... Maar als ie echt zo leuk als je beschrijft dan ga je dat niet redden Vleer. Dan wordt het gewoon een kwestie van wennen

Pfff het is maar goed dat ik wat te doen heb vandaag, anders ga ik denk ik steeds mijn mail checken... Ik vraag me heel erg af hoe ik het vind om een mail terug terug te krijgen van ex, hoop echt dat het niet teveel met me doet. Daar heb ik helemaal geen zin in, maar t is denk ik wel goed om mezelf eens te 'testen'. Het is al wonderbaarlijk dat ik hem nog niet ben tegengekomen in de stad namelijk en dan wil ik er ook niet teveel van schrikken.
HM.. haha moet zelf ook wel lachen om mijzelf haha.. Lekkere muts zo af en toe.. En t is waar wat je zegt over dat beschermingsmechanisme...

Zooo bang om gekwetst te worden , op mijn bek te gaan..

Maar hij is echt een schatje !!

Vind het wel lastig hoe om te gaan met 206.. hij is weer single en we hebben beetje contact via msn .. Maar durf hem gewoon niet te zeggen dat ik iemand anders ben tegen gekomen..

Pop zei op msn al tegen me dat ik t komende tijd maar gewoon ff moet aanzien.. 206 zit zowiezo nog niet lekker in zijn vel , en tja mocht t met RPO wel verder uitgroeien tot iets leuks , dan is het dan altijd nog de tijd om het tegen 206 te zeggen..

Ergens laat ik 206 nu op de 2e plekstaan.. Ene kant vind ik dat heel erg andere kant denk ik tsjah .... so be it..

Ga zodadelijk ff lekker douchen en ga naar de dierenwinkel ga voor vriendinnetje kadootje kopen als dank dat ik in haar huis mag..

Ga voor een goudvis , met een leuke mooie kom (waar kan je die kopen ?? Blokker ?? of zo iets ???) en wil zon goudvis met zo'n leuk sluierstaartje..

en verder zal ik t voer e.d wel bij de dierenwinkel kunnen krijgen lijkt mij..

Enwil graag roze /zwarte/grijze steentjes in de kom want dat vind Dinnetje leuk denk ik
Vissenkommen hebben ze ook gewoon bij de dierenwinkel. En steentjes in de grotere winkels ook in alle kleuren meestal!

Ik heb gisteren trouwens afscheidscadeautjes gekregen op mijn werk, een collegaatje had me echt te pakken! Ze heeft me zo'n groot roze nachthemd gegeven, omdat ik met haar en een mannelijke collega toentertijd had besproken wat ik aanmoest toen LJ de eerste keer kwam slapen! De jongeren snapten er niks van en een aantal collega's ook niet!

Tja en 2.06 Vleer. Het is zijn eigen 'fout' toch? Soms lopen die dingen nou eenmaal zo, dat weet ie tenslotte uit eigen ervaring... En wanneer je het vertelt is aan jou toch?

Ik dacht trouwens dat mijn hond veel verhaarde, maar die kat is nog veel erger! En voor de hond kan ik nog een deken op de bank leggen, maar die kat komt overal!!!
Hm.. haha geweldig kado dus gekregen van je collega.. Hilarisch ! Staat er ook nog een leuke tekst op ??

Vleer had gewoon hempie met lekkere 3kwart joggingsbroekie aan in bed.. RPO moest gelijk lachen dat dat niet echt romantisch is .. Jah boeiuh :P

RPO heeft wel schattig vetrolletje , en grijzig haar en inhammen .. Vleer dat stiekum best heel sexy vind..

Heb dierenwinkel gevonden hier in t dorp en ga zo ff leuk daar rondkijken.. Goudvis is wel t handigst zat ook te denken aan aan cavia ofzo, maar dinnetje is allergisch voor sommige dieren.. Voor goudvis zal ze wel niet allergisch zijn toch ?
Hé Vleer, zou je dat wel doen, een dier cadeau geven? 't Is geen ding hè, en weet je wel of je vriendin zin heeft om ervoor te zorgen?

Ik las laatst een heel artikel over goudvissen, dat een goudvis in een kom zwaar zielig is, dat ze sowieso gezelschap moeten hebben en minstens in een aquarium met 250 liter moeten.

(Als 't om beestjes gaat spring ik zo uit de lurkmode, hihi... Heb verder niet zoveel singlerigs te melden, dus ik ben niet meer actief hier)
Puck leuk weer wat van ej te horen .. Jammer dat je niet veel te vertellen hebt.. Single of niet single , maakt toch niet veel uit.. Iedereen is welkom hier ..

een goudvissie heb je niet zoveel werk mee ..

1x in de week de kom verschonen en 1x per dag 5 korrels geven..

dat kan geen grote opgave zijn , mocht ze t niet leuk vinden , dan neem ik Blubje wel gewoon mee naar mijn eigen huis..

Daar is tie wel welkom

Wil t liefstnu naar Adam naar RPO toe.. Das goed teken he ?
Hey allemaal!

Alles goed hier? Verhalen genoeg zo lezen!

"Heb verder niet zoveel singlerigs te melden" zei Puck.....eigenlijk geldt dat voor mij ook.....heb ook niet veel meer te melden (zullen jullie vast wel in de gaten hebben gehad.... ) in dit topic. Ik stop dus met het actief meeschrijven...

Tuurlijk kom ik nog eens langs, en sommigen heb ik op MSN...dus...komt goed!

En voor diegenen die nog niet aan de man of vrouw zijn.....succes!

Doeg!

Xander, ik snap je wel. Singlenieuws heb je niet te melden en relatienieuws ook niet want nu je met Prinsesje gaat, ga je eventuele troubles of dilemma's (pyjama's enzo haha) hier natuurlijk niet met ons bespreken

Kom je nog weleens buurten?

HM, wat leuk dat je nog een cadeau hebt gekregen van die collega's! Ik herinner me die discussie nog over die pyjama. Grappig dat ze daar nog op terugkomen.

Vleer, dat 206 weer single is, zegt wel het een en ander of 206. Blijkbaar weet hij niet goed wat hij wil. Ga jij nu maar lekker genieten van RPO. Als 206 en jij echt voor elkaar gemaakt zijn, dan vinden jullie elkaar wel weer! Kijk eens hoe lief RPO voor jou is! Dat heeft 206 nog nooit voor jou gedaan, zo jou smsen enzo. Jou in tranen krijgen op deze manier. Geniet ervan!

Oh trouwens, een vis in een kom vind ik zo zielig... Net als een vogeltje in een kooi. Kun je niet een kunstvis in een kom geven? Ben je nooit allergisch voor, haha!

Puck, leuk weer iets te horen. Ik heb ook lang geen actie gehad. Wie weet, heb jij straks allemaal actie en zitten we met veel plezier jouw verhalen te lezen!
quote:sunshineforever schreef op 28 februari 2008 @ 15:18:

Xander, ik snap je wel. Singlenieuws heb je niet te melden en relatienieuws ook niet want nu je met Prinsesje gaat, ga je eventuele troubles of dilemma's (pyjama's enzo haha) hier natuurlijk niet met ons bespreken

Kom je nog weleens buurten?

Tuurlijk kom ik eens buurten...ben niet weg hoor, maar zal niet veel meer schrijven hier! Hoe gaat het trouwens met VL?
Xan .. ik vind het jammer , pleaseee blijfff , je moet mij nog allerlei moeilijke dingen helpen komende tijd

RPO is Lieeehieeefff
Ehm...Vleer...je weet me altijd te vinden he? Ik verdwijn niet van de aardbol hoor....
Heej allemaal!

Ik ben er weer even. Ben deze week echt weinig thuis geweest en als ik wel thuis was óf uitgeteld óf oorlog aan't voeren met Erwtenkat, dus kwam even niet aan viva'en toe.

Fijn dat 't allemaal goed gaat met de deets van Vleer en Sun. Naar dat je je zo verdrietig voelde Sun, maar wel goed dat je je realiseert dat wat je het liefste zou willen (iemand die je al door-en-door kent) nu nog niet kan. Als het goed gaat met VL en jou, merk je hopelijk snel genoeg dat jullie elkaar goed aanvoelen, en dat jullie elkaar steeds beter begrijpen, ook zonder woorden. Het zal even tijd nodig hebben.

Vleertje heeft volop fladderende vlinders, leuk!

Puck niets singlerigs te melden omdat je niet meer single bent? Of niet bezig met daten juist?

HM is op werk dus teruggepakt met origineel kadootje! Errug grappig!

Hier is het een oorlogsgebied geworden met erwtenkat en mij. Moet een week lang vier keer per dag zalf IN haar oog smeren, maar jullie raden al dat erwten na de eerste keer (toen ze nog niet wist dat ik haar ging aanvallen met tubetje zalf):

* hard wegrent

* haar ogen stijf dichtknijpt, als ik er alleen al naar kijk

* blaast

* gromt

* uithaalt (m'n handen al gehavend)

* enzovoorts... leuk... nog maar 5 dagen, dus 20 keer te gaan

Verder gaat alles goed. Ik ga es even een beetje bijlezen.

Ben trouwens naar de KiteRunner geweest deze week. Ohhh zo mooi!
Peas on earth!
Stuurt een groot vangnet op naar Prinses.. volgens mij ziet t er heeeeeeuuulll hilarisch uit wanneer jij je kat probeert te vangen

Vleer ziet RPO niet a.s weekend maar t weekend daarna.. hij stuurde nog lief smsje dat ie dan wat leuks gaat verzinnen voor mij .. Vleer is nu heel nieuwsgierig geworden grrrr
Xan, je moet af en toe wel binnen komen vallen wanneer we mannenadvies nodig hebben he . Jammer, maar ik snap het ook wel. En zoals je al zei: je bent niet van de aardbodem verdwenen!

Ik heb een heel leuk/ lief mailtje teruggekregen van ex. Het vond het ook raar dat onze levens zich zo weinig kruisten en kijkt altijd of mijn fiets voor mijn favo kroeg staat (hij woont daar vlakbij) . Hij was blij dat het zo goed met me ging, trots op me en zei nog iedere dag wel even aan me te denken. Ook heeft hij uitgebreid verteld hoe het met hem nu ging. Ik vond het echt hartstikke leuk om een mailtje van hem terug te krijgen, maar ben er gelukkig niet van ondersteboven. Ik weet nu ook dat, mocht ik hem tegenkomen, we gewoon even gezellig kunnen kletsen.

Vanmorgen 'afscheid' genomen van LJ, hij is het hele weekend in Frankrijk. Toen ik zei dat ik hem 'misschien wel een beetje ging missen', was ie lichtelijk verontwaardigd omdat ie mij zeker een boel ging missen

Oh en die kat van Prinses! Wat een drama! Katten zijn zo gehaaid! Hier is het nog volop dolle pret tussen kat en hond. Hond had gisteren alleen kat wel 'gepakt', want die was zo dom in met zijn neus in de etensbak van hond te gaan hangen terwijl hond aan het eten was. Hond vond veel dingen prima, maar kom niet aan zijn eten! Kat had gelukkig alleen emotionele schade, denk dat ie het meteen heeft afgeleerd.

Iedereen al plannen voor het weekend? Ik vanmiddag nog een paar uurtjes werken en morgen ook nog een (kort) dagje. Vanavond komt dinnetje weer even met haar kat knuffelen, morgen stappen met het werk en zondag naar ouders ivm verjaardag. Ik heb dus amper tijd om LJ te missen!

Fijn weekend alvast!
HM: haha wil jij het bescheiden houden , niet laten merken dat je LJ heel erg gaat missen omdat je anders misschien wel *claimend/ afhankelijk* overkomt. zegt LJ dat ie je heel erg gaat missen..

Leuk he mannen ze kijken dan ook zo schattig als ze dat soort dingen zeggen..Net zo'n kleine puppy

Mijn weekend bestaat uit werken , hard werken ook , want ben in een projectje gezet waar ik pas afgelopen woensdag van op de hoogte werd gebracht.. En ik moet nu in zeer korte tijd (tot a.s woensdag de tijd) om het voor elkaar te krijgen terwijl 4 andere collega's een week eerder al ingelicht waren. Maar t gaat me wel lukken..

Nu lekker ff opruimen en schoonmaken in t huis van dinnetje , zij komt vannacht terug , ga ff lekker bossie bloemen kopen en over die goudvis denk ik nog even na ..

Vind die kom met nep visjes ook wel een geinig idee , maar war kan je die nepvisjes kopen ???
Hehe hond-kat-verhaal van HM grappig

Hier lijkt de rust relatief een beetje wedergekeerd. Kat is ten tijde van zalf-in-oog-wrijf-pogingen nog woest en onhandelbaar, maar lijkt het me daarna te kunnen vergeven, want heeft alweer lekker op schoot gelegen en geknuffeld

Ik heb lekker al weekend! Zojuist na tijden van uitstel maar eens belastingdingen ingevuld, bleek met 20 minuten klaar te zijn. Had ik het dáárvoor nu zo lang uitgesteld?

Vanmidag naar Xan, en ga morgen gezellig eten met 6 oud-studiegenoten, zooo leuk! Verheug me er nu al op!

Nu eerst nog even een beetje poetsen.
Peas on earth!
Juist Vleer; dan bouw ik mezelf in, wil niet zo overkomen en wil ook niet 'teleurgesteld' zijn dat hij me evt niet gaat missen

Pfff ben net in slaap gevallen onder de zonnenbank, en heb nu geen zin meer om iets te doen, maar moet straks nog werken... Dus maar even wakker worden met een bammetje!

Leuk weekend prinses, veel plezier! En werk ze vleer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven