Muffe lucht in kleren

10-01-2012 10:11 30 berichten
Gek word ik er van! Mijn kleren gaan (uiteraard) schoon de kast in, maar zodra ze er langer dan een week of drie inliggen, komen ze er muf ruikend weer uit, bijna stinkend. Wat doe ik hier aan?

Ik heb ooit al eens van die speciale zakjes gekocht, maar die vond ik te synthetisch/chemisch ruiken. Ik wil nu lavendelzakjes in de kast gaan leggen en dit weekend ga ik nog eens de kast helemaal uitruimen en flink soppen, maar wie heeft er een echt goede tip?
Helemaal eens Stampertje, over 'frisse lucht'. Maar hoe lucht je een kast?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens een keer je hele kast leegruimen en uitsoppen, kijken of het toch daaraan ligt. Kan je meteen ook kijken of de kast vochtig is.

Zoals je het omschrijft (muf) lijkt het toch met vocht te maken te hebben en dat zou je dan terug moeten kunnen vinden.

Lucht je de kamer waar de kast in staat wel goed af en toe?
quote:Kastanjez schreef op 10 januari 2012 @ 12:21:

Helemaal eens Stampertje, over 'frisse lucht'. Maar hoe lucht je een kast?Raam open en kast open?
Wat Pinks zegt inderdaad
quote:Maja82 schreef op 10 januari 2012 @ 11:12:

Veel van mijn ondergoed mag niet eens heter dan 40 graden (volgens het label)

Hier ook, maar mooi dat ik me daar niet aan houd! 60 graden en als het daar niet tegen kan, koop ik ander ondergoed...

Ik deed het voorheen ook samen, maar heb echt het verschil gemerkt. Met name in de frisheid van de andere kleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven