gadver de gadver....

10-01-2012 12:53 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit doe je toch serieus niet....

Iemand heeft op mijn oprit gepoept, ook niet een beetje, gewoon een hele berg diarree, met zakdoeken en al ligt het op mijn oprit!!

Wat nu? Ik ga zo wat over mn nek, als ik nou weet dat het van een bekende is die ziek is geworden kan ik zoiets (ook niet lachend, maargoed) best opruimen.

Maar wie poept er hemelsnaam op iemand anders zn oprit???

Het moet vannacht gebeurd zijn, want gisteravond lag het er echt nog niet en je kijkt er ook niet zomaar langs :S!

Heb al op weer.nl gekeken, maar heftige regenbuien, zoals we die al 2 weken elke dag hebben worden voorlopig niet meer voorspelt. Heb het met de tuinslang geprobeert van een afstandje eraf te spuiten, maar het "plakt" behoorlijk vast, wat dus zou betekenen dat ik er zo ongeveer boven moet gaan staan en dan "spuit" het natuurlijk met het water mee omhoog tegen mijn muur en nog erger, tegen mezelf aan......

Stel ik me aan dat ik dit niet kan opruimen en er zo'n drama van maak?
quote:Artemis schreef op 10 januari 2012 @ 13:39:

[...]

O ja, die Kolonel Mosterd vind ik best een oude viespeuk inderdaad...

Told you..

Overigens even een zonder poep::

Kennissen werden wakker van gestommel in de achtertuin.. achtertuin lag aan het water dus hoe kon dat ? Man durfde niet naar beneden.. dus vrouw heel kordaat hup naar de tuin.. staat er een oude demente man in hun tuin, die was via alle schuttingen van de buren geklommen.. he-le-maal van t pad..

Dus vandaar mijn theorie in het poepmysterie: Het was demente kolonel Mosterd op de oprit met een opazakdoek.
quote:Pompadoer schreef op 10 januari 2012 @ 13:42:

[...]

je had natuurlijk bij de aanblik moeten flauwvallen ipv sms-en, dan had hij het opgeruimd.helaas te laat.
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 13:42:

[...]

Wel ff zorgen dat je de goede kant op flauwvalt dan.

(Niet zo:

Rembo en RemboKlein maar belangrijk detail, inderdaad.
Gezellig topic dit. Ik vind het ineens niet zo erg meer dat mijn bammetjes nog moeten ontdooien .
Groentesoep; heb jij nu nog trek in je bammetjes? Met pindakaas? (sorry..)
Ik vind dat je wel de prijs Vriendin (Vrouw) van het Jaar verdient dat jij dit gaat opruimen.

Noooooooo way dat mijn man dat voor elkaar had gekregen
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 13:48:

Groentesoep; heb jij nu nog trek in je bammetjes? Met pindakaas? (sorry..)Neuh... maar ik krijg wel ineens enorm veel zin in natte ontbijtkoek.
Ik lig dus helemaal in een deuk om dat Rembo en Rembo filmpje. Dat hij op het laatst van top tot teen met poep besmeurd zijn schoen gaat schoonschrapen.
quote:groentsoep2 schreef op 10 januari 2012 @ 13:54:

[...]

Neuh... maar ik krijg wel ineens enorm veel zin in natte ontbijtkoek.
quote:Sssenta schreef op 10 januari 2012 @ 13:50:

Ik vind dat je wel de prijs Vriendin (Vrouw) van het Jaar verdient dat jij dit gaat opruimen.

Noooooooo way dat mijn man dat voor elkaar had gekregen

Dank u, dank u, als hij wakker is zal ik hem dit topic wel even laten lezen.....

Update:

stap 1: heb er 5 kilo strooizout opgegooid (had nergens zand staan en dat strooizout hebben we waarschijnlijk toch niet meer nodig ;).

stap 2: mentaal voorbereiden op het opscheppen en in een vuilniszak doen.

stap 3: fysiek (handschoenen, laarzen aantrekken) voorbereiden op het opscheppen en in een vuilniszak doen.

stap 4: het opscheppen en in een vuilniszak doen.

Ben overigens pas bij stap 2 nu...........
quote:truhutje schreef op 10 januari 2012 @ 13:00:

GATVERJAKKIES! Echt een goeie oplossing heb ik ook niet, wel heeft er een keer iemand op pinkpop naast onze tent gepoept (ook zon hoopje met zakdoekjes), iemand anders erin gaan staan en dat AAN de tent afgeveegd. "gelukkig" was de tent net nieuw en zat er in de binnentent een foutje in de naad, waar we op pinkpop achter kwamen. Winkel gebeld, uitgelegd dat we hem wel op pinkpop wilden gebruiken want geen andere tent en we mochten hem na pinkpop terugbrengen. Dus die poep hebben we mooi laten zitten...

Maar uhm, succes! Echt een goeie opruim tip heb ik idd niet, bezem en water klinkt als een goeie optie! Hopelijk zit er een putje dichtbij?Tent weer ingeleverd met poep en al ? Dat is ook behoorlijk asociaal tegenover een winkel die je service verleent ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Weet je waar ik dan aan moet denken (niet om je te ontmoedigen..)... Dat je dan daar zo je best staat te doen om die poep op te ruimen en dat die bejaarde gek (ik heb mijn conclusie getrokken ;)) vanaf het hoekje staat te gniffelen..
Ik moet wel inburgeren, omdat ik bevuil ben met buitenlandse invloeden, maar deze mensen moeten niet inburgeren. Oke... Staat genoteerd: Poepen bij de buurvrouw is een teken van goede integratie.
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 13:42:

[...]

Wel ff zorgen dat je de goede kant op flauwvalt dan.

(Niet zo:

Rembo en RemboWaarom wil ik ook altijd alles zien
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2012 @ 13:59:

[...]

Tent weer ingeleverd met poep en al ? Dat is ook behoorlijk asociaal tegenover een winkel die je service verleent ... Ze hadden eigenlijk een envelopje poep moeten opsturen; mevrouw, u was iets in uw tent vergeten..
quote:MEFS schreef op 10 januari 2012 @ 14:01:

Ik moet wel inburgeren, omdat ik bevuil ben met buitenlandse invloeden, maar deze mensen moeten niet inburgeren. Oke... Staat genoteerd: Poepen bij de buurvrouw is een teken van goede integratie.Hoe weet je dat nou? Misschien was het wel een Poepchinees.
quote:MEFS schreef op 10 januari 2012 @ 14:01:

Ik moet wel inburgeren, omdat ik bevuil ben met buitenlandse invloeden, maar deze mensen moeten niet inburgeren. Oke... Staat genoteerd: Poepen bij de buurvrouw is een teken van goede integratie.En: als je een kapot item terugbrengt naar de winkel dient deze eerst te zijn voorzien van een laagje stront, als bedankje aan voor de goede service.
quote:bijenrompje schreef op 10 januari 2012 @ 14:01:

Weet je waar ik dan aan moet denken (niet om je te ontmoedigen..)... Dat je dan daar zo je best staat te doen om die poep op te ruimen en dat die bejaarde gek (ik heb mijn conclusie getrokken ;)) vanaf het hoekje staat te gniffelen.. En dan een foto maakt voor op z'n FB.
quote:funnymiss schreef op 10 januari 2012 @ 13:58:

[...]

Dank u, dank u, als hij wakker is zal ik hem dit topic wel even laten lezen.....

Update:

stap 1: heb er 5 kilo strooizout opgegooid (had nergens zand staan en dat strooizout hebben we waarschijnlijk toch niet meer nodig ;).

stap 2: mentaal voorbereiden op het opscheppen en in een vuilniszak doen.

stap 3: fysiek (handschoenen, laarzen aantrekken) voorbereiden op het opscheppen en in een vuilniszak doen.

stap 4: het opscheppen en in een vuilniszak doen.

Ben overigens pas bij stap 2 nu...........Poep eerst met gist betrooien
Je pakt het nuchter aan!? Respect, dit lijkt me het beste excuus om midden op de dag lazerus te worden.
Heb je niet een stevige supermarktdoos, daarvan twee stukken naar elkaar toeschuiven, als een soort grijper. Kan het zo in één keer de vuilniszak in.

Denk dat hoe langer je wacht, hoe moeilijker het verwijderen gaat.
Getver! wat smerig zeg!!!

Sterkte met opruimen...

Moest meteen denken aan dit filmpje toen ik dit topic las...
SHIT! weet het !

Het was JOEP ! (Joep poep op de stoep... )

Trouwens TO, woon je in Amsterdam? Dan moet je niet zo zeikenl; hoort erbij!

Want Amsterdam..
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 14:03:

[...]

Hoe weet je dat nou? Misschien was het wel een Poepchinees.Ik weet niet die van TO, maar die ene die bij ons de hond uitliet zag niet zo chinees uit. Eigenlijk zag hij heel hollands uit. Maar ik heb hem zijn geboorteakte niet gevraagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven