Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Batterij van mijn gsm bijna leeg. Daarom is mijn wekker niet gegaan. Tot straks.
Goedemorgen,

ik heb wéér zo idioot lang geslapen. Ik heb ook een jaar slaapgebrek in te halen, maar toch.

Ik hoop dat je nog op tijd bent Zoeb!

Je broer is echt een held, als je het al drie jaar (!!!) langer uithoudt dan je voorspeld is. Wat hoop ik voor hem en jullie dat hem nog wat tijd rest, en mocht dat niet zo zijn, dat hij dan net zo vrolijk en waardig afscheid mag nemen als hij geleefd heeft.

Meepie, wat netjes van je oncoloog dat er gevolgd wordt hoe de medicatie je bevalt.

Bellen, daar doen de artsen hier niet aan. Langskomen kun je, maar bellen bestaat niet :-)

Gelukkeling, als je vandaag alles af wilt krijgen heb je nog een flinke dobber!

Maar als je morgen en overmorgen druk bent moet je natuurlijk wel.

Ik zou zo met je mee willen hoor, lekker naar de warmte en de zon.... lekker aziatisch eten, even in een andere wereld. Je hebt groot gelijk dat je zulke reizen maakt!

Netje, dat je nog steeds niet zo goed kunt slapen is rot, maar je doet 's nachts tenminste wel nuttig werk, met je naaimachine

Serieus, blij te lezen dat het relatief goed gaat met je. Het feestseizoen is toch moeilijk en je bent er dit jaar sterk uitgekomen, vind ik!

Its, nesteldrang is natuurlijk ook praktisch :-) Je kindje moet toch in een huisje terechtkomen waar alles geregeld is en gelukkig regelt de natuur het zo dat aanstaande moeders niets anders willen dan dat :-)

Wat komt het al dichtbij hè..... hoe sta je tegenover de bevalling? Vol vertrouwen, beetje angstig, of denk je er nog niet aan?

Ing, hoe is de avond geweest? Gek, dat je niet misselijk bent maar ook geen eetlust hebt. Ik ben benieuwd wanneer het weer terugkomt, want je valt best veel af zo.

Maar zolang de artsen geen alarm slaan zal het geen kwaad kunnen. Ik hoop dat je snel weer van je eten kunt genieten.
En zoeb was je nog op tijd

Netje, fijn je weer te lezen. Wat rot dat je 's nacht zo slecht slaapt maar je doet wel nuttig werk dan

Bo, lekker inhalen die slaap hoor. Dat doe ik gewoon overdag

Wat betreft bevallen ben ik niet echt bang voor het bevallen op zich. Door de yoga heb ik geleerd dat ik het over me heen moet laten komen en dat mijn lichaam en geest al veel zelf overnemen. Wat ik wel heel moeilijk vind is dat ik het niet kan plannen en het dus in zoverrre los moet laten dat ik niet weet wanneer het gaat gebeuren. Ik zou het liefste weten hoe het zou voelen als het zover is zeg maar. Itsman kan niet wachten die roept maar steeds vanaf woensdag mag het gebeuren (vanf 37 weken mag je thuis bevallen) want hij kan niet wachten haar ook vast te mogen houden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Spannend hoor Its! Het is bijna zover... Straks kunnen jullie pommeltje allebei vasthouden en bewonderen. Nog heel even geduld

Bo, fijn dat je weer zo goed geslapen hebt. Zijn de nawerkingen van de chemo een beetje tot rust gekomen, zodat je weer met andere dingen bezig kunt zijn dan alleen maar uitrusten, bijkomen en energie verzamelen voor de volgende dosis? Ik hoop dat de verandering van chemo goed uitpakt, er meer kwaliteit en kwantiteit van leven voor je is op deze manier. Nu even een paar weken niet, toch?

Zoeb, was je uiteindelijk op tijd? Ik had mijn mailtje aan jou amper af (zat in de wachtkamer bij de fysio) toen ik naar binnen geroepen werd. Mijn nek is los gemasseerd, voelt wel een stuk beter nu.

Meepie, hoe is het met je mond? Is de ontsteking er inmiddels uit? Dat je maar weer gauw in een sappige, knapperige appel kunt bijten!

Net na de fysio ben ik even naar mijn moeder geweest, heb een pan soep gebracht. Even wat extra vitamines, kan nooit kwaad voor wat weerstand. Het gaat momenteel wel redelijk met mijn moeder. Ze is druk bezig met het uitzoeken van wat er mogelijk is qua aanleunwoning. Heel praktisch, alleen waar blijft het emotionele deel? En ik vind haar wereldje nog wel heel klein, ze is sinds ze uit het ziekenhuis is gekomen nog niet buiten geweest. Aan de ene kant vind ik dat rot voor haar, aan de andere kant is het ook iets waar ze zelf voor kiest. Ik ga haar niet naar buiten duwen, omdat ik vind dat dat beter voor haar is. Het blijft lastig, emotioneel wat afstand nemen en houden om zelf overeind te blijven en aan de andere kant iemand zoveel beter gunnen...

Ik ga zo weer aan het werk. Vandaag een drukke dag, met heen en weer naar een andere locatie en een vergadering met alle cliënten, iets dat ik nog niet eerder heb gedaan, dus ik vind het wel een beetje spannend. Ach, na 20.00 vanavond is dat deel van het werk voorbij, werk ik de notulen nog even uit en dan mag ik weer naar huis. Zo voorbij, vandaag

Knuf voor allemaal!
Ik ben er ook weer. Wil ik in de trein reageren is mijn telefoon bijna leeg. Ik denk dat ik hem niet in de oplader heb gestoken vannacht. Het is ook mijn wekker en die is ook niet afgegaan.

Maar ik was op tijd bij de fysio.

We gaan ons de laatste zeven sessies richten op mijn toetsenbordkwaliteiten en ik moet met gewichten mijn pols gaan oefenen. Ondanks de afbouw van de medicijnen zijn mijn krampen niet heel veel erger geworden. Donderdag een telefonische afspraak met mijn arts over de medicatie. Ja Bo ik heb dat ook al. En het is fijn dat ik er niet nog een extra dag voor naar Maastricht hoef.

De 24e komt er op mijn werk een arbeidsdeskundige en ik wil in ieder geval goed beslagen ten ijs komen. Mijn fysiotherapeut werkt daaraan mee. Misschien in februari langzaam proberen op te bouwen.

Ist het gaat nu heel hard op schieten. Nog even en jullie houden Pommeltje in de armen. Wat zal dat genieten zijn.

Sjur, ik denk dat je moeder tijd nodig heeft. Ze zal vanzelf wel naar buiten willen. Wat dat betreft kun je haar inderdaad niet dwingen. Heeft de fysio wat geholpen je nek wat losser te maken?

Mijn moeder is me toch ook een mens. Bijna negentig en niet weg willen van het feestje van mijn zus. Toen de broer waar ze mee gekomen was al weer ging riep ze heel hard: " Ga je nu al? Ik ga nog niet mee hoor, ik ga wel met iemand anders terug". Wat erop neer kwam dat ze natuurlijk met de laatste die gingen mee terug reed en dat waren mijn jongste zusje en ik.

Waar ik het dan weer niet mee eens ben is dat ze mijn moeder niet vertellen dat het met mijn broer slecht gaat. Ik moest echt uitkijken wat ik tegen haar zei, maar ik had al meteen in de gaten dat ze van niets wist dus heb ik me verder stilgehouden. Het gaat heel slecht. Hij ligt nu al weken op bed en dat is echt niets voor hem. Ik ben er niet geweest. Hij wil zo min mogelijk bezoek tot hij weet waar hij aan toe is. Hij kan niet tegen medelijden. Maar ik wil er natuurlijk wel nog naar toe als het echt steeds slechter met hem gaat. Dan ga ik samen met mijn jongste broertje.

Straks werken. Mijn eten staat op. Boerenkool met een ribkarbonade of worst, Jan mag zelf kiezen. Dat ga ik nu even afmaken en koffie zetten.
Zo, ik heb wat dingen gedaan op zolder en nu ben ik he-le-maal op en kapot.

Dat wordt weer een nachtje van 12 uur, vrees ik.

Sjur, fijn dat je nek beter voelt nu. Soms ben je zo verkrampt dat het niet vanzelf weggaat, een massage is dan zo heerlijk.

Wat je moeder betreft, hou goed in de gaten wat het is dat jij voor haar wil, en wat ze zelf wil.

Als ze zelf niet vindt dat haar wereld te klein is geworden, dan lijkt me dat voor jou als dochter heel moeilijk te accepteren, maar het is dan voor hààr wel goed, zoals het is.

Ik druk me slecht uit, maar het scheelt soms veel frustratie als je kunt scheiden wat je voor iemand graag wil, en wat diegene zélf wil en kan.

Werk ze!

Zoeb, klinkt goed, de toetsenbordtraining! In ieer geval heel praktisch, gezin de aard van je werk.

Wat gaat de arbeidsdeskundige precies doen trouwens, de 24e? Komt hij speciaal voor jou of niet?

En je moeder is echt een portret hoor, op die leeftijd! Moest wel lachen

Eet ze én werk ze :-)

Its, ja, die controle niet hebben, dat lijkt me best moeilijk. Maar hoe dan ook gaat het nu snel gebeuren; of het nu aanstaande donderdag al is, of pas over drie weken :-) Je eerste zwangerschap, bijna aan het eind!
Echte zuiderlingen drinken koffie voor het eten he Zoeb? Waar ik woon is het eerder een wijntje/biertje/sinas(ik)verslaafd aan sinas en na het eten pas koffie.

Op een vakantie hebben we eens opgetrokken met mensen uit Belgie, mán wat dronken die veel koffie, ik werd van het idee al hyper.......

Netje ik heb je hele post over het hoofd gezien, wat erg van je oom, het zijn moeilijke momenten je kunt het beste precies opschrijven wat je voelt, daar heeft hij denk ik het meest aan.

Zoebie je broer dat is niet mis en dat je moeder van niks weet vind ik ook erg, ik hoop dat hem nog tijd gegeven is, zodat je afscheid kunt nemen.

Bo weer zo lekker geslapen! heerlijk toch, je moet inhalen hoor....soms heb ik het wel eens van paracetamol dat ik rustig ben en snel in slaap val.

Het is dat mijn man persé reizen wilde , ik vond het in het begin wel eens moeilijk je wordt, als je niet thuis in je eigen omgeving bent, wel heel erg geconfronteerd met je beperkingen en ook vond ik het zonde van het geld, ik had nooit veel te besteden gehad. Nu ben ik eraan gewend en vind ik het ook heerlijk.
Bo wat knap dat je de zolder wat hebt opgeruimd, en lochisch dat je nu helemaal op bent. Rust maar weer uit, ik hoop dat je weer een lange nacht kunt maken.

Zoeb fijn dat de arbeidsdeskundige op je werkplek komt kijken wie weet wat die nog voor je kan doen. Fijn dat j enog op tijd was bij de fysio. Wat moeilijk lijkt me dat dat je moeder niet op de hoogte is van de toestand van je broer.

Met mijn mond gaat het best wel goed, vanochtend had ik een heel stuk hechting aan mijn kaak hangen. Ik had al het idee dat er ook aan de achterkant van de tand was gehecht. Heb er een stuk afgeknipt en volgens mij is hij nu helemaal weg. En die appel afhappen zal er niet meer inzitten vanwege het weinige bot wat er nog is. Maar zolang ik nog van me af kan bijten vind ik het best.

Ik ga zo ook aan de boerenkool. Eet smakelijk allemaal.
Goed Bo dat je op zolder bezig bent geweest! dat je er uberhaupt aan bent begonnen vind ik al heel knap. ik had zo lang over mijn post gedaan dat ik die van jou net pas zag.

Sjur en Zoebie werk ze allebei!

Wij eten andijviestampot, lekkere winterkost !
Zo Bo, jij bent goed bezig. Nu zal jou zolder er niet zo uitzien als mijn zolder maar toch zal het best een werk zijn geweest.

Lekker dat je dan goed slaapt. Maakt niet uit hoe lang.

Gelukkeling, mij lijkt al dat reizen ook niets. Maar ik denk ook dat als je een keer bent geweest, je steeds terug wilt.

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het alweer zo ver. Hoe lang gaan jullie? Dat heb ik denk ik gemist. Ben je klaar met alle voorbereidingen? Het zal toch raar zijn na jullie terugkomst de laatste keer dat jullie daar waren. Ohw ik heb het al over terug komen terwijl jullie nog moeten gaan. Nog even en je bent van de andijviestamp af en kunt alleen nog kiezen uit exotisch eten.

Is koffie drinken voor het eten iets zuiders? Geen idee of dat zo is. Het zijn hier inderdaad wel koffieleuten. Wij dronken thuis altijd thee 's middags, dus ik heb er wel aan moeten wennen.

Netje het klinkt wel goed, dat je de hechting eruit hebt kunnen knippen.

Ik heb Saskia Noort uit. Vond het soms wel spannend maar teveel info over lijven die onder de drugs zaten enz. en een raar einde. ik mis de clou en in principe ook een jaar. Jammer vind ik dat. Ik ga nu toch Stephen King eerst uitlezen.
He, ik heb ook andijvie stamppot gegeten. Met kip-braadstukjes. De meneer op de markt kruidt die dingen zo heerlijk!

Ik heb de hele dag hard gewerkt en ben nu eigenlijk wel een beetje aan het einde van mijn latijn. Gisteren was het etentje erg gezellig, maar ondanks dat vriend bijna alles deed toch wel vermoeiend. Zeker na zaterdag dat het laat was geworden en je de hele middag handjes aan het geven bent en lief moet lachen, was het gewoon teveel. Nu nog even wat dingen regelen voor het evenement waar ik niet meer in de organisatie van zit en dan even op de bank en naar bed.

Hier is ook weer een hoop geschreven zeg!

Bo, vind je het niet stiekem een beetje fijn dat je nu gewoon kunt slapen? Is deze chemo niet vol gepropt me steroïden dat je er minder last van hebt? Ondanks dat het natuurlijk vervelend is dat je na wat kleine klusjes zo kapot bent, kan ik me ook voorstellen dat het wel voldaan voelt om moe te zijn nadat je iets hebt gedaan in plaats van omdat je medicijnen hebt gehad. Of zeg ik nu iets raars? Maak er in ieder geval weer een lekker nachtje van!

Netje, wat lastig met je oom. Ik hoop dat je de juiste woorden kunt vinden!

Zoebie, ik had dat bij Saskia Noort ook. Ze hebben van Terug naar de kust nog best een aardige film gemaakt dan. Het stomme is dat ik haar ken (haar kinderen zaten op mijn oude basisschool en ze kwam bij ons in de winkel enzo. Niet persoonlijk, maar een beetje) en ik zie in haar boek zoveel terug van de omgeving waarin ze zich beweegt. Ergens is dat wel grappig, maar een boek komt dan wel dichtbij de schrijfster, waardoor ik me een beeld van Saskia ga vormen die volgens mij helemaal niet klopt.

Its, dat schrijf je mooi, dat je er wel klaar voor bent maar het wilt plannen. Ik vind het een fijne gedachte dat voor jou de yoga dus erg heeft geholpen. Ik wil dat ook gaan doen over een paar weken. Vind ik een fijn vooruitzicht. Ik hoop dat Pom komt op het moment dat het haar uitkomt, maar ook op een moment dat jij er de rust voor hebt. Succes met wachten!

Ik ga snel even van alles afmaken en dan de computer uitzetten. Fijne avond allemaal! Liefs!
Houden jullie eens op met die boerenkool en andijviestampot!!! Krijg spontaan zin daar in, terwijl ik net gegeten heb! En ik mag het niet!

Ben vanmorgen naar de dokter geweest voor mijn 5-jaarlijkse uitstrijkje, en die waarschuwde me dat ik niet te snel moest afvallen. 1 kilo per week vond zij wat veel. Maar kreeg wel complimenten! Ben nu rond de 16 kilo kwijt, en afgelopen week te veel gesnoept, dus niet afgevallen. Pak het nu weer op, want vind het zonde om het nu te laten versloffen. Heb nog zo'n 30 kilo te gaan voor ik een redelijk gezond gewicht heb bereikt, dus voorlopig nog wel ff bezig. Hoe langer ik er over doe, hoe langer het er vanaf blijft. Ik heb het er allemaal tenslotte niet in een jaar aan gegeten....

Heb vandaag mijn tante nog aan de lijn gehad om te feliciteren, mijn oom is vandaag uiteindelijk toch 75 jaar geworden. Werd erg gewaardeerd, ondanks dat het erg dubbel voelt. Kaartje is nog niet verstuurd en heb gezegd dat ze allebei constant in mijn gedachten zijn. Vond ze fijn.

Met mijn oom gaat het slecht. Maar ook hij houdt het al veel langer vol dan iemand ooit had gedacht, de artsen staan er ook versteld van.

Meisjes, allemaal een hele fijne avond en lekker slapen voor straks!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Bo goed bezig hoor. Je moet wat doen om lekker te slapen

Zoebie die broer van jou zeg. Maar wel jammer dat je er nu niet heen kan. Je hoeft toch niet te zitten huilen en medelijden hebben?! Gewoon langs? Al is dat makkelijk praten voor mij, geen idee hoe het moet zijn.

Its het duurt echt niet lang meer hè. Kan donderdag maar ook nog 4 weken duren, straks begint het echte wachten. Hoop dat Pommetje een beetje op tijd komt.

Ik moet eens wat spullen gaan inpakken en mijn intake formulier voor de tandarts invullen. Ik ben zo'n muts die bang is voor de tandarts. Er was een stukje van mijn vulling afgesprongen, bel ik mijn tandarts blijkt die er niet meer te werken! Endie andere vind ik niets, zo'n 'je moet nu echt je mond verder open doen hoor'. Dus ik heb een andere gezocht en gevonden, vlakbij huis. Een win-win lijkt het.
phoehee, ik vind de tandarts en mondhygiëniste ook niets. Ik moet morgen weer naar de tandarts, en ik heb nu al zenuwen

Bo, lekker aan het opruimen dus

Ingh, ik vond de zwangerschapsyoga heel fijn, Ook omdat ze veel informatrie gaf en het niet rooskleurig maakte maar gewoon eerlijk was. Wat ik vooral merkte is dat ik er zelf echt ontzettend rustig van werd. Mijn ademhaling is sinds de yoga een stuk lager (en dat is iets wat me nog nooit gelukt is)
Ik sta zelf ook niet te trappelen om in de tandartsstoel te gaan liggen, maar ik vind het wel heel leuk werk! Het is een medisch beroep dus je werkt in de zorg, zonder al te heftige ingrepen, maar waarbij je wel de hele behandeling meemaakt, dus niet een onderzoek en dan zie je die patiënt nooit meer. Meestal kun je de mensen goed helpen, ook esthetisch gezien, het is leuk om iemand te zien opknappen en ook heel leuk om mensen te steunen en te proberen ze op hun gemak te stellen. Je leert zo de patiënten ook goed kennen, want je ziet ze elk half jaar of vaker.

Toen ik er werkte was de tandarts mijn gebit aan het opknappen dus steeds als er iemand niet kwam opdagen was ik de klos. Dan wen je er aan het deed me niks meer.

De angst komt pas weer als je lang niet geweest bent, voor de kaakchirurg deed ik het bij wijze van spreken in mijn broek vroeger, maar dat vind ik nu ook niet zo erg meer.

Zoebie we komen 7 februari weer terug.
Ik heb me toch heerlijk geslapen vannacht! Lag er iets voor negenen in, hoefde maar een keer naar het toilet (jahoe!) en werd van het licht van de wekker wakker zonder hoofdpijn. Ben benieuwd of ik vanavond weer zo lekker slaap. Het is wel ongezellig om telkens eerder dan vriend er in te gaan en de laatste dagen er ook weer eerder uit te moeten. Er deden altijd alles tegelijk, ook wel burgerlijk eigenlijk hè...

Netje, wat is het probleem van stamppotten? Dat zijn toch gewoon aardappels en groente? Ik heb door de andijvie niet eens spekjes of kaas gedaan, want dat lust ik momenteel gewoon niet. Of volg je een bijzonder dieet? Ik ben afgelopen week ook weer enorm afgevallen. Zal morgen bij de verloskundige eens vragen wanneer ik me zorgen moet gaan maken, want ben nu al vijf kilo kwijt.

Ik heb helemaal nooit reden gehad om bang te zijn voor de tandarts, maar ik ben telkens toch zenuwachtig als ik erheen moet. Bang voor gaatjes denk ik, niet voor de tandarts. Het enige vervelende is dat de kans op gaatjes tijdens een zwangerschap toeneemt. En binnenkort zal ik dus een extra afspraak moeten maken om na te laten kijken...

Lekker geluk, nog maar twee dagen! Is het inpakken allemaal gelukt? Jullie mogen weer lekker lang, heerlijk!

Phoehee, jij gaat binnenkort ook weg, toch? Is er in jullie geplande gebied ook zoveel sneeuw gevallen? Ik hoop dat je niet naar een lawine gevoelig gebied gaat, want dan heb je wel sneeuw, maar wordt er niet veel geskied ben ik bang...
Volgens mij kan het niet zoveel kwaad in de eerste weken afvallen ingh. En met het slapen komt het goed tot de laatste paar weken . Dan moet je ook iets meer dan gemiddeld plassen

Ik ga lekker aanlummelen vandaag, wat kleine dingen doen en dan vanmiddag naar de tandarts. Het gaat me steeds beter af dat vrij zijn
Ja gelukt! nog een paar kleine dingetjes die er op het laatst pas bij kunnen. Lekker Ing dat je goed geslapen hebt, 1 keer plassen dat lukt mij ook niet meer hoor, ik ga er gemiddeld drie keer uit,

Wat me ineens aan herinnert dat ik moet proberen een stoel aan het gangpad te krijgen in het vliegtuig, anders moet ik steeds aan een vreemde vragen of ik er door mag, dat is lastig want als ik eenmaal voel dat ik moet, moet ik al hollen.............

Dat je nu wat afvalt is meegenomen hoor Ing, straks ben je er blij om en die paar gram die het kindje nu groeit is nog peanuts.

Bo hopelijk slaap je lekker uit ! ik ga snel aan de slag
Nog 2 nachtjes gelukkeling... dan ga je weer naar de zon! Ons aftellen gaat ook gestaag door, wij gaan gisterovertweemaanden

Voor die tijd gaan we proberen weer een beetje in vorm te komen: straks voor het eerst in lange tijd weer naar de sportschool. Ik denk dat ik me opnieuw moet gaan voorstellen... Het is echt lang geleden dat ik ben geweest, zeker een maand of 2. Hopelijk lukt het me er weer wat ritme in te krijgen, van 2 à 3 x per week. Ik verheug me nu al op de spierpijn
Bo lig je nog lekker in je mandje?

Ing best wel lekker zo lang slapen, toch?

Geluk lastig als je zo vaak naar de wc moet. Ik weet er alles van. Mijn vader zei wel eens, onder het fietsen in het bos, dat ik vroeger een hond moet zijn geweest, als ik nl een boom zag moest ik al plassen

Sjur succes met sporten, ik hoop dat je geen last krijgt van spierpijn.

Hiet schijnt heerlijk het zonnetje.
Wij hebben problemen in huis! De verwarmingsketel heeft de geest gegeven, sinds gisteravond al; en we hebben af en aan problemen met internet en telefoon.

Sinds vandaag is er een nieuwe concurrent op de Franse telecommarkt en er gaar iets niet helemaal jofel in de centrales, want iedereen zit met storingen!

Nu zit ik te wachten op de reparateur, gelukkig is het buiten 9° en geen -5, want een kapotte verwarming in de winter is niet leuk.
Jemig wat is dat balen zeg, heb je nog kleine kacheltjes zodat je geen kou hoeft te lijden? kun je de kosten verhalen? of was het al een oudere ketel?

Sterkte en warmte blaas ik naar je toe................ffffffffffffffffffffffffffff

Nu snel naar mijn moedertje, ze heeft een afgebroken voortand en is net bij de tandarts geweest, ik ben benieuwd wat nu.
Wat fijn dat het dan inderdaad niet zo heel koud buiten is Bo. Maar het zal toch wel frisjes zijn. Zeker voor jou. Dat ze maar vlug komen om het te maken. En dan ook nog eens geen internet (zo af en toe). Nou ja, misschien is nu net stilzitten niet zo lekker zonder verwarming.

Wat is het lekker buiten zeg. Ik kon zonder jas boodschappen doen en dan krijg je toch wel een beetje een lentegevoel zo in het zonnetje. Jammer dat nu de lucht dicht aan het trekken is.

In het weekend krijgen we nachtvorst en dan moeten we weer helemaal overschakelen natuurlijk.

Ik was al om 8 uur aan het werk en het was druk. Geen tijd om te forummen dus in de baas zijn tijd.;-)

Ik heb het weer super naar mijn zin op het werk. Vanmorgen een gesprek gehad met mijn TL en die heb ik nog even een complimentje gemaakt. Fijn is dat, zo'n lieverd.

Ik krijg een polssteun bij mijn pc. De fysio vond dat mijn pols niet plat lag tijdens het typen en nu gaan we proberen of dit gaat helpen.

Sjur ik hoop ook dat je geen spierpijn krijgt. Maar dat zal wel valse hoop zijn.

Ik hoef er gelukkig nooit uit 's nachts. Wat een zaligheid is dat.

Saar wil alweer naar buiten de piepert. Die heeft ook de lente in zijn kop.
Oei, dat is wel erg onhandig. En koud, ookal is het geen horrorwinter. Heb je helemaal niets nu, qua verwarming? Of heb je nog een open haard of electrisch kacheltje achter de hand? Anders met z'n allen verzamelen bij iemand die wèl verwarming heeft, zó leer je je buren nog eens kennen... Nee, ik maak er nu een geintje van, maar het is r*k als je verwarming het niet doet. In mijn vorige huis had de ketel de nare gewoonte om er met zon- en feestdagen nog weleens de brui aan te geven. Gelukkig kende ik sjurman toen al en kon ik bij hem terecht, maar voor mijn vader en zijn vriendin was het minder, die zouden toen met kerst komen logeren. Gelukkig kon de ketel tijdig gerepareerd worden en was de rekening voor de woningbouwvereniging...

Sporten was weer fijn. Ik had het echt gemist, hoewel ik me er de afgelopen tijd niet toe heb kunnen zetten. Raar mechanisme. Nu ben ik vast van plan het vol te houden om weer regelmatig te gaan. En om vandaag helemaal een gezonde dag te maken ga ik zo met vriendin naar het strand. Eerst een stuk wandelen en dan aan de warme choco. Mèt slagroom
De monteur zou tussen 10 en 15 komen en is er nog niet.....

En bellen gaat moeilijk.

Nou ja, er zit gewoon garantie op de ketel, hij is zo goed als nieuw, dus het zal wel loslopen.

Wat een dag zeg! Ik loop al van 06.30 af te regelen en redderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven