Ik ben zo bang.... deel 10
zondag 11 december 2011 om 18:12
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht 
Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.
Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.
Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.
Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.
Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
woensdag 11 januari 2012 om 13:03
Inderdaad Zoeb, dan ben je echt van top tot teen onder de loep genomen!
Wanneer moet je voor de MRI van het hoofd?
Succes alvast in het ziekenhuis vanmiddag; wat zoek je trouwens voor patronenboekje?
Duub, die blijvende verandering betekent ook dat je weer teruggrijpt op de "gezonde" manier van leven als het even mis is gegaan. En dat doe je!
Grappig trouwens van die factoren voor blijvende verandering, interessant.
Ik heb lekker met de honden gespeeld, gekke beesten zijn het. Ze zijn plotseling helemaal fan van alles dat rolt: tennisballen, stuiterballen, voetballen, alles.
En alles moet van elkaar worden afgepakt, erg grappig als de één probeert de oude voetbal weg te krijgen met zijn poot terwijl de ander om hem heen blaft
Phoehee, hoe is het met je kies?
Wanneer moet je voor de MRI van het hoofd?
Succes alvast in het ziekenhuis vanmiddag; wat zoek je trouwens voor patronenboekje?
Duub, die blijvende verandering betekent ook dat je weer teruggrijpt op de "gezonde" manier van leven als het even mis is gegaan. En dat doe je!
Grappig trouwens van die factoren voor blijvende verandering, interessant.
Ik heb lekker met de honden gespeeld, gekke beesten zijn het. Ze zijn plotseling helemaal fan van alles dat rolt: tennisballen, stuiterballen, voetballen, alles.
En alles moet van elkaar worden afgepakt, erg grappig als de één probeert de oude voetbal weg te krijgen met zijn poot terwijl de ander om hem heen blaft
Phoehee, hoe is het met je kies?
woensdag 11 januari 2012 om 13:48
Volgende week vrijdag pas de MRI. Geen haast dus.
Leuk hè Bo dat de honden zo gek kunnen doen om een bal. Als wij de bal gooien rent Sedi er als een dolle achteraan en Saar gaat plat liggen in de aanval ( zoals bij het drijven) en als Sedi terug komt rent ze als een gek op Sedi af en rent dan mee terug. Het is voor Saar net zo goed een leuk spelletje als voor Sedi. En die Saar is snel. Het is een drijver.
Ik ben al in het AZM. Anderhalf uur te vroeg. Zul je zien dat dan net alles meezit. Heb mijn ereader bij me dus ik kan lezen en ik heb een lekkere cappucino met een bruin stokbroodje gezond. Even rust (en mensen kijken). Nou ja als ik ga lezen hoor en zie ik niets en niemand meer.
Leuk hè Bo dat de honden zo gek kunnen doen om een bal. Als wij de bal gooien rent Sedi er als een dolle achteraan en Saar gaat plat liggen in de aanval ( zoals bij het drijven) en als Sedi terug komt rent ze als een gek op Sedi af en rent dan mee terug. Het is voor Saar net zo goed een leuk spelletje als voor Sedi. En die Saar is snel. Het is een drijver.
Ik ben al in het AZM. Anderhalf uur te vroeg. Zul je zien dat dan net alles meezit. Heb mijn ereader bij me dus ik kan lezen en ik heb een lekkere cappucino met een bruin stokbroodje gezond. Even rust (en mensen kijken). Nou ja als ik ga lezen hoor en zie ik niets en niemand meer.
woensdag 11 januari 2012 om 14:40
Lekker even lezen, koffie drinken en mensen kijken!
Hier is Joe een beetje doorgeslagen, hij begint dan heel hoog en hard te blaffen en raakt helemaal over zijn toeren.
Ik heb de ballen in de schuur gelegd, ik heb even wat oefeningen met ze gedaan en hij is weer wat rustiger.
Sam is zo'n lobbes, vergeleken met Joe! Die vertrekt geen spier
Hier is Joe een beetje doorgeslagen, hij begint dan heel hoog en hard te blaffen en raakt helemaal over zijn toeren.
Ik heb de ballen in de schuur gelegd, ik heb even wat oefeningen met ze gedaan en hij is weer wat rustiger.
Sam is zo'n lobbes, vergeleken met Joe! Die vertrekt geen spier

woensdag 11 januari 2012 om 15:09
Toch leuk twee zulke verschillende honden Bo, twee druktemakers is ook niks, zo vullen ze elkaar mooi aan. Alles staat klaar inderdaad, ik moet nog even met de koffers op de weegschaal, 20 kilo heb je al snel in die hardshell koffers.
Zoebie wat ben je nu gaan lezen? sterkte met wachten!
Dubio dankjewel ik ga me er eens in verdiepen straks, je hoort nog....
Zoebie wat ben je nu gaan lezen? sterkte met wachten!
Dubio dankjewel ik ga me er eens in verdiepen straks, je hoort nog....
woensdag 11 januari 2012 om 16:09
Toch leuk dat ze zo op elkaar lijken. Saar op Joe en Sedi op Sam. De druktemaker en de rustige.
Ik ben alweer op de terugweg. De ergo kon een half uur eerder en de fysio ook. Heel fijn is dat. We hebben gewichtsoefeningen gedaan speciaal voor de pols. En die moet ik thuis ook doen. Ik stap in Roermond even uit om te kijken wat gewichtjes van een en twee kilo kosten
Ik ben alweer op de terugweg. De ergo kon een half uur eerder en de fysio ook. Heel fijn is dat. We hebben gewichtsoefeningen gedaan speciaal voor de pols. En die moet ik thuis ook doen. Ik stap in Roermond even uit om te kijken wat gewichtjes van een en twee kilo kosten
woensdag 11 januari 2012 om 18:12
Grappig hier heeft Fee dat heel sterk met het laserlampje. Als ze het klikje van de pen hoort is ze al bij je. En waar de anderen afhaken als het lichtje er niet meer is (buiten pluk dan die kijkt er helemaal niet naar om) kan ze nog een half uur blijven zoeken naar dag lichtje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 11 januari 2012 om 20:05
Leuk hè, die dieren en hun gekkigheden!
Lieve gelukkeling, ben je voorbereid en klaar? Je moet vroeg op toch, morgen?
Ik wens je nu alvast een heel erg fijne, veilige, gezonde en relaxte vakantie toe Ik hoop dat je ontzettend gaat genieten, en je man ook!
Zoeb, lekker dat alles zo snel klaar was vandaag. Het zijn en blijven toch lange dagen. Heb je de gewichtjes nog gevonden?
Its, Joe speelt ook met laserlichtjes! Vindt ie heel erg leuk
Phoehee, hoe gaat het met je kies?
Lieve gelukkeling, ben je voorbereid en klaar? Je moet vroeg op toch, morgen?
Ik wens je nu alvast een heel erg fijne, veilige, gezonde en relaxte vakantie toe Ik hoop dat je ontzettend gaat genieten, en je man ook!
Zoeb, lekker dat alles zo snel klaar was vandaag. Het zijn en blijven toch lange dagen. Heb je de gewichtjes nog gevonden?
Its, Joe speelt ook met laserlichtjes! Vindt ie heel erg leuk

Phoehee, hoe gaat het met je kies?
donderdag 12 januari 2012 om 07:35
Hier vroeg eruit, maar ik ben blij dat we nu gaan, die voorbereidingen zijn altijd zo stressen, zodra we op Schiphol zijn kan ik eindelijk relaxen. Hhet is lang vliegen, maar je kunt het zittend af zou mijn moeder zeggen!
Lieverds bedankt voor de lieve wensen, we gaan er iets moois van maken, ik heb er zin in!
Lieverds bedankt voor de lieve wensen, we gaan er iets moois van maken, ik heb er zin in!
donderdag 12 januari 2012 om 09:49
Te laat natuurlijk. In gedachten dan een goede reis en veel plezier Geluk.
Ik was natuurlijk weer te laat wakker. Wat Sjur zegt, ik zal het ook nodig hebben.
Ik zal best net als jou wel eens een 12 uur siësta willen houden Bo.
Alleen lukt me dat nooit.
Ik moet ook weer meteen weg. Naar de diëtiste. Kom net van de pedicure af, maar was mijn portemonnee vergeten en die moest ik ophalen.
Ik was natuurlijk weer te laat wakker. Wat Sjur zegt, ik zal het ook nodig hebben.
Ik zal best net als jou wel eens een 12 uur siësta willen houden Bo.
Alleen lukt me dat nooit.
Ik moet ook weer meteen weg. Naar de diëtiste. Kom net van de pedicure af, maar was mijn portemonnee vergeten en die moest ik ophalen.
donderdag 12 januari 2012 om 10:15
Ik zwaai naar boven als ik een vliegtuig zie, Geluk! Goede reis!
Ik ben al vanaf 8u wakker, want de buurman heeft besloten een paar dennebomen om te zagen. Het geluid van een kettingzaag vind ik ongeveer het naarste geluid dat er is, dus ik zat rechtop in bed.
De honden zitten heel braaf voor het hek naar de buurman te kijken
Ik hoop dat hij straks klaar is, ik word gek van het lawaai.
Zoeb, succes bij de diëtiste! Ben benieuwd wat ze van je gewicht zegt, je bent weer afgevallen toch? Misschien krijg je ook wel van die caloriënshakes, die ik ook had na de bestralingen
Ing, hoe gaat het met je? Trek je het nog, werken en reizen steeds, nu je zo moe bent?
Sjur, heerlijk, bijslapen! Ik hoop dat je helemaal fris en uitgerust wakker wordt.
Ik ben al vanaf 8u wakker, want de buurman heeft besloten een paar dennebomen om te zagen. Het geluid van een kettingzaag vind ik ongeveer het naarste geluid dat er is, dus ik zat rechtop in bed.
De honden zitten heel braaf voor het hek naar de buurman te kijken

Zoeb, succes bij de diëtiste! Ben benieuwd wat ze van je gewicht zegt, je bent weer afgevallen toch? Misschien krijg je ook wel van die caloriënshakes, die ik ook had na de bestralingen
Ing, hoe gaat het met je? Trek je het nog, werken en reizen steeds, nu je zo moe bent?
Sjur, heerlijk, bijslapen! Ik hoop dat je helemaal fris en uitgerust wakker wordt.
donderdag 12 januari 2012 om 10:21
Mijn kies is opgelapt! Vanmorgen vroeg. Ze konden (met verdoving) een malletje erom doen en vullen die hap. Mooi. Maar het geheel is zwak en in de toekomst moet er een kroon op.
Bo leuk zo'n ballenfase. Okkie zou leuk mee kunnen doen. Die kan nu de bal boven zijn hoofd houden en weggooien.
Gelukkeling fijne vakantie. We horen vast nog van je op vakantie.
Zoebie blijf je nu nog steeds afvallen? Wat zei de diëtiste?
Ingmagh nogmaals gefeliciteerd met je leeuwtje.
Ik ga zo eens naar de supermarkt wandelen met mijn nog verdoofde mond. Hèt moment voor een lippiercing maar ik sla weer over.
Bo leuk zo'n ballenfase. Okkie zou leuk mee kunnen doen. Die kan nu de bal boven zijn hoofd houden en weggooien.
Gelukkeling fijne vakantie. We horen vast nog van je op vakantie.
Zoebie blijf je nu nog steeds afvallen? Wat zei de diëtiste?
Ingmagh nogmaals gefeliciteerd met je leeuwtje.
Ik ga zo eens naar de supermarkt wandelen met mijn nog verdoofde mond. Hèt moment voor een lippiercing maar ik sla weer over.
donderdag 12 januari 2012 om 11:17
Geluk, ik heb je vertrek gemist, maar woon natuurlijk vlakbij de vliegtuigen, dus ik zwaai even uit het raam ok.
Ik moest na de Mammo terug voor extra foto's. Ik hoop maar dat de leerling verpleegkundige (die onwijs op haar vingers gekeken werd door een ietwat sjacho begeleidster) gewoon de foto's verpruts heeft en dat er daarom extra zijn genomen.
Phoehee, fijn dat je kies weer een beetje opgelapt is. Ook ooit een lippiercing gewild? Ik wilde altijd wel, maar het kon niet ivm fanatiek dwarsfluiten en ik was ook te schijterig. Het is een wonder dat ik m'n neuspiercing ooit heb doorgezet.
Fijne dag allemaal!
Ik moest na de Mammo terug voor extra foto's. Ik hoop maar dat de leerling verpleegkundige (die onwijs op haar vingers gekeken werd door een ietwat sjacho begeleidster) gewoon de foto's verpruts heeft en dat er daarom extra zijn genomen.
Phoehee, fijn dat je kies weer een beetje opgelapt is. Ook ooit een lippiercing gewild? Ik wilde altijd wel, maar het kon niet ivm fanatiek dwarsfluiten en ik was ook te schijterig. Het is een wonder dat ik m'n neuspiercing ooit heb doorgezet.
Fijne dag allemaal!
donderdag 12 januari 2012 om 11:29
Hè Luonto, wat een meervoudig te interpeteren gebeuren... ik geloof dat ik in zo'n situatie behoorlijk van de rel zou zijn. Hoe is dat voor jou? Hoe dan ook, ik duim voor je!
Het uitslapen van vanmorgen viel wat tegen. Heb onrustig geslapen, sjurman lag nogal in zijn slaap te praten en te snurken. Kreeg ik een "en van hetzelfde" te horen. Lekker tegen elkaar in liggen kletsen dus Ach, na vanmiddag ben ik een aantal dagen vrij... Zaterdag jammergenoeg geen schilderles, want we hebben andere leuke dingen te doen. Schoonmoeder is 65 geworden, dus gaan we een feestje vieren. Eerst fotosessie met z'n allen, dan borrelen en uit eten. Volgende week wel weer met de kwast verder
Nu eerst nog even vergaderen en notulen uitwerken... tot later!
Het uitslapen van vanmorgen viel wat tegen. Heb onrustig geslapen, sjurman lag nogal in zijn slaap te praten en te snurken. Kreeg ik een "en van hetzelfde" te horen. Lekker tegen elkaar in liggen kletsen dus Ach, na vanmiddag ben ik een aantal dagen vrij... Zaterdag jammergenoeg geen schilderles, want we hebben andere leuke dingen te doen. Schoonmoeder is 65 geworden, dus gaan we een feestje vieren. Eerst fotosessie met z'n allen, dan borrelen en uit eten. Volgende week wel weer met de kwast verder
Nu eerst nog even vergaderen en notulen uitwerken... tot later!
donderdag 12 januari 2012 om 12:04
Goedemorgen
Altijd zo fijn ruw uit je slaap gewekt worden (maar niet heus). Ik heb eindelijk weer eens lange nacht gemaakt en daar bij gewoon in bed gelegen. Normaal ben ik tegen 4 uur wakker en dan vertrek ik naar de bank (anders maak ik itsman wakker met mijn gewoel)
Phoehee, fijn dat je tand weer heel is. En die lippiercing sla ik ook even over
Luonto, fijn zo een vreemd bericht. Je lijkt er rustig onder, ik zou flink in de stress schieten.
Nu ren (nou ja wandel ik stevig door) even naar de verloskundige
Altijd zo fijn ruw uit je slaap gewekt worden (maar niet heus). Ik heb eindelijk weer eens lange nacht gemaakt en daar bij gewoon in bed gelegen. Normaal ben ik tegen 4 uur wakker en dan vertrek ik naar de bank (anders maak ik itsman wakker met mijn gewoel)
Phoehee, fijn dat je tand weer heel is. En die lippiercing sla ik ook even over
Luonto, fijn zo een vreemd bericht. Je lijkt er rustig onder, ik zou flink in de stress schieten.
Nu ren (nou ja wandel ik stevig door) even naar de verloskundige
Je moet soms vallen om weer leren op te staan