Wat doen jullie thuis?
dinsdag 10 januari 2012 om 12:36
Wat doen jullie thuis? Als jullie vrij hebben?
Ik werk zeer onregelmatig, en ben dan ook vaker thuis als iedereen werkt. Soms vraag ik me af wat zal ik nu weer gaan doen? Je kunt natuurlijk niet dagelijks naar buiten en geld uitgeven, ik in ieder geval niet. Poetsen is leuk, maar houdt ook een keer op.
Greetz
Ik werk zeer onregelmatig, en ben dan ook vaker thuis als iedereen werkt. Soms vraag ik me af wat zal ik nu weer gaan doen? Je kunt natuurlijk niet dagelijks naar buiten en geld uitgeven, ik in ieder geval niet. Poetsen is leuk, maar houdt ook een keer op.
Greetz
dinsdag 10 januari 2012 om 12:44
Eindelijk al die fotos eens inplakken zon 2500 stuks hehe
Ramen lappen
Kledingkasten leeghalen en sorteren
Kamers veranderen
Muren nieuw kleurtje geven
Koffie drinken met tijdschrift
Koffie drinken bij vriendin/oma.moeder
Woensdag marktdag
naailesje volgen en daarna zelf proberen
uitzending gemist tijdens t strijken kijken
sporten...
Ramen lappen
Kledingkasten leeghalen en sorteren
Kamers veranderen
Muren nieuw kleurtje geven
Koffie drinken met tijdschrift
Koffie drinken bij vriendin/oma.moeder
Woensdag marktdag
naailesje volgen en daarna zelf proberen
uitzending gemist tijdens t strijken kijken
sporten...
dinsdag 10 januari 2012 om 12:45
quote:jijenik schreef op 10 januari 2012 @ 12:36:
Greetz
Als je er zo over denkt mag jij in je vrije tijd bij mij ook wel gaan poetsen, terwijl ik werk
Verder zit ik natuurlijk te forummen, lezen, momenteel studie, hond spelen/uitlaten.. eigenlijk kom ik meestal tijd te kort.
Greetz
Als je er zo over denkt mag jij in je vrije tijd bij mij ook wel gaan poetsen, terwijl ik werk
Verder zit ik natuurlijk te forummen, lezen, momenteel studie, hond spelen/uitlaten.. eigenlijk kom ik meestal tijd te kort.
Later is nu
dinsdag 10 januari 2012 om 13:05
Eigenlijk veel te weinig dingen die ik zelf kan kiezen. Naast mijn werk en gezin en huishouden is de tijd meestal wel op.
Ik zou best welweer een hobby willen, maar ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen.
Mijn kinderen zijn mijn hobby zeg ik altijd maar. En ik sport 2x per week, maar dat hoort gewoon bij het weekritme, is meer noodzaak voor de gezondheid dan dat ik het nou echt leuk vind (als ik geweest ben voel ik me wel altijd lekker hoor)
Ik zou best welweer een hobby willen, maar ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen.
Mijn kinderen zijn mijn hobby zeg ik altijd maar. En ik sport 2x per week, maar dat hoort gewoon bij het weekritme, is meer noodzaak voor de gezondheid dan dat ik het nou echt leuk vind (als ik geweest ben voel ik me wel altijd lekker hoor)
dinsdag 10 januari 2012 om 13:14
De dagen dat ik thuis ben, worden meestal volledig in beslag genomen door mijn dochter. Dus aan hobby's o.i.d. kom ik dan niet toe. Schoonmaken lukt tussendoor nog wel een beetje, maar een boek lezen kan ik wel vergeten! Als mijn dochter straks ouder is, kan ze wellicht mee naar mijn paard, dat zou wel heel fijn zijn! Nu is ze daar nog te jong voor, dus kan ik daar niet naar toe als ik met haar alleen ben. Vaak gaan we nog even wat boodschappen doen ofzo, vindt ze hartstikke leuk!
dinsdag 10 januari 2012 om 13:52
Studeren
Internet (forum, bandjes ontdekken)
Series kijken
Poetsen, wassen, stofzuigen (allemaal niet erg om te doen)
Uitgebreid lunchen
Douchen
Naar de markt gaan
Sporten
Shoppen (maar dat is niet thuis)
Vanwege mijn studie ben ik nog erg huis gebonden, maar dat is nog maar een maand en dan komen er een baan en een leuke hobby voor in de plaats.
Internet (forum, bandjes ontdekken)
Series kijken
Poetsen, wassen, stofzuigen (allemaal niet erg om te doen)
Uitgebreid lunchen
Douchen
Naar de markt gaan
Sporten
Shoppen (maar dat is niet thuis)
Vanwege mijn studie ben ik nog erg huis gebonden, maar dat is nog maar een maand en dan komen er een baan en een leuke hobby voor in de plaats.
dinsdag 10 januari 2012 om 13:55
dinsdag 10 januari 2012 om 13:55
dinsdag 10 januari 2012 om 14:06
Ik heb ooit een vergelijkbaar topic geopend! Intussen wel wat ideetjes rijker geworden.
Nu doe ik voor ontspanning:
- Oude comedyseries kijken (nu zijn we naar 'Are you being served' aan het kijken);
- Lezen met een kop thee;
- Analoge fotografie;
- Wandelen;
- Sporten;
- Sauna (in het weekend als we er geld voor hebben);
En ik moet:
- Poetsen;
- Studeren (thuisstudie);
- Bijles geven (maar wel heel leuk!)
Genoeg om te doen dus! Een paar weken geleden zat ik nog iedere avond voor de TV, nu moet ik echt plannen.
Nu doe ik voor ontspanning:
- Oude comedyseries kijken (nu zijn we naar 'Are you being served' aan het kijken);
- Lezen met een kop thee;
- Analoge fotografie;
- Wandelen;
- Sporten;
- Sauna (in het weekend als we er geld voor hebben);
En ik moet:
- Poetsen;
- Studeren (thuisstudie);
- Bijles geven (maar wel heel leuk!)
Genoeg om te doen dus! Een paar weken geleden zat ik nog iedere avond voor de TV, nu moet ik echt plannen.