2 en bijna 3

10-01-2012 14:34 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi!

Ik heb een lieve ondeugende ondernemende tomboy meid van bijna 3. Nu is de vraag wat krijgt ze voor haar verjaardag. Zij wil een kroon en prinses-mega-mindy en taartjes op school, nou ja dat is zo geregeld. Hebben jullie verder nog leuke tips, voor ons als ouders maar ook wat opa en oma kunnen geven?
Je hebt bij de speelgoedwinkel zo'n doos/set met een kroontje, ketting, oorclips, schoentjes met hakjes, toverstafje e.d. voor circa 8 euro. In roze of lila. Doe daar een prinsessenjurk bij (ook speelgoedwinkel of eventueel voor de carnaval) en je dochter is één en al prinses.
dat soort spul puilt al zowat het huis uit....
Treinbaan, fiets, step, swingset in de tuin, lego?
Een tomboy met interesse voor mega mindy en prinsessen, kan ik niet helemaal rijmen.

Houdt ze nu van buitenspelen en auto's of is ze een meisje dat van meisjesdingen houdt?
Elk kind vind een trampoline leuk, heb je in alle prijzen en maten.
ze houdt van auto's vrachtwagens, traktors en treinen, en van prinses-mega-mindy alleen als ze jarig is, ik weet niet waarom, zal wel vanuit school komen. Poppen zijn om geknipt te worden en beschilderd en gelanseerd te worden als raketten.
Een traptractor. Mijn toen 3 jarige oudste heeft haar hele verjaardag in prinsessenjurk op die tractor gezeten. Het is een heel allround kind.
quote:galadriel schreef op 10 januari 2012 @ 14:46:

Een tomboy met interesse voor mega mindy en prinsessen, kan ik niet helemaal rijmen.

Houdt ze nu van buitenspelen en auto's of is ze een meisje dat van meisjesdingen houdt?Ik ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kan je beter een piratenfeest geven of een cars thema
Little tikes heeft een donkerblauwe vrachtauto met een oplegger met twee sportauto's erop. Die is supersterk, je kind kan er zelfs op zitten. Brüder heeft ook hele mooie auto's. Als ze thomas de trein leuk vindt, deze heeft een hele mooie houten spoorrails. De treinen en wagonnen koop je er los bij.

En misschien is playmobiel al leuk? Volgens mij zijn daar ook sets van geschikt voor drie-jarigen.

leuk trouwens, zo'n stoere meid!
En play-doh heeft een bij de kapper set. Een popje met haar van klei, kan ze lekker knippen!
Trapauto of skelter!
oefenskeelers
quote:kimmake schreef op 10 januari 2012 @ 14:50:

ze houdt van auto's vrachtwagens, traktors en treinen, en van prinses-mega-mindy alleen als ze jarig is, ik weet niet waarom, zal wel vanuit school komen. Poppen zijn om geknipt te worden en beschilderd en gelanseerd te worden als raketten.Herkenbaar
Playmobil is idd ook heel leuk. Mijn middelste dochter kreeg ook al playmobil toen ze (nog net geen) 3 jaar was. De hele kleine dingetjes liet ik weg en ze heeft er heerlijk mee gespeeld.
Playmobil is leuk ja denk ik, zou ze daar al echt iets mee doen?

Als ik haar op skeelers zet dan kan ik haar opvegen denk ik, als ze net zo skeelert als fietst, dat wil zeggen niet nadenken maar gewoon gaan.

Klei is hier ook al een groot succes, ze heeft zo'n hond gekregen die ze kan volplakken. De bedoeling is haartjes maken, tong maken, etc, mijn dametje plakt gewoon alle kleuren klei door elkaar op de hond (kijk mama, jasje voor wondje!). Ik ga dat kappersgeval eens bekijken.
Een keukentje, een treinbaan, een fiets, een skelter, een tractor, een schommel, een trampoline.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven