Bestek laten graveren

10-01-2012 17:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort gaat mijn zusje bevallen. Ik zit er aan te denken om bestek te geven met daar in gegraveerd de naam en geboortedatum. Heeft iemand toevallig ervaring met een bepaalde website? Ik zie door de bomen het bos niet meer
Bij de juwelier hebben ze dit ook. Misschien heb je daar wat aan?
Bij de juwelier inderdaad
Heb het gevoel dat het via internet goedkoper is, maar misschien valt dit wel mee. Zal eens langs de juwelier gaan.
Misschien heb ik wel heel ouderwetsche zussen en familieleden, maar ik heb 2 bestekjes gehad, en die zijn door beide gevers gekocht bij de juwelier en die heeft het ook gegraveerd.
Ik zou het ook bij een juwelier laten doen. Gaat waarschijnlijk veel langer mee. Ik heb bij mijn geboorte een pap lepeltje gehad met mijn naam erin en die gebruik ik nog steeds als ik een toetje eet

Ziet er niet oud en versleten uit na jaren zowat dagelijks gebruik, vraag me af of al die goedkopere opties het ook jaren volhouden
Ik heb afgelopen jaar een keertje besteld via kinderbestekje.nl. Zelfde bestekje als dat ik ook bij de juwelier had gezien, van Keltum.

Kindje is nog te jong om het te gebruiken, maar het graveren was mooi gedaan en super snel klaar. Ik had het na de lunch, dus denk rond 13.00 besteld en om 16.00 kreeg ik al berichtje dat het klaar was.

De ouders vonden het hartstikke mooi, zeiden ze tenminste
Je hebt ze in alle soorten en maten liggen bij juweliers!

Ik vind die van Nijntje wel erg leuk.

Hier kun je die kopen en ook meteen laten graveren, maar ze hebben m ook vaak bij de juwelier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven