nieuwe telefoon... touchscreen?

11-01-2012 06:43 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd een Nokia gehad, en al jaren met besturingssysteem s60. Vind ik een enorm fijn qua bediening en mijn logica is ook de logica van mijn telefoon. Klikt heel goed.

Nu ben ik aan het twijfelen over een nieuw abonnement. Met telefoon, zonder, etc.

Maar neem ik dan nu een telefoon met een touchscreen? Bijv. de Galaxy s2? Maar is dat dan wel handig in gebruik? Word je niet gek van al die vette vingers op je scherm? krast het scherm niet heel snel, zodat je alsnog niets meer ziet? Kun je wel snel smsjes typen (ik kan nu met 1 hand smssen, niet supersnel zoals je soms ziet, maar best behoorlijk).

Hellup!
Ik heb sinds kort een htc met touchscreen en had daar in eerste instantie ook dezelfde bedenkingen bij. Maar, wat ben ik er nu blij mre! Ik vind het heerlijk en zou niet meer terug willen. Wel moet ik idd nog streeds wat wennen aan het sms-en maar allr andere opties (apps) verzachten dat punt. Persoonlijk ben ik meer van fe htc's omdat deze steviger (robuuster) aanvoelen dan bijv samsung. Nee, ik ben heel blij met mijn android telefoon met touchscreen.
Sinds een paar maanden een Samsung Galaxy Gio met touchscreen. Ik heb er een speciale pen bij, voor het sturen van SMS etc. Was eerst wennen, maar nu bevalt het prima!
Ik zou niet voor de galaxy gaan. Echt kwaliteit ver onder de maat. Maar dat vind ik en mn vriend heeft er ook al spijt van..

Zou eerder voor een htc dan gaan idd
I vote for blackberry, maar ik haat touchscreen hartgrondig!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Even wennen, maar touchscreen werkt prima.

Ik heb er zo'n beschermingsshield op en maak het desnoods schoon mbv een brillendoekje. Gaat prima, nig geen kras te zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
iPhone. Touchscreen werkt als een tierelier. Ik moest niks van touchscreens hebben maar dit is inmiddels mijn tweede iPhone en ik ben helemaal om
Blackberry zou ik ook niet zo snel voor kiezen omdat deze foons op een eigen netwerk opereren en de laatste tijd er nogal wat storingen in dat netwerk zijn geweest.
Ik zweer bij mijn Iphone. Een feestje. Touchscreen werkt heerlijk en hij is een stuk makkelijker te bedienen dan mijn HTC. Luidspreker functie werkt ook een stuk beter dan mn HTC (handig in de auto), apps, camera, eigenlijk is alles echt makkelijker en beter.

En nee, geen aandelen, gewoon oprecht tevreden.
Touchscreen wat is dat fijn zeg!

Ik heb zelf de samsung galaxy s plus heel fijn toestel, je kunt voor touchscreen telefoons ook van die krasbeschermers kopen en dat is ook gelijk voor vette vinger afdrukken,
Ik zie in

OP dat je gewend bent aan Nokia. Kijk eens bij de Nokia lumia. Smartphone van Nokia, met touchscreen.
"misspoes1, 65 seconden geleden

Blackberry zou ik ook niet zo snel voor kiezen omdat deze foons op een eigen netwerk opereren en de laatste tijd er nogal wat storingen in dat netwerk zijn geweest."

In de 6 jaar dat ik Blackberry heb, is dat 1 keer gebeurd vorig jaar. 1 hele dag. Dus ach, als dat het criterium is. Voor de rest is het een hele fijne telefoon
Hier trouwens ook een iPhone. Is mijn eerste smartphone, ben er erg tevreden over.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nokia lumia is totaal iets anders dan een nokia.

Lumia draait op windows. Een fucking stom rotsysteem :d
Ik heb een Nokia E6 met QWERTY toetsenbord en touchscreen. Bevalt mij perfect. Makkelijk typen en touchen als dat handig is.
Hier Samsung nexus/ Google phone. Mijn eerste touchscreen, mijn man heeft nu htc en wil een nieuwe. Mijne is nog steeds beste prijs/ kwaliteit voor wat hij wil.

Touchscreen heerlijk. Laadt snel internet. Camera is bij daglicht goed, in de schemering te langzaam, bewegend beeld. Batterij is goed.
@mali30, dacht me toch te herinneren dat het vorig jaar een aantal keren voor een langere tijd eruit had gelegen. Fijn dat jij daar weinig last van hebt gehad @TO, ik zou nog wel even googlen op netwerkstoringen van BB, dan weet je het zeker (ik zit mobiel).
Ik heb de samsung galaxy s2 en vind het een super foon:)
Blackberry met touchscreen en qwerty-toetsenbord hier.

Ideale combinatie, idd heel even last van een storing gehad. Maar daar zou ik je keuze niet van laten afhangen persoonlijk.
quote:labello2010 schreef op 11 januari 2012 @ 08:36:

Ik heb de samsung galaxy s2 en vind het een super foon:)

Ik ook, mooi en fijn. Alleen smsjes met 1 hand sturen lukt me niet, daar is ie net iets te groot voor. Dat vind ik wel eens onhandig.

Verder, mooie camera, fijn systeem, leuk toestel. Als je het scherm uitzet en het scherm afveegt is hij zo schoon, dus die vette vingers ben je zo vanaf.
Idd. pigbull! Ben er echt heel erg tevreden over. vriend heeft de iphone 3gs daar kan ik totaal niet mee overweg.
"misspoes1, 30 minuten geleden

@mali30, dacht me toch te herinneren dat het vorig jaar een aantal keren voor een langere tijd eruit had gelegen. Fijn dat jij daar weinig last van hebt gehad @TO, ik zou nog wel even googlen op netwerkstoringen van BB, dan weet je het zeker (ik zit mobiel)."

Voor sommigen idd 24 uur. Maar dat laten ze nu echt niet meer gebeuren hoor. Dat heeft ze zulke slechte publiciteit opgeleverd. En zoals ik al zei, heb ruim 6 jaar BB en behlave vorig jaar nooit last gehad. T-mobile heeft ook weleens storing, kpn ook. Daar laat je je keuze toch niet vanaf hangen. Bovendien is BB juist door dat eigen netwerk super goed beveiligd
@mali30, daar heb je wel een punt ;) zoveel mensen zoveel smaken.
Zonder een smartphone te hebben, (ik kan bellen en sms'en en dan houdt het wel een beetje op) kan ik perfect overweg met een iPhone en redelijk met een Galaxy (maar één keer geprobeerd).

Ik zou zeggen, probeer het eens bij iemand in je omgeving? Ik ben nu eenmaal Apple fan, ook vóór de iPhone kwam, en vind berichten tikken op de iPhone een verademing i.v.m pijnlijke handen. In de hand met 1 hand tikken, of dwars op tafel leggen en met twee handen tikken. Weet niet hoe dit bij andere touchscreens is.

Ik ga binnenkort wel voor een iPhone, maar heb je al eens gekeken naar die nieuwe Nokia smartphone? Ik heb zelfs van veel iPhone gebruikers gehoord dat ze naar die telefoon overstappen. In de telefoonwinkels waar ik een paar keer was om informatie te krijgen over prijzen stonden zelfs de verkopers eroverheen te kwijlen ;)
Ik zou gewoon een toestel met draaischijf nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven