Hoeveel geven jullie per maand uit aan je mobiel?
woensdag 11 januari 2012 om 14:00
Ik ben bezig uit te zoeken welk abonnement ik hierna ga nemen. Deze loopt binnenkort af. Ik kan er een nemen met een toestel, of sim only en dit toestel nog wat langer gebruiken.
Ik heb de neiging om max 30 euro per maand aan mijn mobiele telefoon uit te geven, dus inclusief alle bundels en het liefst ook al inclusief het toestel.
Apps had ik tot nog toe niet, maar als die erbij gaan horen, liever die dus ook.
Mijn man vindt dit vreselijk veel geld. Hij heeft prepaid en moet eens per half jaar opwaarderen omdat tegenwoordig het tegoed niet langer houdbaar is (de oplichters!).
Maar goed, ik vond die 30 al best netjes van mezelf.
Dus nu ben ik benieuwd wat jullie per maand aan jullie abonnement en toebehoren uitgeven...
Ik heb de neiging om max 30 euro per maand aan mijn mobiele telefoon uit te geven, dus inclusief alle bundels en het liefst ook al inclusief het toestel.
Apps had ik tot nog toe niet, maar als die erbij gaan horen, liever die dus ook.
Mijn man vindt dit vreselijk veel geld. Hij heeft prepaid en moet eens per half jaar opwaarderen omdat tegenwoordig het tegoed niet langer houdbaar is (de oplichters!).
Maar goed, ik vond die 30 al best netjes van mezelf.
Dus nu ben ik benieuwd wat jullie per maand aan jullie abonnement en toebehoren uitgeven...
woensdag 11 januari 2012 om 14:03
Ga voor een simonly en een toestel. Als je toestel wil ben je vaak even duur of zelfs duurder uit als je een abo + toestel neemt.
In de digitaalgids van de consumentenbond van deze maand staat een groot artikel over telefoonabo's. Misschien ff lezen in de bieb oid.
Ik heb ook Ben. Maar ik vind de bereikbaarheid (is via t-mobile netwerk) niet fantastisch. HI is beter maar ook (veel) duurder.
In de digitaalgids van de consumentenbond van deze maand staat een groot artikel over telefoonabo's. Misschien ff lezen in de bieb oid.
Ik heb ook Ben. Maar ik vind de bereikbaarheid (is via t-mobile netwerk) niet fantastisch. HI is beter maar ook (veel) duurder.

woensdag 11 januari 2012 om 14:10
woensdag 11 januari 2012 om 14:13
woensdag 11 januari 2012 om 14:15

woensdag 11 januari 2012 om 14:15
Ik ben net overgestapt naar Ben simonly (kom van T-mobile: 30 euro per maand en heb een iPhone) en ga 17 euro p/m betalen, inclusief internet. Geloof dat ik 500 mb heb, en dat zou genoeg moeten zijn. Bellen en smsen doe ik niet veel (want ik gebruik whatsapp) en ik heb eigenlijk geen idee hoeveel minuten en smsjes ik kan versturen. In de afgelopen 2 jaar heb ik nog nooit m'n maandelijkse minuten verbruikt.

woensdag 11 januari 2012 om 14:26
Jarenlang 35 euro per maand, maar nu ben ik het zat! Vanaf dit jaar heb ik lekker SIM only, zonder internet en betaal ik 12 euro, terwijl ik nog net zoveel kan bellen en smsen als anders. Heb er zelf een telefoon bij gekocht voor 80 euro. Ik trek die oplichters van de telefoonmaatschappijen niet meer!!