Zumba (inspired by Ms Murdoch)
woensdag 11 januari 2012 om 12:43
Zo nu een muziekje eronder:
https://www.youtube.com/watch?v=eu3dI-To7F0
It's workout time ladies. Enjoy.
woensdag 11 januari 2012 om 13:39
vrijdag 13 januari 2012 om 01:19
quote:Murdoch schreef op 12 januari 2012 @ 19:52:
Hoei ik heb een topic geinspireerd. Ik wil nog zien:
Connie Breukhoven in aerobicspakje + Henri Bergson + als liedje de Locomotion.Tja...?! Ik weet niet wat ik met topic aanmoet... Is dit seks? Of seksgerelateerd? Ik snap er de ballen van... Maar ik doe vrolijk meer door Johan Cruyff te plaatsen tegenover Karin Bloemen. Of hebben we het dan niet over dezelfde ballen....?
Hoei ik heb een topic geinspireerd. Ik wil nog zien:
Connie Breukhoven in aerobicspakje + Henri Bergson + als liedje de Locomotion.Tja...?! Ik weet niet wat ik met topic aanmoet... Is dit seks? Of seksgerelateerd? Ik snap er de ballen van... Maar ik doe vrolijk meer door Johan Cruyff te plaatsen tegenover Karin Bloemen. Of hebben we het dan niet over dezelfde ballen....?
vrijdag 13 januari 2012 om 01:45
quote:luckyjane schreef op 13 januari 2012 @ 01:19:
[...]
Tja...?! Ik weet niet wat ik met topic aanmoet... Is dit seks? Of seksgerelateerd? Ik snap er de ballen van... Maar ik doe vrolijk meer door Johan Cruyff te plaatsen tegenover Karin Bloemen. Of hebben we het dan niet over dezelfde ballen....?
Het gaat denk ik om de plaatjes.
Waar zijn die van jou?
[...]
Tja...?! Ik weet niet wat ik met topic aanmoet... Is dit seks? Of seksgerelateerd? Ik snap er de ballen van... Maar ik doe vrolijk meer door Johan Cruyff te plaatsen tegenover Karin Bloemen. Of hebben we het dan niet over dezelfde ballen....?
Het gaat denk ik om de plaatjes.
Waar zijn die van jou?