Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
En je praat ook nog in derde persoon, is die wel fris gewassen en champignon-vrij?
quote:enter schreef op 11 januari 2012 @ 17:57:

[...]

huh dat ben jij toch?meervoudige persoonlijkheidsstoornis, kom ik ook op mijn werk tegen
quote:Dove schreef op 11 januari 2012 @ 17:55:

En handen wassen na het poepen en plassen; even ter aanvulling van Angela

Ik vermaak me kostelijk met dit topic

Ik vind het leuk dat mensen zich op dit forum vermaken, maar af en toe wordt het lachen belangrijker gemaakt dan de aanleiding voor het topic.

Kijk, in dit geval vind ik die lollige opmerkingen nog niet zo raar en vervelend, omdat dit onderwerp relatief luchtig en onbelangrijk is. Maar ik verbaas me er vaak over dat vrouwen (inclusief vaak jonge meisjes) hier met hele wezenlijke vragen en onzekerheden komen en snoeihard worden uitgelachen / belachelijk gemaakt. En dan niet 1 keer, maar honderd keer.

Zou leuk zijn als we het forum weer iets integerder maken (al heeft die oproep dus niet perse betrekking op de lollige opmerkingen in dit topic).
Nou ja dan stel ik voor, dat je met z'n àllen onder de douche gaat!
quote:Angela76 schreef op 11 januari 2012 @ 18:02:

[...]

meervoudige persoonlijkheidsstoornis, kom ik ook op mijn werk tegenghegheghe
Ik was nogal depri totdat ik dit topic tegenkwam

thanks Martin
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 18:03:

[...]

Ik vind het leuk dat mensen zich op dit forum vermaken, maar af en toe wordt het lachen belangrijker gemaakt dan de aanleiding voor het topic.

Kijk, in dit geval vind ik die lollige opmerkingen nog niet zo raar en vervelend, omdat dit onderwerp relatief luchtig en onbelangrijk is. Maar ik verbaas me er vaak over dat vrouwen (inclusief vaak jonge meisjes) hier met hele wezenlijke vragen en onzekerheden komen en snoeihard worden uitgelachen / belachelijk gemaakt. En dan niet 1 keer, maar honderd keer.

Zou leuk zijn als we het forum weer iets integerder maken (al heeft die oproep dus niet perse betrekking op de lollige opmerkingen in dit topic).
*gaat op handen zitten en lees braaf mee*
is moeilijk enter
quote:Angela76 schreef op 11 januari 2012 @ 18:07:

is moeilijk enterbemoei je er niet mee!!!!
Martin ben je hiervoor al eens bij de huisarts geweest?
quote:littlebee schreef op 11 januari 2012 @ 18:00:

[...]

Heeft niemand hier ooit van bacterien/schimmels gehoord?! Als je te lang hetzelfde ondergoed/sokken draagt kunnen deze dermate in aantal toenoemen zodat je er ziek van kunt worden...Ondergoed ververs ik uiteraard elke dag, maar er is niks mis met mijn voetjes en ben gelukkig (afkloppen) nooit ziek, dus ik neem het risico wel
Ik ben weer goed door mijn middag gekomen, alleen jammer van de aangebrande hamburgers
ik wacht op TO enzo.
quote:schuddebuikje schreef op 11 januari 2012 @ 18:09:

Ik ben weer goed door mijn middag gekomen, alleen jammer van de aangebrande hamburgers

[...]

oke, ik heb niet gereageerd in dit topic, maar wel alles gelezen.

Maar ik ben het met je eens hoor Martin, wat je hierboven schrijft, dat wou ik gewoon even zeggen.

En om terug te komen op je OP: ik kan goed begrijpen dat je het vreemd vindt dat ze er zo laks mee is.(maar misschien komt ze er zelf nog op terug?)

Ik als vrouw zou me in ieder geval DOODschamen als ik zo'n slipje had laten slingeren. Als het me al gebeurde. En dan daarna iets proberen te doen om mijn imago te redden oid

[...]

...

...

Maar ik verbaas me er vaak over dat vrouwen (inclusief vaak jonge meisjes) hier met hele wezenlijke vragen en onzekerheden komen en snoeihard worden uitgelachen / belachelijk gemaakt. En dan niet 1 keer, maar honderd keer.

Voor nieuwkomende jonge vrouwen en meisjes zijn we hier meestal heel lief. Maar met 30-jarige mannelijke ransapen zijn we wat minder voorzichtig
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Tijntje schreef op 11 januari 2012 @ 17:56:

[...]

Geen idee wat jij met je sokken doet, maar die doe echt niet elke dag schone aan. Kunnen wat mij betreft makkelijk een dag of 2/3, mits je natuurlijk niet ontzettende zweet poten hebt.

Ik doe niks met mijn sokken, en toch trek ik lekker elke dag een paar schone aan.

Gewoon. Omdat het kan. Ik denk niet in termen van noodzakelijk als het op hygiene aankomt. Als dingen noodzakelijk verschoont moeten worden dan is het wat mij betreft al te laat.
ik reageer vaak best wel laat in topics, dus TO is wrs al pleite...
Typisch geval van: 'mooie vrouwen poepen niet'
O jee, als je van een slipje al zo in de war raakt hoop ik niet voor je dat je ooit een bevalling bij moet wonen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@Potje: dank.

Ja, dat valt me echt op. Ik lees al flink wat maanden mee, maar ik schat dat 80% van de topics op de relatie- en sekspijlers een aaneenschakeling zijn van elkaar aftroeven met bijdehante opmerkingen, kwinkslagen, grappige plaatjes, woordspelingen, etc. En dan ook nog heel vaak met een afzeikerige ondertoon.

De inhoud is bijna altijd ondergeschikt. Maar goed, dit is allemaal off-topic.
quote:Tijntje schreef op 11 januari 2012 @ 18:09:

[...]

Ondergoed ververs ik uiteraard elke dag, maar er is niks mis met mijn voetjes en ben gelukkig (afkloppen) nooit ziek, dus ik neem het risico wel Juist ook op je voeten is dat risico groot, want in de sokken/schoenen is het extra warm en ookal zijn je sokken niet nat, je voeten zweten wel, ook nogeens lekker vochtig dus. Maar jij zal inderdaad een kei van een immuunsysteem hebben.. succes ermee.
Kilometers spoor trekken onder mij door, ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou. Kedeng kedeng oeh oeh.

Slaat nergens op maar dat mag, Ik spoor nl niet.

ook al is de rem er af.

IK zie een gedichtje komen... Waar blijft het dichtwonder....?
@Martin

Richt jij je nou maar op je hygiëne.

Daar wordt de aarde weer een stukje schoner van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven