Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
quote:xalliesuper schreef op 11 januari 2012 @ 17:47:

Gebruik je wel anusdeo?Dit is een grapje neem ik aan?
Lekker dus je stinkt ook nog eens gigantisch uit je bek

zit hier in een vreselijke lachstuip
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 17:11:

Voor de duidelijkheid: ik zei dat ik soms vier dagen dezelfde boxer aanheb ALS IK SINGLE BEN. Dat doe ik niet als ik een vriendinnetje of scharrel heb, dan probeer ik juist mijn beste beentje voor te zetten.

Mijn grootste verbazing bij huidige "vriendin" is ook niet dat ze een remspoor had, maar dat ze geen enkele moeite leek te doen om het te verbergen.

Hou toch op man. Vier dagen, smerige Ransaap. Elke dag dien je schone sokken en onderbroek aan te trekken, ongeacht of je nou wel of geen vriend(in) hebt.

Wa bende gij voor smeerpijp?
Bacterien zie je niet he.. maar zitten er wel!! Met z'n 100miljoenen per vierkante cm na 4 dagen.
Dus als ik het goed begrijp Martin, stink jij 1) de hele dag uit je waffel, 2) groeien er champignons in je onderbroek, 3) kaas op je piemel en 4) kan het niet missen of er komt een enorme vieze lucht van je voeten. En jij hebt het lef een topic te openen over de hygiene van iemand anders?
quote:Dove schreef op 11 januari 2012 @ 17:50:

Dus als ik het goed begrijp Martin, stink jij 1) de hele dag uit je waffel, 2) groeien er champignons in je onderbroek, 3) kaas op je piemel en 4) kan het niet missen of er komt een enorme vieze lucht van je voeten. En jij hebt het lef een topic te openen over de hygiene van iemand anders?

Ja goed samengevat.

Beste Martin, ik ben een sociaal ingesteld type, ik zit ook in de hulpverlening.

Mijn tips voor jou: regelmatig douchen, het liefst dagelijks (tenzij je een moeilijke huid hebt), 2 maal per dag je tanden poetsen, ondergoed en sokken max 1 dag aan, de rest van je kleding gaat na 1, 2, misschien 3 maal dragen de was in.

En billen goed afvegen hoor! O ja, je kunt zelfs als man bij het plassen wc papier gebruiken. Zo, ik heb mijn best gedaan.
Okee, ik vind het niet zo leuk meer....

(Nog even op de laatste post van Dove: ik heb dit topic niet zozeer geopend om kritiek te uiten op mijn vriendin/scharrel, als wel omdat ik merkte (tegen mijn bedoelingen in) dat mijn aantrekkingskracht was verminderd).
@angela

denk dat je hem ook een wasinstructie moet geven onder de doesj.

Anders gaat hij er alleen onder staan en is hij klaar.

Je begrijpt er helemaal niks van. Want dit zijn juist de man/vrouw-verschillen volgens Martin. Vrouwen zijn veeeeeeeeeeeeeeeel schoner. Waar hij 4 dagen met een onderboks mag doen, doen vrouwen elke dag een schone aan.

Des te groter de schok dat Vriendin poep in haar broek had.
en vergeet niet af en toe shampoo in je haar te gooien (als je staat te douchen)
Ik heb al duidelijk gezegd dat ik dagelijks onder de douche ga, dus beetje jammer dat dit nu een eigen leven gaat leiden.

Al die verhalen over kaaspiemels kunnen dus ook de prullenbak in, snap ook niet dat het grappig is als het overduidelijk niet overeenkomt met wat is gezegd door TO.
En handen wassen na het poepen en plassen; even ter aanvulling van Angela

Ik vermaak me kostelijk met dit topic
ik had al tegen hem gezegd dat zijn voorhuid verschoven moet worden!!

o shit, vermelding van douchegel vergeten...
Na die kaaspiemels die kun je best nog even opbakken Martin.

Anders is het zo'n zonde.
quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 17:49:

[...]

Hou toch op man. Vier dagen, smerige Ransaap. Elke dag dien je schone sokken en onderbroek aan te trekken, ongeacht of je nou wel of geen vriend(in) hebt.

Wa bende gij voor smeerpijp?Geen idee wat jij met je sokken doet, maar die doe echt niet elke dag schone aan. Kunnen wat mij betreft makkelijk een dag of 2/3, mits je natuurlijk niet ontzettende zweet poten hebt.
Werd eens tijd!

Nu kun je haar ook een eerlijke kans geven
Maar jij bent toch TO, of is dat je broer?
poep in de broek
je doucht je in de badkamer (is die kleine ruimte waar die tegeltjes aan de muur plakken)

nu ga ik over alles nadenken :(
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 17:54:

Ik heb al duidelijk gezegd dat ik dagelijks onder de douche ga, dus beetje jammer dat dit nu een eigen leven gaat leiden.

Al die verhalen over kaaspiemels kunnen dus ook de prullenbak in, snap ook niet dat het grappig is als het overduidelijk niet overeenkomt met wat is gezegd door TO.huh dat ben jij toch?
De badkamer is een ruimte waar je toilet en je douche/bad staan. Dit is niet hetzelfde als je kelder, waar het ook vochtig kan zijn.

quote:Tijntje schreef op 11 januari 2012 @ 17:56:

[...]

Geen idee wat jij met je sokken doet, maar die doe echt niet elke dag schone aan. Kunnen wat mij betreft makkelijk een dag of 2/3, mits je natuurlijk niet ontzettende zweet poten hebt.Heeft niemand hier ooit van bacterien/schimmels gehoord?! Als je te lang hetzelfde ondergoed/sokken draagt kunnen deze dermate in aantal toenoemen zodat je er ziek van kunt worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven