Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
quote:xalliesuper schreef op 11 januari 2012 @ 18:19:

@Martin

Richt jij je nou maar op je hygiëne.

Daar wordt de aarde weer een stukje schoner vanHet kan ook en-en toch?
Zoveel remsporen?

Das remmen, gas geven, remmen, gas geven, remmen etc....
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 18:19:

[...]

Het kan ook en-en toch?Nee ik denk dat jij je op 1 ding moet focussen.
Wees blij, ze voelt zich gewoon erg op haar gemak bij je.
en als man heb je het meestal nog dubbel moeilijk op zo'n wijvenforum, dat zie je maar weer.

Maar Martin, je vindt haar leuk genoeg toch?

Dus dan maar kijken of je je er over heen kunt zetten, dat merk je vanzelf wel. En waarschijnlijk begint ze er zelf wel over joh. Anders is het geen echte vrouw ;) geintje
@Potje; ik ga me er idd overheen zetten, ze is het volgens mij dubbel en dwars waard!
Ik zou 'm weggooien en verbaasd kijken als ze erom vraagt. 14 pagina's volgeschreven hierover, hmmm.
Ik zou het ook een afknapper vinden als mijn date hier een topic over opende op het Viva forum..
Bah Martin mag niets zeggen, zelf draagt hij dezelfde onderbroeken 4 dagen lang achter elkaar. bah bah.
Hoe groot was die onderbroek dan wel niet als je dat remspoor zo goed kon zien?

quote:enjoyus50 schreef op 11 januari 2012 @ 18:17:

Kilometers spoor trekken onder mij door, ik ben op weg naar jou want ik ben weg van jou. Kedeng kedeng oeh oeh.

Slaat nergens op maar dat mag, Ik spoor nl niet.

ook al is de rem er af.

IK zie een gedichtje komen... Waar blijft het dichtwonder....?
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jullie dat jullie samen goed sporen.
Het is opmerkelijk dat mensen die 's middags forummen meer problemen hebben met remsporen in onderbroeken dan mensen die 's avonds forummen. Waar zou dat aan liggen?
en ik denk dat je het slipje beter weg kan gooien.

Er niet zelf over beginnen ook. Ik zou me nog ongemakkelijker voelen om het gewassen dan wel ongewassen terug te krijgen...

Ik vind dat ze er evt zelf op terug moet komen.

Ja wie weet leest ze ondertussen mee hier...
quote:slempie schreef op 11 januari 2012 @ 18:34:

Het is opmerkelijk dat mensen die 's middags forummen meer problemen hebben met remsporen in onderbroeken dan mensen die 's avonds forummen. Waar zou dat aan liggen?Die van 's middags zijn properder op hun eigen poep dan die van 's avonds.
@Potje: daar breek ik mijn hoofd over, weet ze zelf dat er iets mis is met haar slipje of niet?
Straks opent ze zelf nog een topic hier.

Kunnen jullie elkaar hier online meeten en het erover hebben.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 18:37:

@Potje: daar breek ik mijn hoofd over, weet ze zelf dat er iets mis is met haar slipje of niet?

Als je daar je hoofd al over breekt....

Gooi dat slipje weg of was hem; niet zo zeuren zeg. Je lijkt wel een wijf.

Gewoon niets zeggen en mocht ze er zelf toch over beginnen dan zeg je wat je ermee gedaan hebt (weggooien of je geeft het gewassen ding terug).

Wees een vent.
@sundream: je hebt gelijk, waar gaat het over? Hoevaak heb ik niet mijn eigen remsporen gezien? (En nee, dat had niets te maken met de disucssie van zojuist).
@ martin: ja daar kom je natuurlijk nooit achter! Ik snap het ook echt niet, mij overkwam dit niet. Je kijkt toch altijd wel voordat je iets uittrekt?? Maargoed, niet meer over nadenken, er zelf niet over beginnen. En haar gewoon nog steeds zien zoals je haar eerst zag als dat lukt dan komt het wel goed.
Ik geef Martin gelijk; vind het ook behoorlijk onverzorgd. Ik ben zelf al maandenlang aan de dunne door ziekte,denk maar niet dat ik remsporen heb. Daar heb je van die natte doekjes voor om je gat mee af te vegen.

Sorry moet toch wel lachen LOL.
Op telegraaf.nl:

Elke dag een schone onderbroek?

11 jan. 2012, 14:47

Het lijkt zo normaal, maar dat is het niet voor iedere man. 1 op de 4 draagt zonder blikken of blozen zijn ondergoed wat langer.

Slechts 78 procent van de Britse mannen doet dagelijks een frisse, schone onderbroek aan. Sokken worden wat vaker verwisseld, 87 procent trekt dagelijks een ander paar aan, meldt Daily Mail.

Partner heeft goede invloed

Consumentenanalist Richard Caines: "Vandaag de dag zijn Britse mannen erg lui wat betreft ondergoed. Je zou verwachten dat iedereen wegens persoonlijke hygiëne aan het begin van de dag schoon ondergoed aantrekt." Gelukkig blijkt een partner een goede invloed te hebben op de mannen: "Getrouwde mannen trekken vaker dagelijks schoon ondergoed aan."

Misschien is het dan toch verstandig om zo'n anti-scheten-slip in de kast van manlief te leggen...
@ de laatsten

Jullie hebben zeker niet alles gelezen...
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 18:44:

@sundream: je hebt gelijk, waar gaat het over? Hoevaak heb ik niet mijn eigen remsporen gezien? (En nee, dat had niets te maken met de disucssie van zojuist).
Kan iemand mij uitleggen hoe je aan remsporen komt? Schijnt dus heel normaal te zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven