Weekend rust in Randstad
woensdag 11 januari 2012 om 18:22
Hallo,
ik heb al wat topics voorbij zien komen over weekendjes weg, maar zoek echt een goede tip voor mezelf...
Ik en mijn vriend willen een weekendje weg uit Amsterdam. We hebben alleen de zaterdagnacht en willen daarom niet te ver reizen (max 1 uur zoiets). We hebben geen auto, dus zoeken iets wat (redelijk) goed bereisbaar is met het OV.
Iemand tips wat betreft:
- hotel in een leuke omgeving (landelijk of kleine stad), ergens waar we een beetje te rust kunnen komen
- hotel met (wat) wellnessfaciliteiten (zwembad/bubbelbad/sauna ofzo)
Heeft iemand een leuke tip? Alvast bedankt
ik heb al wat topics voorbij zien komen over weekendjes weg, maar zoek echt een goede tip voor mezelf...
Ik en mijn vriend willen een weekendje weg uit Amsterdam. We hebben alleen de zaterdagnacht en willen daarom niet te ver reizen (max 1 uur zoiets). We hebben geen auto, dus zoeken iets wat (redelijk) goed bereisbaar is met het OV.
Iemand tips wat betreft:
- hotel in een leuke omgeving (landelijk of kleine stad), ergens waar we een beetje te rust kunnen komen
- hotel met (wat) wellnessfaciliteiten (zwembad/bubbelbad/sauna ofzo)
Heeft iemand een leuke tip? Alvast bedankt
woensdag 11 januari 2012 om 18:32
quote:elfie_2 schreef op 11 januari 2012 @ 18:29:
Bedankt. Ja zat ik ook aan te denken, maar het is wel over een paar weken dus kan te koud zijn....
Voor in bikini.....ja!
Voor een heerlijke wandeling op het strand met de wind door je haren, nee hoor...daar is het nooit te koud voor!
Ik zou nergens anders kunnen en willen wonen dan vlak bij het strand..
Bedankt. Ja zat ik ook aan te denken, maar het is wel over een paar weken dus kan te koud zijn....
Voor in bikini.....ja!
Voor een heerlijke wandeling op het strand met de wind door je haren, nee hoor...daar is het nooit te koud voor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 11 januari 2012 om 18:52
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 18:32:
[...]
Voor in bikini.....ja!
Eens hoor! Het is zalig om, ook als het koud is en waait, op het strand te zijn. En daarna lekker met een gloeihoofd choco-met-een-neut-en-slagroom te nuttigen in een strandtent, en verder opwarmen in de sauna.
Bovendien kun je erg lekker wandelen in de duinen, dat is alweer een stuk beschutter.
En Hotel Zuiderduin heeft alles wat je zoekt.
[...]
Voor in bikini.....ja!
Eens hoor! Het is zalig om, ook als het koud is en waait, op het strand te zijn. En daarna lekker met een gloeihoofd choco-met-een-neut-en-slagroom te nuttigen in een strandtent, en verder opwarmen in de sauna.
Bovendien kun je erg lekker wandelen in de duinen, dat is alweer een stuk beschutter.
En Hotel Zuiderduin heeft alles wat je zoekt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 januari 2012 om 19:58
quote:Friezin71 schreef op 11 januari 2012 @ 19:45:
Neem de trein naar Den Helder en daar de boot naar Texel. Eenmaal op de boot voel je je al superver weg van alle randstedelijke drukte (tenzij er een basisschoolklas met kinderen heen en weer loopt te rennen
)Voor 1 nachtje zou ik Texel toch wel wat ver vinden.
Neem de trein naar Den Helder en daar de boot naar Texel. Eenmaal op de boot voel je je al superver weg van alle randstedelijke drukte (tenzij er een basisschoolklas met kinderen heen en weer loopt te rennen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 11 januari 2012 om 20:01
donderdag 12 januari 2012 om 11:58
Super romantische b&b in de kop van Noord-Holland: www.onderdendijck.nl
Ik denk max een uurtje rijden, echt landelijk met prachtig uitzicht, geen wellness, wel een volledig appartement met televisie, dvd, keukentje en een gezellige houtkachel.
Een paar afslagen vóór Den Helder ... Scheelt toch een boottochtje...
Ik denk max een uurtje rijden, echt landelijk met prachtig uitzicht, geen wellness, wel een volledig appartement met televisie, dvd, keukentje en een gezellige houtkachel.
Een paar afslagen vóór Den Helder ... Scheelt toch een boottochtje...