zalando
woensdag 11 januari 2012 om 19:46
Heb zaterdag tegen de avond een rokje besteld bij zalando.
Na een paar uurtjes kreeg ik een e-mail dat het pakketje in behandeling is en naar het sorteercentrum word gestuurd.
Nu zijn ze op zondag en maandag dicht.. maar het is al woensdag avond en ik heb nog steeds niks gekregen?
Je kunt je pakketje volgen maar als ik het bestelnummer van mij in toets komt er te staan dat mijn pakketje mogelijk nog onderweg is naar het sorteercentrum en dat ze verder niet kunnen zien waar hij is.
Het is alweer lang geleden dat ik iets had besteld bij zalando maar als ik mij niet vergis kon ik de vorige keer wel zien waar mijn pakketje is. En het is nu wel de tweede werkdag. Is mijn pakketje vermist?
Na een paar uurtjes kreeg ik een e-mail dat het pakketje in behandeling is en naar het sorteercentrum word gestuurd.
Nu zijn ze op zondag en maandag dicht.. maar het is al woensdag avond en ik heb nog steeds niks gekregen?
Je kunt je pakketje volgen maar als ik het bestelnummer van mij in toets komt er te staan dat mijn pakketje mogelijk nog onderweg is naar het sorteercentrum en dat ze verder niet kunnen zien waar hij is.
Het is alweer lang geleden dat ik iets had besteld bij zalando maar als ik mij niet vergis kon ik de vorige keer wel zien waar mijn pakketje is. En het is nu wel de tweede werkdag. Is mijn pakketje vermist?
woensdag 11 januari 2012 om 20:00
woensdag 11 januari 2012 om 20:18
donderdag 12 januari 2012 om 08:54
Bij Zalando het pakje volgen, als je die code in tikt wordt het alleen zichtbaar op de dag dat het ook wordt gebracht. Voor die tijd kent hij de code niet.
Wat me ook is opgevallen dat zalando een heel schema heeft wanneer het wordt gebracht. Maar bij ons brengen ze het gewoon tussen 10-16 (meestal s'morgens) maar je kunt wel het pakje daarna ophalen bij hun ophaal station (anders als je niet thuis bent blijf je het mislopen)
Wehkamp bezorgt via dhl. Dhl is wel dacht ik samen met Selektvracht, maar werkt toch heel anders. Daar heb ik de ervaring vandaag op tijd besteld en op voorraad dan komt het ook de volgende dag op de tijden die wehkamp aangeeft.
Wat me ook is opgevallen dat zalando een heel schema heeft wanneer het wordt gebracht. Maar bij ons brengen ze het gewoon tussen 10-16 (meestal s'morgens) maar je kunt wel het pakje daarna ophalen bij hun ophaal station (anders als je niet thuis bent blijf je het mislopen)
Wehkamp bezorgt via dhl. Dhl is wel dacht ik samen met Selektvracht, maar werkt toch heel anders. Daar heb ik de ervaring vandaag op tijd besteld en op voorraad dan komt het ook de volgende dag op de tijden die wehkamp aangeeft.
donderdag 12 januari 2012 om 09:04
Ik heb de 7e besteld. De 10 kreeg ik bericht dat het onderweg is en volgend Selectvracht is het nogsteeds niet aangekomen op de sorteerafdeling.
(binnen 2 a 3 dagen bij u bezorgt, tuurlijk )
Ik heb nog geen betalingsvraag gehad. En nee ik betaal niet bij bestelling want de vorige keer viel het ook vies tegen wat de pasvorm van de schoenen was. En ik wil niet weten hoe lang het duurt voordat je je geld teruggestort kijgt als je iets retourneerd. Nee ik betaal liever alleen dat wat ik wil houden.
(binnen 2 a 3 dagen bij u bezorgt, tuurlijk )
Ik heb nog geen betalingsvraag gehad. En nee ik betaal niet bij bestelling want de vorige keer viel het ook vies tegen wat de pasvorm van de schoenen was. En ik wil niet weten hoe lang het duurt voordat je je geld teruggestort kijgt als je iets retourneerd. Nee ik betaal liever alleen dat wat ik wil houden.
donderdag 12 januari 2012 om 09:28
Ik betaal ook niet vooruit, vaak moet toch het een en ander terug. Heel enkele keer gedaan als ik het persé wilde hebben.
Schoenen bestellen is vind ik helemaal de vraag of ze goed zitten.
Bij Zalando ook een keer schoenen maat 38 en 39 teruggestuurd. Zaten beiden niet goed. Werd maar 1 maat als retour verwerkt. Tweede maat spoorloos. Denk dat de verwerking niet goed gegaan is. Was blij dat ik niet vooraf betaald had. Brief naar Berlijn gestuurd en toen was het afgehandeld, maar heeft een paar weken geduurd voordat de zaak rond was. Durf nu daar geen 2 maten meer te bestellen.
Schoenen bestellen is vind ik helemaal de vraag of ze goed zitten.
Bij Zalando ook een keer schoenen maat 38 en 39 teruggestuurd. Zaten beiden niet goed. Werd maar 1 maat als retour verwerkt. Tweede maat spoorloos. Denk dat de verwerking niet goed gegaan is. Was blij dat ik niet vooraf betaald had. Brief naar Berlijn gestuurd en toen was het afgehandeld, maar heeft een paar weken geduurd voordat de zaak rond was. Durf nu daar geen 2 maten meer te bestellen.
donderdag 12 januari 2012 om 09:30
donderdag 12 januari 2012 om 11:00
Zalando zegt niet: "binnen 2 dagen thuis" maar "Leverbaar binnen 2-3 werkdagen". Wat zo ongeveer gelijk is aan: binnen 2-3 werkdagen wordt het voorgemeld waarna het nog een week duurt voor het daadwerkelijk verzonden wordt én nog eens een week voordag je het daadwerkelijk thuis hebt (door de bejaarden van Selectvracht) needless to say dat ik er nooit meer bestel want ook het retourneren/geld terugstorten is ruk daar
donderdag 12 januari 2012 om 11:18
donderdag 12 januari 2012 om 13:48
Even wat anders over Zalando. Zonder overdrijven staat al bijna 1 jaar op zalando.be dat deze binnenkort online zal zijn. "binnenkort" is dus een heel erg relatief begrip. Ik vind het wel spijtig, want de keuze is enorm (hoewel ik tot nu toe ook al vrij veel negatieve commentaren over zalando heb gelezen).
donderdag 12 januari 2012 om 17:24
ik had altijd gehoord dat wanneer ik belde dat het eerst vanuit duitsland naar nederland moest komen,en via selektvracht denk ik bezorgd wordt,ik hoor wel vaker dat selektvracht klachten heeft,PostNL vindt ik daarintegen beter qua leveringstijd! Hopelijk komt het deze week!!! Alvast van harte gefeliciteerd!