Losse relatie
woensdag 11 januari 2012 om 20:19
woensdag 11 januari 2012 om 20:27
Nienke, als je geen definitie kunt geven van een losse relatie, hoe kan iemand anders dan weten offie dat ook heeft? En zeker als je (zoals lorrel eerder al zei) zulke korte vage antwoorden geeft, hoe moet iemand je hier dan kunnen helpen?
Wat ik zo hoor, klinkt als het gewoon een scharrel en alsof jij het niet de benaming losse relatie hebt gegeven. Misschien moet je scharrel eens vragen wattie wil en als ie het bij losse relatie houdt en als jij meer wil dan moet je op zoek naar een ander.
Wat ik zo hoor, klinkt als het gewoon een scharrel en alsof jij het niet de benaming losse relatie hebt gegeven. Misschien moet je scharrel eens vragen wattie wil en als ie het bij losse relatie houdt en als jij meer wil dan moet je op zoek naar een ander.
woensdag 11 januari 2012 om 22:21
Hmm .. ook wel eens een 'losse' relatie gehad, maar het liep er vaak op uit dat 1 van de 2 verliefd wordt en meer gaat eisen dan 1 keer in de week even sexen, en een beetje gezellig doen..
Er komen vaak toch gevoelens bij kijken, en anders moet je zweer sterk zijn en weten dat je echt alleen seks wilt.. maar dan nog kun je verliefd worden.
Daarnaast ben je, zoals het woord los al zegt, niet gebonden aan iemand en kun je gaan en staan waar je wilt.
Dus ik zou zeggen: losse relatie= seksrelatie (neuken, no commitment)
Er komen vaak toch gevoelens bij kijken, en anders moet je zweer sterk zijn en weten dat je echt alleen seks wilt.. maar dan nog kun je verliefd worden.
Daarnaast ben je, zoals het woord los al zegt, niet gebonden aan iemand en kun je gaan en staan waar je wilt.
Dus ik zou zeggen: losse relatie= seksrelatie (neuken, no commitment)
donderdag 12 januari 2012 om 12:04
Wat is nou een losse relatie? Ik heb daar nog geen antwoord op gekregen. Elkaar 1-2 keer per week zien vind ik echt geen definitie, dat hebben veel mensen met een echt vaste relatie ook.
Bij losse relatie moet ik denken aan een neukertje, een scharrel. Iemand voor als het eventjes uitkomt maar verder niks.
Dus leg aub uit wat je met losse relatie bedoelt, jij zit er in, jij kan het uitleggen.
Bij losse relatie moet ik denken aan een neukertje, een scharrel. Iemand voor als het eventjes uitkomt maar verder niks.
Dus leg aub uit wat je met losse relatie bedoelt, jij zit er in, jij kan het uitleggen.