Losse relatie

11-01-2012 19:58 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft er nog meer ervaring met een "losse relatie"
quote:nienke501 schreef op 11 januari 2012 @ 20:17:

we zien elkaar ongeveer 1 keer per week soms 2 maar hebben dan niet elke ontmoeting sexis je topic een invul puzzel? of een raadsel? dan moet je je topic even naar overige laten verplaatsen.
Ben anders wel gek op raadsels
nee niet alleen voor de N.....

ja we hebben een losse relatie maar weet daar weinig over vandaar mijn vraag hier aan andere vrouwen.
lorrel , hahahaha nee, maar ben wel serieus met mn vraag hoor!
wie heeft er dan verzonnen dat het een losse relatie is en hoe kun je iets hebben terwijl je niet weet wat het is?
Ik denk dat je er niet aan wil dat hij je niet voor relatie materiaal aan ziet, maar bij gebrek aan beter voor gezelschap/neuk.
Hij noemt het een losse relatie, zodat hij niet aan je vastzit en met andere meiden kan daten?
gokje bij gebrek aan info:

Hij wil een losse relatie ( mooi woord voor neuken of gezelschap als hij er is zin in heeft maar vooral niets meer) jij wilt hem dus gaat akkoord.
Nienke, als je geen definitie kunt geven van een losse relatie, hoe kan iemand anders dan weten offie dat ook heeft? En zeker als je (zoals lorrel eerder al zei) zulke korte vage antwoorden geeft, hoe moet iemand je hier dan kunnen helpen?

Wat ik zo hoor, klinkt als het gewoon een scharrel en alsof jij het niet de benaming losse relatie hebt gegeven. Misschien moet je scharrel eens vragen wattie wil en als ie het bij losse relatie houdt en als jij meer wil dan moet je op zoek naar een ander.
Hij heeft het druk en geen tijd voor een vaste relatie.
Bindingsangst. Komt net uit een relatie met een hele gemene mevrouw
Nienke is een vrouw van weinig woorden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
klopt ik laat anderen graag praten en luister liever!
quote:nienke501 schreef op 11 januari 2012 @ 21:08:

klopt ik laat anderen graag praten en luister liever!Kom dan met een goeie stelling, ipv dit geneuzel.
Het is in ieder geval unaniem dat het een betekenisloze relatie vorm is. Zonder sprake van liefde of commitment, bij gebrek aan beter.
In plaats van je af te vragen wat dit is kan je je beter af vragen of dit is wat je wil.
Een "losse relatie" is toch geen "vaste relatie" hebben?

Aan niemand gebonden zijn, geen verplichtigingen hebben en gewoon doen wat je zelf wilt doen?
Simpel gezegd, jij neukt met wie je wil en hij neukt met wie hij wil.
Geen relatie dus! Een synoniem voor kladje of neukertje. Speciaal vrouwen die de andere benamingen niet aan kunnen. Losse relatie dan lijkt het nog wat..... Wollig taalgebruik voor niets
Hmm .. ook wel eens een 'losse' relatie gehad, maar het liep er vaak op uit dat 1 van de 2 verliefd wordt en meer gaat eisen dan 1 keer in de week even sexen, en een beetje gezellig doen..

Er komen vaak toch gevoelens bij kijken, en anders moet je zweer sterk zijn en weten dat je echt alleen seks wilt.. maar dan nog kun je verliefd worden.

Daarnaast ben je, zoals het woord los al zegt, niet gebonden aan iemand en kun je gaan en staan waar je wilt.

Dus ik zou zeggen: losse relatie= seksrelatie (neuken, no commitment)
is dat net zoiets als woppen

Wippen

Ontbijten en

Pleiten?
De omgekeerde wereld;

De definitie gaat natuurlijk vooraf aan het debat, niet andersom.
@Keeponsmiling: wat een prachtig onderschrift. Inspirerend in al zijn eenvoud!
misschien kun je beter aan die vriend / neuketje vragen wat HIJ verstaat onder een losse relatie....

dat is toch het belangrijkste, niet wat wij ervan vinden?
Wat is nou een losse relatie? Ik heb daar nog geen antwoord op gekregen. Elkaar 1-2 keer per week zien vind ik echt geen definitie, dat hebben veel mensen met een echt vaste relatie ook.

Bij losse relatie moet ik denken aan een neukertje, een scharrel. Iemand voor als het eventjes uitkomt maar verder niks.

Dus leg aub uit wat je met losse relatie bedoelt, jij zit er in, jij kan het uitleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven