Spotify vraag

11-01-2012 14:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden schreef ik nog lyrisch over Spotify Ondertussen loop ik nu tegen het eerste probleem aan. Ik heb dus Spotify Premium dwz ik kan onbeperkt muziek luisteren op zowel mijn pc als mijn tablet. Mijn tablet geeft nu steeds aan dat ik met Spotify in de offline modus zit en dat ik dus geen muziek kan zoeken/luisteren, terwijl ik wel internetverbinding heb. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Zit je bij beiden op offline? Er kan maar 1 station online zijn.
Niet dat ik er veel verstand van heb hoor, maar dit was bij ons eens aan de hand
Nee, hij draait momenteel op mijn PC. Maar ik bedacht me ineens dat, als de PC automatisch spotify opstart en dat ik dan ook ingelogd ben. Ik zal zometeen uitloggen op mijn PC en dan kijken of hij het op mijn tab wel pakt. Thanx trouwens voor antwoorden
Even opnieuw installeren. Als dat niet helpt dan ligt het aan de firewall settings.
Even spotify afsluiten. 5 min wachten en voila, het doet t weer
Toen ik het voor het eerst hoorde op de radio dacht ik dat het iets was wat je ook op je tv kon doen, en daar zag ik dus ook de toegevoegde waarde van. Onbeperkt muziek afspelen via mijn tv.

Maar waarom op de laptop? Dan kan je toch net zo goed YouTube aanzetten?
Ik vind Spotify veel makkelijker werken. Fijner ook. Probleem is trouwens opgelost. Ik was inderdaad steeds ingelogd op mijn PC. Heb nu uitgelogd en het op mijn tab geprobeerd en inderdaad: nu geen offline modus.
Ah! ik ben alweer mosterd zie ik! Thanx Mefs en Xzions!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven