telefoon in de koelkast

11-01-2012 01:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
was mijn telefoon kwijt blijkt het al 3 dagen in de koelkast te liggen

3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid

en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo

en ja,ik was volledig nuchter

oh fantastich net hete olie op mijn hand

telefoon doet nu raar =S

ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
Een beetje slimme ondernemer, die hier meeleest ziet een gat in de markt. Vooral voor oppiepbare sleutels en mobieltjes.
quote:sandt schreef op 11 januari 2012 @ 09:54:

[...]

Mijn jongste was voor het eerst naar de peuterspeelzaal en ik ging dus voor het eerst sinds járen alleen naar de markt. Toen ik wegliep bij de groentekraam gaf ik een wildvreemd jongentje een hand en nam hem mee naar mijn fiets! Oeps

. Hij had toevallig wel hetzelfdekleur jasje als mijn zoon!Deze vind ik zó schattig! Hoe reageerde dat jongetje? En zijn moeder?
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 14:38:

Een beetje slimme ondernemer, die hier meeleest ziet een gat in de markt. Vooral voor oppiepbare sleutels en mobieltjes. volgens mij bestaan oppiepbare sleutelhangers al..
Op een ochtend ontdekken dat ik me verslapen had, stressen met douchen, hoofd toonbaar maken en ontbijtje naar binnen werken. Niet willen luisteren naar vriendlief die half slapend wat dingen mompeld. Spullen bij elkaar gezocht, tas ingepakt en sleutels opgezocht.

En dan bij de voordeur bedenken dat het zondag is en er geen colleges gepland staan.. En dan opeens snappen wat vriendlief probeerde te mompelen
En als kind bij de speelgoedwinkel:

Mooie (duuuuure) barbie gezien, met doos naar mama lopen, ogen gericht op de doos en aan een wildvreemde bijna smeken of ik die barbie mocht

Was overigens ook mm eerste ontmoeting met een geheel in leer gestoken YMCA man, maar dat terzijde
quote:amarna schreef op 11 januari 2012 @ 15:20:

[...]

Deze vind ik zó schattig! Hoe reageerde dat jongetje? En zijn moeder?Ze konden er wel om lachen, jongentje had het eerst niet echt door, daarna moest hij huilen.
-iets drinken en dan stroomt het ineens over je kin heen, alsof je een peuter bent die net uit een glas leert drinken

tja ik voel me nu eindel9jk normaal dirt is welk een grappig topic geworden trouwens
quote:maylea schreef op 11 januari 2012 @ 11:57:

Of hele slimme plekjes bedenken en daar spullen opbergen die je niet direct nodig hebt. Altijd denk ik, dit vergeet ik niet. Als ik tijden later het spul weer nodig heb........................

En ik doe het steeds weer Dat doe ik ook!!! Ik noem het mijn 'logische plekken'. Als ik dus weer eens wat kwijt ben zegt mijn man al dat het vast weer op een logische plek heb gelegd.
Wat een heerlijk topic!

Ik ben in het afgelopen half jaar 2 telefoons kwijtgeraakt. Ze moeten hier allebei echt in huis zijn, maar ze zijn echt nergens te vinden! Vandaag een nieuwe binnen gekregen. Zal je zien dat ik ze morgen vind.
telefoon uit mn broek zak geleden die vervolgens in de wc belandde, tegen een glazen deur opgelopen, trekken aan een deur bij een winkel terwijl er duwen opstaat en andersom, een mail naar je manager sturen met onvrede over een collega en dan per ongeluk naar die desbetreffende collega sturen ipv naar de manager,

gootsteen zat verstopt, alle leidingen in het keukenkastje eraf gehaald, de zwanenhals, het water opgevangen in een pan en vervolgens de pan weer legen in de wasbak waar ik net de zwanenhals van af had gehaald...

in mn vorige huis vergeten de wasmachineafvoerslang aan mijn wasbak te monteren, waardoor al het water door mijn keuken en gang liep

een winkelmedewerker aanspreken met mevrouw terwijl het een man is en andersom...dit was wat er ff in me opkwam, herkenbaar?
quote:keeponsmiling schreef op 11 januari 2012 @ 19:45:

gootsteen zat verstopt, alle leidingen in het keukenkastje eraf gehaald, de zwanenhals, het water opgevangen in een pan en vervolgens de pan weer legen in de wasbak waar ik net de zwanenhals van af had gehaald... (sorry )
flowerbombje, gelukkig kan ik om mijn eigen stommiteiten erg hard lachen...het is je vergeven...
Ik heb eerder vanavond geprobeerd de tv aan te zetten met mijn telefoon. Zat al te foeteren dat het maar niet lukte.
solliciteren met een standaard sollicitatiebrief per mail en dan telkens doorsturen en dan een keer vergeten de vorige werkgever weg te halen...mooi geen reactie op gehad natuurlijk,

koffie zetten met senseo voor 1 persoon en dan het knopje voor twee personen indrukken,

kleding passen en bijna niet meer uit kunnen krijgen vanwege het formaat decolletee wat ik heb en om hulp vragen aan de winkelmedewerkster om het jurkje etc. zonder scheuren uit te krijgen, juichend een turkse sauna in lopen en roepen dat we de enige zijn en vervolgens zit er een oude man op een bankje daar
-Dingen in de WC laten vallen. Allerlei dingen. Maakt niet uit wat. Dingen die je om te beginnen al helemaal niet mee moet nemen naar de WC.

-Jezelf voornemen nu echt eens een dagje flink aan je studie te zitten (want je loopt al zo achter) en aan het eind van de dag ontwaken uit een soort waas, temidden van setjes kleding, halfgesorteerde stapels administratie en onafgemaakte hobbyprojecten.

-Halverwege een zin volledig kwijt zijn wat je nou eigenlijk wilde zeggen en dan toch doorgaan met praten.
In de auto op weg naar het bos.

En dan halverwege erachter komen dat ik de hond ben vergeten.

Met een afgeladen karretje bij de kassa van de supermarkt erachter komen dat ik mijn portomonaie vergeten ben.

Met de auto van mijn vriend aangehouden worden door de politie, en vergeten dat het geen automaat is. Ik trapte dus de koppelling niet in, en kwam wel erg lomp tot stilstand.

Vervolgens gaf ik die man mijn bibliotheekkaart ipv mijn rijbewijs.

Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen.
...of je winkelkarretje fijn volladen bij de Sligro en er dan (gelukkig) vlak voor de kassa achter komen dat je een pasje moet hebben voor die winkel... Ik zag me al alle spullen weer terugzetten (schaam..), heb het karretje vervolgens in een rustige gang geparkeerd en ben de winkel weer uitgeslopen
Ik ben mijn eigen bananenschil
"*proestkoffietegenbeeldscherm* Dit kan niet waar zijn, toch? Dit is niet waar toch?????"

Echt waar, vorige week gebeurt kastanjez haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mclean72 schreef op 11 januari 2012 @ 23:11:

Met de auto van mijn vriend aangehouden worden door de politie, en vergeten dat het geen automaat is. Ik trapte dus de koppelling niet in, en kwam wel erg lomp tot stilstand.

Vervolgens gaf ik die man mijn bibliotheekkaart ipv mijn rijbewijs.

Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen. Briljant!!!
De houdbaarheidsdatum op een pak brinta controleren. Het pak op z'n kop houden en, je raadt het al, pak niet goed dicht
quote:Oola schreef op 11 januari 2012 @ 09:43:

...

Ik kan nog wel even doorgaan.. Please do !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:esnai schreef op 11 januari 2012 @ 11:57:

[...]

Ik ben net mijn pinpas kwijtgeraakt, in de machine

Een vriendin van me was een frikandel aan het frituren en aan het bellen tegelijk. Nu heeft ze een gefrituurd mobieltje
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
's Morgens vroeg: paniek in de tent wegens man portemonnee kwijt, met Alles er in. Affijn, man haalt het hele huis overhoop, maar portemonnee blijft zoek. Temidden van de ravage krijg ik ineens een helder ogenblik: de portemonnee zit natuurlijk in zoons rugzak, die man de dag ervoor even mee heeft genomen naar de Appie! Alleen jammer dat zoon al in de taxi zit op weg naar school (ergens in de rimboe), met medeneming van zijn rugzak natuurlijk .
quote:Donkeyshot schreef op 13 januari 2012 @ 09:28:

[...]

Een vriendin van me was een frikandel aan het frituren en aan het bellen tegelijk. Nu heeft ze een gefrituurd mobieltje En een vettig oor
quote:elodita schreef op 11 januari 2012 @ 11:11:

ik heb nog een vaste lijn....

hoe handig, kan ik gewoon 1x/dag mijn mobiel bellen om te kijken waar die ligt!nog fijner is dat onze vaste telefoon zo'n knopje heeft dat je kan horen dat ie ergens ligt, namelijk nooit op dezelfde plek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven