telefoon in de koelkast
woensdag 11 januari 2012 om 01:46
was mijn telefoon kwijt blijkt het al 3 dagen in de koelkast te liggen
3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid
en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo
en ja,ik was volledig nuchter
oh fantastich net hete olie op mijn hand
telefoon doet nu raar =S
ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid
en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo
en ja,ik was volledig nuchter
oh fantastich net hete olie op mijn hand
telefoon doet nu raar =S
ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
woensdag 11 januari 2012 om 15:20
quote:sandt schreef op 11 januari 2012 @ 09:54:
[...]
Mijn jongste was voor het eerst naar de peuterspeelzaal en ik ging dus voor het eerst sinds járen alleen naar de markt. Toen ik wegliep bij de groentekraam gaf ik een wildvreemd jongentje een hand en nam hem mee naar mijn fiets! Oeps
. Hij had toevallig wel hetzelfdekleur jasje als mijn zoon!Deze vind ik zó schattig! Hoe reageerde dat jongetje? En zijn moeder?
[...]
Mijn jongste was voor het eerst naar de peuterspeelzaal en ik ging dus voor het eerst sinds járen alleen naar de markt. Toen ik wegliep bij de groentekraam gaf ik een wildvreemd jongentje een hand en nam hem mee naar mijn fiets! Oeps
. Hij had toevallig wel hetzelfdekleur jasje als mijn zoon!Deze vind ik zó schattig! Hoe reageerde dat jongetje? En zijn moeder?
woensdag 11 januari 2012 om 15:33
Op een ochtend ontdekken dat ik me verslapen had, stressen met douchen, hoofd toonbaar maken en ontbijtje naar binnen werken. Niet willen luisteren naar vriendlief die half slapend wat dingen mompeld. Spullen bij elkaar gezocht, tas ingepakt en sleutels opgezocht.
En dan bij de voordeur bedenken dat het zondag is en er geen colleges gepland staan.. En dan opeens snappen wat vriendlief probeerde te mompelen
En dan bij de voordeur bedenken dat het zondag is en er geen colleges gepland staan.. En dan opeens snappen wat vriendlief probeerde te mompelen
woensdag 11 januari 2012 om 15:35
woensdag 11 januari 2012 om 18:16
quote:maylea schreef op 11 januari 2012 @ 11:57:
Of hele slimme plekjes bedenken en daar spullen opbergen die je niet direct nodig hebt. Altijd denk ik, dit vergeet ik niet. Als ik tijden later het spul weer nodig heb........................
En ik doe het steeds weer Dat doe ik ook!!! Ik noem het mijn 'logische plekken'. Als ik dus weer eens wat kwijt ben zegt mijn man al dat het vast weer op een logische plek heb gelegd.
Of hele slimme plekjes bedenken en daar spullen opbergen die je niet direct nodig hebt. Altijd denk ik, dit vergeet ik niet. Als ik tijden later het spul weer nodig heb........................
En ik doe het steeds weer Dat doe ik ook!!! Ik noem het mijn 'logische plekken'. Als ik dus weer eens wat kwijt ben zegt mijn man al dat het vast weer op een logische plek heb gelegd.
woensdag 11 januari 2012 om 19:45
telefoon uit mn broek zak geleden die vervolgens in de wc belandde, tegen een glazen deur opgelopen, trekken aan een deur bij een winkel terwijl er duwen opstaat en andersom, een mail naar je manager sturen met onvrede over een collega en dan per ongeluk naar die desbetreffende collega sturen ipv naar de manager,
gootsteen zat verstopt, alle leidingen in het keukenkastje eraf gehaald, de zwanenhals, het water opgevangen in een pan en vervolgens de pan weer legen in de wasbak waar ik net de zwanenhals van af had gehaald...
in mn vorige huis vergeten de wasmachineafvoerslang aan mijn wasbak te monteren, waardoor al het water door mijn keuken en gang liep
een winkelmedewerker aanspreken met mevrouw terwijl het een man is en andersom...dit was wat er ff in me opkwam, herkenbaar?
gootsteen zat verstopt, alle leidingen in het keukenkastje eraf gehaald, de zwanenhals, het water opgevangen in een pan en vervolgens de pan weer legen in de wasbak waar ik net de zwanenhals van af had gehaald...
in mn vorige huis vergeten de wasmachineafvoerslang aan mijn wasbak te monteren, waardoor al het water door mijn keuken en gang liep
een winkelmedewerker aanspreken met mevrouw terwijl het een man is en andersom...dit was wat er ff in me opkwam, herkenbaar?
woensdag 11 januari 2012 om 19:50
woensdag 11 januari 2012 om 19:56
solliciteren met een standaard sollicitatiebrief per mail en dan telkens doorsturen en dan een keer vergeten de vorige werkgever weg te halen...mooi geen reactie op gehad natuurlijk,
koffie zetten met senseo voor 1 persoon en dan het knopje voor twee personen indrukken,
kleding passen en bijna niet meer uit kunnen krijgen vanwege het formaat decolletee wat ik heb en om hulp vragen aan de winkelmedewerkster om het jurkje etc. zonder scheuren uit te krijgen, juichend een turkse sauna in lopen en roepen dat we de enige zijn en vervolgens zit er een oude man op een bankje daar
koffie zetten met senseo voor 1 persoon en dan het knopje voor twee personen indrukken,
kleding passen en bijna niet meer uit kunnen krijgen vanwege het formaat decolletee wat ik heb en om hulp vragen aan de winkelmedewerkster om het jurkje etc. zonder scheuren uit te krijgen, juichend een turkse sauna in lopen en roepen dat we de enige zijn en vervolgens zit er een oude man op een bankje daar
woensdag 11 januari 2012 om 20:20
-Dingen in de WC laten vallen. Allerlei dingen. Maakt niet uit wat. Dingen die je om te beginnen al helemaal niet mee moet nemen naar de WC.
-Jezelf voornemen nu echt eens een dagje flink aan je studie te zitten (want je loopt al zo achter) en aan het eind van de dag ontwaken uit een soort waas, temidden van setjes kleding, halfgesorteerde stapels administratie en onafgemaakte hobbyprojecten.
-Halverwege een zin volledig kwijt zijn wat je nou eigenlijk wilde zeggen en dan toch doorgaan met praten.
-Jezelf voornemen nu echt eens een dagje flink aan je studie te zitten (want je loopt al zo achter) en aan het eind van de dag ontwaken uit een soort waas, temidden van setjes kleding, halfgesorteerde stapels administratie en onafgemaakte hobbyprojecten.
-Halverwege een zin volledig kwijt zijn wat je nou eigenlijk wilde zeggen en dan toch doorgaan met praten.
woensdag 11 januari 2012 om 23:11
In de auto op weg naar het bos.
En dan halverwege erachter komen dat ik de hond ben vergeten.
Met een afgeladen karretje bij de kassa van de supermarkt erachter komen dat ik mijn portomonaie vergeten ben.
Met de auto van mijn vriend aangehouden worden door de politie, en vergeten dat het geen automaat is. Ik trapte dus de koppelling niet in, en kwam wel erg lomp tot stilstand.
Vervolgens gaf ik die man mijn bibliotheekkaart ipv mijn rijbewijs.
Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen.
En dan halverwege erachter komen dat ik de hond ben vergeten.
Met een afgeladen karretje bij de kassa van de supermarkt erachter komen dat ik mijn portomonaie vergeten ben.
Met de auto van mijn vriend aangehouden worden door de politie, en vergeten dat het geen automaat is. Ik trapte dus de koppelling niet in, en kwam wel erg lomp tot stilstand.
Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen.
woensdag 11 januari 2012 om 23:19
...of je winkelkarretje fijn volladen bij de Sligro en er dan (gelukkig) vlak voor de kassa achter komen dat je een pasje moet hebben voor die winkel... Ik zag me al alle spullen weer terugzetten (schaam..), heb het karretje vervolgens in een rustige gang geparkeerd en ben de winkel weer uitgeslopen
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 12 januari 2012 om 07:35
quote:mclean72 schreef op 11 januari 2012 @ 23:11:
Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen. Briljant!!!
Ik had er alle begrip voor dat oom agent me daarna liet blazen. Briljant!!!
vrijdag 13 januari 2012 om 09:28
vrijdag 13 januari 2012 om 10:08
's Morgens vroeg: paniek in de tent wegens man portemonnee kwijt, met Alles er in. Affijn, man haalt het hele huis overhoop, maar portemonnee blijft zoek. Temidden van de ravage krijg ik ineens een helder ogenblik: de portemonnee zit natuurlijk in zoons rugzak, die man de dag ervoor even mee heeft genomen naar de Appie! Alleen jammer dat zoon al in de taxi zit op weg naar school (ergens in de rimboe), met medeneming van zijn rugzak natuurlijk .
vrijdag 13 januari 2012 om 11:17