telefoon in de koelkast

11-01-2012 01:46 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
was mijn telefoon kwijt blijkt het al 3 dagen in de koelkast te liggen

3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid

en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo

en ja,ik was volledig nuchter

oh fantastich net hete olie op mijn hand

telefoon doet nu raar =S

ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
dubbelvla; zeer herkenbaar allemaal, vooral de losse stenen. Tegen deurposten knal ik niet, hoewel ik wel tegen lantaarnpalen ben geknald.
-hond tuigje omdoen; vervolgens het hele huis ondersteboven halen op zoek naar het tuigje voor de hond (??)

-watertandend een hap nemen van een ongepelde sinaasappel

-kamer inlopen en straal vergeten wat je er kwam doen

-ineens iets in je hand hebben en niet meer weten waarom/wanneer je het hebt gepakt

-je ver van te voren mentaal en fysiek kunnen voorbereiden op een lage deuropening en je er dan toch aan stoten als je er doorheen gaat

-snoepjes in je mond doen met het papiertje er nog omheen

-iets drinken en dan stroomt het ineens over je kin heen, alsof je een peuter bent die net uit een glas leert drinken

Ik kan nog wel even doorgaan..
quote:duistercontinent schreef op 11 januari 2012 @ 09:42:

dubbelvla; zeer herkenbaar allemaal, vooral de losse stenen. Tegen deurposten knal ik niet, hoewel ik wel tegen lantaarnpalen ben geknald.

Dat valt in dezelfde categorie

Grote dingen, die je niet over het hoofd kan zien, maar waar je toch tegen aan knalt.
Mijn moeder en ik gingen ooit winkelen, (dit is al lang geleden). Moeder komt tot de conclusie toen we naar 45 minuten rijden haar tas kwijt was. Paniek alom, wij weer terug naar het winkelcentrum.

Na heel wat bezoek aan winkels die ze bezocht gingen we terug naar haar auto een eend. Wat lag op het dak van haar eend, jawel haar tas. Die ze had neergelegd toen ze ging instappen in de eend.
quote:Bezzzz schreef op 11 januari 2012 @ 07:31:

Ik heb een keer in paniek door een drukke winkel gerend op zoek naar mijn dochtertje van twee, roepend "heeft iemand kleine Bezzzz gezien?!" Totdat iemand zei dat ik haar op mijn arm had...Mijn jongste was voor het eerst naar de peuterspeelzaal en ik ging dus voor het eerst sinds járen alleen naar de markt. Toen ik wegliep bij de groentekraam gaf ik een wildvreemd jongentje een hand en nam hem mee naar mijn fiets! Oeps. Hij had toevallig wel hetzelfdekleur jasje als mijn zoon!
Ik heb gisteren in een heldere bui de magnetron op vol vermogen aangezet terwijl er niks in stond.

Even later denk ik 'wat stinkt er nou opeens zo?'

Dan hoor ik 'Pats!'

Ruitje van de magnetron springt kapot in duizend stukjes.

Gelukkig heb ik een handige man, dus die heeft bij Siemens online al een nieuw ruitje besteld.
pinnen met pinpasje en pincode is fout. Ik overtuigd dat dat echt mn pincode is, dus klantenservice bellen dat mn pasje kapot is. nieuw pasje aangevraagd. Dag later kom ik erachter dat ik de pincode van mn mobiel had gebruikt.

Mobiel kwijt raken en op de raarste plekken terugvinden.

Ik stoot echt vaak mijn hoofd tegen hetzelfde kastje...

Weggaan bij visite, uitgebreid afscheid nemen, de auto in en mijn dochter vergeten.
quote:mali30 schreef op 11 januari 2012 @ 09:06:

De fles in het luchtledige steken, en me afvragen waarom de baby zo blijft huilen, ik geef de fles toch..

Arme schaap lag nog in haar bedje *proestkoffietegenbeeldscherm* Dit kan niet waar zijn, toch? Dit is niet waar toch??????
Ik druk regelmatig op het scherm van een pinautomaat ipv op de knopjes ernaast en vraag me dan steeds weer af waarom het ding het niet doet.

Hetzelfde vraag ik me af als ik weer eens met mijn bankpas probeer uit te checken in de bus.
Hier in huis is een zwart gat, dat af en toe weer open gaat om dingen terug te geven.: autosleutel maanden kwijt. bestel nieuwe (wat zijn die krengen duur) ,en ja hoor, kan ze ophalen, en thuis ligt de "oude" braaf op me te wachten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Op mijn horloge kijken met een glas cola in mijn linkerhand...

Zo herkenbaar dit topic
Ik ben mijn eigen bananenschil
ik heb nog een vaste lijn....

hoe handig, kan ik gewoon 1x/dag mijn mobiel bellen om te kijken waar die ligt!
Of bij het zelfscanding bij de Appie roepen dat 'ie mijn bonuskaart niet wil scannen, medewerker erbij die dan vervolgens fijntjes opmerkt dat 'ie een Air Miles pas idd niet scant...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zeker weten dat itsman iets heeft weg gegooid om het vervolgens op een plek te vinden waar ik het zelf heb neergelegd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Hier maken de katten misbruik van mijn vergeetachtigheid! Die blijven zo hard mauwen dat je echt zeker zou weten dat ze nog geen eten hebben gehad! En ja, zelf weet je het dan niet meer.
Haha, wat ontzettend herkenbaar. Vooral dat stukje over dat het huis een zwart gat heeft wat zo nu en dan wat teruggeeft

Hier ook de huissleutels. Man was ze kwijt, hele huis ondersteboven gezet, en toch maar nieuwe laten bijmaken. Twee dagen later komt dochter ineens met de sleutels aanlopen..

Gister nog, mobiel van man kwijt. Wij zoeken, overal zelfs onder het bed enz. Bellen met de vaste telefoon, horen we ineens heel zacht iets rinkelen in de tuin? Bleek dat zijn telefoon in de vuilniszak zat die ik die ochtend buiten had gezet

O en nog eentje. De deur opendoen en zelf niet een stapje naar achter zetten. Dat doet best zeer een deur tegen je hoofd

Heel hard tegen een glazen deur aanlopen. Ook tegen de hordeur die met een enorm lawaai openklapt

Even naar buiten lopen om wat te zeggen tegen de kinderen en de deur achter je dichtgooien. Geen sleutel bij je en baby op bed. Gelukkig had de buurman en ladder en wist hij hoe je een raam van de kinderbeveiliging afkrijgt!
Of hele slimme plekjes bedenken en daar spullen opbergen die je niet direct nodig hebt. Altijd denk ik, dit vergeet ik niet. Als ik tijden later het spul weer nodig heb........................

En ik doe het steeds weer
quote:ragweed schreef op 11 januari 2012 @ 01:46:

(...) en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo

en ja,ik was volledig nuchter

oh fantastich net hete olie op mijn hand

telefoon doet nu raar =S

ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn

Ik ben net mijn pinpas kwijtgeraakt, in de machine

Kortom Ragweed, je bent meer regel dan uitzondering
O, wat een feest der herkenning!

Dacht er al over om een topic te openen met de vraag of ik last zou kunnen hebben van vroegtijdig dementeren,maar gelukkig zijn die fratsen die ik altijd(van jongs af aan)heb heeeel normaal! Nou ja,niet raar in elk geval.
* Mobiele telefoon meegewassen met de was.

* Altijd mijn mobiele telefoon kwijt, men moet mij meerdere keren bellen, ik spurt naar de telefoon en ben standaard te laat. Manlief weet inmiddels dat hij even moet wachten om nogmaals te bellen(voordat we elkaar beide tegelijkertijd gaan bellen en continu in gesprek zijn)

* Standaard mijn sleutels kwijt.

* Soms ben ik mezelf ook kwijt(lekker wazig he). Ik ben dan manlief aan het helpen met klussen.Moet bijv een schroevendraaier ophalen uit de garage. In de weg ernaartoe, zie ik vuile vaat op het aanrecht staan; ik ruim het op in de vaatwasser.Ondertussen denk ik: o, ik kan ook wel even stofzuigen! Op een gegeven moment komt manlief vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen ben. O, ja! Ik moest de schroevendraaier pakken

Heel lastig hoor, voor mijn man. Ben erg snel afgeleid en vergeet dan wat ik aan het doen ben.

Op mijn werk overigens niet/nauwelijks last van.
quote:elodita schreef op 11 januari 2012 @ 11:11:

ik heb nog een vaste lijn....

hoe handig, kan ik gewoon 1x/dag mijn mobiel bellen om te kijken waar die ligt! Handig he? Ben ook erg blij met mijn vaste telefoon!
quote:eefje1980 schreef op 11 januari 2012 @ 02:11:

erg herkenbaar Een zakje met espresso (oplos) open maken en leeg gooien in de prullenbak in plaats van in het koffiekopje bijvoorbeeld. Of met koud water uit de waterkoker de koffie willen aanlengen.

Nog meer weggooileed: scharen, lepeltjes, aardappelschilmesjes etc.

Altijd mijn pas vergeten als ik op het werk naar buiten wil.

De afstandsbediening in de koelkast of op de wc.

Bakken in azijn in plaats van olie (heeeel vies en het stinkt!)

Nog meer? ha hadoe eens wat aan je korte termijn geheugen, lijkt me handig
Hoe herkenbaar....

Wakker worden en je lenzen kwijt zijn. En dan na een half denken goh wat zie ik scherp.

Gaan douchen met mijn bril op. Telefoon meewassen net als mijn ipod.

Pinnen met je airmile-pas, werk echt niet.......

Kattenbrokjes op brood en hagelslag in de bakjes

etc etc
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
zo herkenbaar allemaal! Heb ik vaak van die acties

naar een kamer lopen en dan ineens niet meer weten wat je aan het doen was

net nog ik had de ketchup nodig op tafel, neem ik mijn mobiel mee vanaf het aanrecht

sleutels en mobiel zijn ook altijd een probleem, probeer ze op een vaste plek neer te leggen maar dit lukt niet helemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven