Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Tieger heb zkh gemist. Kan je me updaten?

Potje viool zie je dat nu al ?
Amalia, ik heb met de jaarwisseling last gekregen van galstenen. Nu gaat het wel weer, maar op de echo vorige week bleek dat de galblaas helemaal vol zit met stenen en ook aan het verkalken is. Gisteren dus een afspraak in het ziekenhuis gehad, en de 23e gaat ie eruit.
De 23e dus al Tieger! Wat goed!

Wat vervelend met jongste...Middelste heeft dat rond die leeftijd
Ook gehad. Kwakkelde steeds. Bij de dokter niks te zien. Uiteindelijk in het weekend bij de huisartsenpost geweest en bleek het een dubbele oorontsteking. En daar was dus echt niks van te merken. Hij leek verder geen last te hebben van zijn oren. Maar dus wel continu koorts op en af.

Misschien voor de zekerheid laten checken??

Hahahahaha, Viool, Potje! Hihihi, grappige typefout!

Leuk, dat het Stedelijk zo'n succes was. En nu dus kiezen? Of is er loting?
Nieuwtje op hyves.
Rikst! Wat leuk! Van harte, ook voor Rikstman natuurlijk
Even kort : de deuren worden zoooo mooi en alles bijelkaar is echt prachtig, iedereen die binnenloopt staat te kijken en zegt mooi !!!!!

Er heeft echt mijn fantasie/ ziel en idee in gezeten dus super leuk om te zien !
Gefeliciteerd daar Rikst !!!!
Potje ja ha ha het zou wat zijn krijg ik vier schoondochters
we zulken zien
Oja op FB heb ik wat snelle foto's van m'n huiskamer, was drukke intensieve dag, pfff iedereen was hittepetit hier in huis en ook druk staan koken en nu om zzzzzz

Rikst foto op FB ??? Van de dag??
Stom zeg, ik FB teveel want wil hier bij allemaal Posts op vind ik leuk klikken

Niet leuk: galstenen!! Au . Lang wachten dan tot de 23e of zijn dat soort dingen niet acuut?

Rikst

Ja gaaf joh die FB foto's viool, echt super. 4 schoondochters
Aah zie nu het vriendje van O voor me over 15 jr... Arme jongen met 3 grote zwagers
Kom je als veertienjarige bij je meisje wat eten, zitten daar vader en drie zoons van 1.80 bij 2 meter enzo om de grote familietafel, starend naar jou met controlerende blikken. Jaaaaa heel relaxed.
We zijn nu aan het FB, WF , Hyves en viva ... Hoe leg ik dit internetgebruik aan mijn pubers uit??? En afspreken met vreemde vrouwen. Nee " walk your talk" nog even en ze gaan internet daten DOOR mij ....
Viool, zie het al voor me zorgt wel voor de serieuze kandidaten

Galstenen is niet onwijs acuut, behalve wanneer er koorts bij komt (want dan heb je waarschijnlijk een ontsteking erbij te pakken) of als de pijn niet meer weggaat met pijnstillers. En de 23e, dat is nog een weekje wachten, valt mee nog.

Nu even boodschappen doen met jongste. Heel fout met de auto, maar dat is wel zo makkelijk
Dat mag met galstenen Tieger

Heb je er nu nog pijn van ? Ik begreep dat rugpijn ook een klacht kan zijn ?

Hm dat ziekenhuisgedoe.. Heb je er weleens gelegen behalve de bevallingen ? iPhone mee hè en laptop en ander zwaar geschut
quote:viooltje schreef op 13 januari 2012 @ 10:36:

Dat mag met galstenen Tieger

Heb je er nu nog pijn van ? Ik begreep dat rugpijn ook een klacht kan zijn ?

Hm dat ziekenhuisgedoe.. Heb je er weleens gelegen behalve de bevallingen ? iPhone mee hè en laptop en ander zwaar geschut

Ah, dan komt die rugpijn daarvan Nee, geen last, behalve als ik teveel slagroomsoesjes eet, of andere hele lekkere dingen Maar dat is allemaal nog wel te overzien.

Ik heb al een keer in het ziekenhuis gelegen, vorig jaar, met mijn sterilisatie. Hopelijk komt het nu allemaal een beetje handig uit, met het wegbrengen van de kinderen. Kan man misschien nog een beetje werken

Nu maar eens richting school, kinderen halen. Boodschappen zijn in huis, vanmiddag maar eens aan het poetsen. Is dat ook weer klaar voor het weekend Wel handig zo, een vrije dag op vrijdag en met twee kinderen op school
Rikst wat leuk!!! Gefeliciteerd.

Vanuit bed Gisteren onderuit gegaan met mijn hoofd hard op betonvloer geklapt, moet paar dagen plat met hersenschudding. Heel saai. Maar opstaan gaat niet echt, dizzy en veel pijn. Lezen lukt ook niet, vooral liggen met ogen dicht, dan minste last. Af en toe ipad even aan voor afleiding. Dus veel posten graag, ik heb afleiding nodig

Nu ogen weer dicht
Jemig, Sardegna!! Wat een schrik! Veel beterschap!

Hahaha, Viool, Ootjes toekomstige vriendjes krijgen het zwaaaaar.

Tieger, gelijk heb je, hoor, boodschappen met de auto doen. Heus niet erg. En idd een goed excuus nu ook met de galstenen!

Hoe gast het nu met je jongste?

Uma, gefeliciteerd met de jarige jet! Fijne dag!
Auw Sardegna, da's niet fijn Hopelijk ben je gauw weer op de been. Wel balen, dit weekend was het openingsfeestje toch? Loopt de praktijk goed?
Paddenstoel lamp dilemma ;) Hyves

okee ik steek de draak ermee maar je zou maar een koopverslaving hebben hè
Sardegna !!!! Jee wat een schrik meid. Beterschap.
Ah maar paddestoel dilemma is wel dagblind voor Sardegna die zich nu ligt te vervelen
Dagbestededing ? Amusement ? Afleiding ?

Maar waar dat dagblind vandaan komt ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven