Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Oh ik zet ook wel ootjes gebillenschuif op FB
Man presteert altijd even weg te gaan Al's ik wil koken ( ALS hij er dus is ) dus zit ik met ootje die Dan gilt of aan mn been wil ( dus kan niet, dus harder gillen ) waarom ??? Zucht. Hij zit nu gezellig week af te sluiten ik zweet - zweet
Ai sardegna wat schrikken! En dat moet een flinke klap zijn geweest .

Tieger vlgnd week al idd, januari gaat snel!
Viool jouw man doet niet leuk
Ha ha ( lach stuipje ) NIET leuk nee FOEI af !!!

Dat mag hij dan weer goed maken. Nee echt zo irrrrrrrirant om dan zo onhandig te staan koken terwijl het veel makkelijker kan maar hij kent t gevoel natuurlijk ook niet hè. En grappig, gisteren ging ik de stad in, was 40 min weg en man belt, kom je zo dan gaan we koken en echt beetje resoluut. Ik hing op en dacht @ heeeeee normaal bel ik jou. Dan duurt het nog 2 uur maar zeg je " ja ik kom " dus ik bel terug en zeg " jij zegt dan altijd ik kom en blijft weg " toen reageerde hij natuurlijk gepikeerd en had zoiets van nou als jij dat nu ook wil doen ga je gang dan hè.

Maar natuurlijk wilde ik dat niet want ik miste hem en de kinderen. Dweil dat ik ben.

Ha ha
Heeft man het al goed gemaakt?!
Man is heel de dag bezig met de keuken inbouwen, wasmachine en droger staan in de kamer, gelukkig heeft hij toch ons granieten blad genomen ( dat heel zwaar is en verzaagd moet met slijper ) i p v de mdf en geperst hars van boven. Ja het gaat nog langer duren want alles moet nog aangesloten. Maar het resultaat mag er nu al zijn. Ik heb me daar een fijn huis ( straks )

Ben blij dat man vandaag zo lekker bezig is... Vroeger maakten we het anders goed.. Denk dat ie daar best voor in is
Gaaf graniet!
Viool als ik aatje een wollen pyama aandoe over een wollen romper, werkt dat dan of slaat dat nergens op?

Haar kamer is best koud en ik wil een pyama voor haar kopen van wol maar 32 euro is best prijzig vind ik voor als een romper (lange mouw) en katoenen pyama even warm is.
Amalia ik heb wollen romper en legging onder gewone (flanel/velours) pyjama. Voordeel vind ik dat je die legging ook bijv onder een spijkerbroekje kunt doen als buiten koud is. Lmeisje heeft 2 wol/katoen rompers lange mouw en 2 dunne wollen leggings.
Wollen pyjama lijkt me wel lekker warm trouwens
Hmm daar heb ik dus niets aan Sardegna
Amalia ik heb geen tips voor je, ik heb hier ook 2 wollen setjes liggen maar die heeft J nog niet zoveel aangehad het is nog niet zo koud geweest. Hoe koud is het dan bij haar op de slaapkamer? Bij J 17/18 graden.

Sardegna hoe is het met je hoofd? En hoe was de opening vorige wk?

Viool hoe gaat het met de keuken?

Ik heb nog niet alles teruggelezen, vorige wk druk op mijn werk, lange dagen. Vrijdag heeft J buikgriep gekregen, zondag oudste en ik, en vandaag dochter en man... hoe bedoel je besmettelijk???

J is weer beter alleen nog waterdunne diarree, met mij gaat het wel weer (1 dag ziek is voor een moeder toch wel het uiterste he ) man ligt in bed, de oudste twee op de bank, J is gewoon naar mijn moeder want het is eigenlijk mijn werkdag en dan kan hij daar gewoon lekker spelen zonder al die zieken om hem heen.

Hoe deden ze dat vroeger met grote gezinnen en buikgriep en wassen???? Wasmachine draait overuren ik ben er zo blij mee haha
Oh bah RW, buikgriep is zo naar. Alleen fijn voor de kilo´s maar die komen er ook wel weer aan. Hopelijk is het allemaal snel weg.

Op de kamer van Aatje is het rond de 14, 15 denk ik.. weet het niet maar zij heeft wel het koudste kamertje van allemaal. Behalve in de zomer, dan staat de zon er vol op... Enkelblads verwarming, en die gaat niet snel aan. Alleen als ie beneden aangaat, maar als het beneden op temperatuur is, stopt ie daar weer. Tja, mss een x een andere verwarming zou je zeggen, maar eigenlijk staat dat bij ons altijd uit in de nacht. Of het moet min 20 worden ofzo natuulijk. En kou is niet erg, als je het maar comfortabel hebt in je bedje. Ik hou wel van frissigheid en dan lekker onder een warme deken kruipen.

Oudste is bijna jarig, eind van de maand. Hij krijgt een cavia. Heb er zelf al helemaal zin in ha ha. Piep piep!!! Vroeger had ik ze zelf ook samen met mijn zus. Die beesten kunnen hard piepen! Maar ook wel weer leuk. een konijntje is ook weer zo stil. Ik hoop dat hij zo n lief borsteltje kiest!! Die zijn leuk! Maar we zien het wel, een gladde aait makkelijker. En dat hij een beetje leuke naam uitkiest... Mss geef ik een paar voorzetjes, ha ha.
Ha we gaan al weer richting de 2500 posts
quote:amalia schreef op 16 januari 2012 @ 13:13:

Hmm daar heb ik dus niets aan Sardegna

Hoezo niet? Is toch een goed advies: wollen legging onder pyjamabroek doen.

Beterschap met alle zieken RW

Kom zelf net uit z'huis, was door HA vanmorgen naar neuroloog gestuurd en die wilde ct scan. Was gelukkig niks geks op te zien. Moet me nog minimaal deze hele week rustig houden. Alsof ik daar tijd voor heb, grrr. Kinderen vandaag op creche/bso dus dat scheelt. Morgenmiddag vriend wat eerder naar huis.

Leuk amalia, cavia. Zag je mail zal later vandaag lezen en antwoorden.

Nu weer ff liggen, saai.
jemig sardegna klinkt heftig! Een week rust, tja dat is bijna niet te doen inderdaad. Laat je toch zoveel mogelijk maar verwennen!

Amalia dat is wel koud ja! J heeft geen verwarming op zijn kamer maar slaapt op zolder en in de kamer daarnaast wel verwarming die staat dan wel aan. Warmte stijgt op dus eigenlijk word het daar nooit zo koud gek eigenlijk.

Leuk die cavia!

Inderdaad wel goed voor de kilo's haha maar buikgriep vind ik altijd zoooo erg bah. Oudste is ondertussen opgeknapt dochter is vanmiddag thuis gekomen ze had op school gespuugd maar daarna niks meer aan de hand heel raar dus die twee zitten elkaar weer gewoon in de haren zucht nouja ze zijn in ieder geval weer beter.
Sar, omdat je eerst zegt van die legging en daarna; pyama lijkt me ook wel lekker

Oei lang een week!
Amalia, tuurlijk kan dat Amalia, hoe meer lagen wol hoe warmer. Onder elke laagje warme wol krijg je ook nog een isolerende tussenruimte zeg maar. En bij zweten geeft wol water af en katoen blijft nat ( dus koud )

Wollen slaapzak anders ?? Of wollen deken??

Ootje slaapt onder wollen deken en in romper van katoen of wol en dan in het slaapzakje van sardegna.

Maar als ik dan heel de nacht de openslaande Pui laat openstaan krijg je toch koude handen grrrrr zeker omdat t dekentje los lag en we dus heel de nacht met de deuren open sliepen omdat ik de poes naar buiten liet!
Bah dochter vanavond weer twee keer gespuugd.

En j wil nog steeds niks eten. Zelfs geen koekje. Hij drinkt wel goed maar hij is al zo mager. Oudste eet weer goed gelukkig die kreeg het later dan J.

Man ligt nog steeds in bed. Zucht mannen waarom is het bij hun altijd veeel dramatischer? Ik had me vandaag ziek gemeld omdat ik nog zo slap was en vervolgens de hele dag lopen zorgen mopperdemopper
Irritant is dat he RW, dat mannen echt ziek zijn en niets meer kunnen. Terwijl moeders wel nog heen en weer strompelen. Maar dat is omdat we het ook doen...
Oh, wat een ziekenboegen weer... RW, als het hetzelfde is als wat ik in december had, ben je na een dag of 3 hopelijk weer iets meer op de been. vervelend hoor!

Sardegna, dat klinkt heftig, naar het ziekenhuis en ct! Gelukkig dat het niks was, vervelend dat je wel een week rust moet houden.

Amalia, ik heb geen idee, maar laagjes is altijd goed. Dus ik zou me zo én een wollen romper, én een wollen pyjama, én een wollen deken of slaapzak aan laten praten

Viool, ik las op hyves/fb/hier dat het toch wel een heel klein beetje opschiet met het verbouwen! Fijn dat man gekozen heeft voor graniet, dat is wel heel mooi.

Hier een lekker weekend gehad, zaterdag lekker puingeruimd, wedstrijd gespeeld, zwemles oudste, en gisteren hebben we heerlijk rondgewandeld in de dierentuin. Was erg druk, jongste heeft best veel rondgelopen, en 's avonds was bij iedereen het lichtje snel uit

Wel heel stoer: oudste had van Sinterklaas een leesboekje gekregen, avi 1 of zo, echt voor beginnende lezers. Heeft hij gisteravond met een beetje hulp gewoon de eerste bladzijde gelezen! Is nog wel heel erg hakken en plakken, en je moet hem de combinatieletters (ij, oe, ui, etc) nog wel voorzeggen, maar verder gaat het best goed.

Middelste heeft de smaak van school inmiddels wel te pakken, en man moest vanmiddag eerst jongste gaan ophalen van het kdv toen hij bij de bso kwam, want middelste had nog geen tijd om mee te gaan

En jongste is weer helemaal gezellig en vrolijk, eet ook weer behoorlijk goed. En zo schattig vanavond: we hebben zo'n lamp buiten met bewegingssensor. Dus ik deed de poortdeur open, licht aan. Jongste zit binnen aan tafel, ziet mij, is helemaal happy, begint als een dolle te zwaaien. Lamp uit, ik doe de schuurdeur open, lamp weer aan. Jongste ziet mij, is weer helemaal happy, begint weer als een dolle te zwaaien. En dat dan een keer of vier
Achhhhh lief Tieger. En zwaaide ze dan elke keer als die lampen aangingen ??

Ootje gaat heel hard maaaaaahmaaaaaah maaaaahmaaaaaah roepen

Helemaal wanhopig uitgelaten !

Wat fijn dat de oudste lees ambities heeft, stoer ook. Heerlijk als ze het leuk vinden om te lezen , dat leert zoveel makkelijker.

En wat een gezellig weekend, dierentuin, leuk hoor.

Arme RW ik weet ook niet waarom dat is, denk dat mannen beter naar hun lijf luisteren ?? En vrouwen dit niet kunnen omdat ze continu bewust zijn van wat er allemaal nodig is ? Elk geval, zwaar irritant !!!
Amalia ik denk dat een lekkere wollen slaapzak het handigst is qua aanschaf / of een deken ...

Desnoods een lekkere dunne deken die dubbel kan en die je ook van de zomer op vakantie bij ze kunt omslaan op het terras als het wat kouder is enzo . Daar zijn wel leuke van, ook in mooie kleuren.
Tieger wat leuk dat oudste al een beetje kan lezen! Hier is oudste vooral bezig met rekenen. Onder dwang van juf kan hij nu zijn naam schrijven maar daar houd het wel mee op

En wat fijn dat middelste haar draai op school heeft gevonden! volgensmij gaat dat met een tweede altijd wel sneller.

Welke dierentuin waren jullie?

Hier blijft J echt niet onder een dekentje liggen...?

Nou iedereen is weer opgeknapt. J heb ik vanacht wel weer uit de kots getrokken dus hij kwakkeld nog verder maar de rest weer beter. Dochter nog wel moe en allemaal geen eetlust maar dat komt wel weer goed,

morgen hebben ze studiedag dus weer geen normale dag. Nouja we maken er maar wat leuks van we gaan in ieder geval koekjes bakken (die vervolgens nog niemand wil eten denk ik haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven