Kousen
zondag 14 oktober 2007 om 12:49
Ik ben een beginnende kousdrager en vraag me af: Waar koop je kousen voor bij jarretelles? Alleen bij de lingeriezaak? Ik heb nu steeds kousen met plakrand, maar heb soms het gevoel dat ze gaan afzakken. Na een paar keer dragen doen ze dat dan ook, erg vervelend.
Heb je nog een supertip voor merk, soort of iets anders, hoor ik het graag!
Heb je nog een supertip voor merk, soort of iets anders, hoor ik het graag!
maandag 24 december 2007 om 13:56
Kousen met plakrand moet je na 1 dag dragen in de was doen, anders gaan ze idd afzakken.
Kousen voor jarretelles hebben ze ook bij bijenkorf en v&D moet je ff zoeken. Persoonlijk vind ik jarretelles nogal onhandig. ik ga voor de plakvariant.
En met dit weer overdag gewoon een maillot. anders krijg je wel een hele koude kont.
Kousen voor jarretelles hebben ze ook bij bijenkorf en v&D moet je ff zoeken. Persoonlijk vind ik jarretelles nogal onhandig. ik ga voor de plakvariant.
En met dit weer overdag gewoon een maillot. anders krijg je wel een hele koude kont.
maandag 24 december 2007 om 14:04
Als je jarretelles wil gaan dragen kan ik je aanraden om deze via internet te bestellen. In lingeriewinkels vind je alleen gordels met 4 clipjes die ook nog van plastic zijn. Op internet vind je gordels met 6 clipjes die van metaal zijn, je kousen blijven dan veel beter zitten. Via internet kan je ook kousen bestellen, gewoon ff googelen.
maandag 24 december 2007 om 23:38
quote:xxxjes schreef op 24 december 2007 @ 19:37:
Oroblu kousen met een plakstrip zakken bij mij zelden af. Je moet de kousen wel eerst een keertje uitwassen in lauw water dan werkt de plakrand beter, dat is een tip die ik van echt zo'n oud kousendametje bij de v&d.
He, wat een goede tip. Ik draag zelf ook het liefste kousen met een plakrand. Koop ze nu altijd bij de Hema. En ja, ik heb soms ook last van zakkende kousen. Loop je op je werk met één kous onder je knie . Dan voel je je wel een beetje ..........
Ik zal ook eens gaan googelen op jarratel en kousen. Kan ik ook wel eens gaan dragen. Alles beter dan een panty waarvan het kruis 10 cm lager zit dan waar het hoort!
Oroblu kousen met een plakstrip zakken bij mij zelden af. Je moet de kousen wel eerst een keertje uitwassen in lauw water dan werkt de plakrand beter, dat is een tip die ik van echt zo'n oud kousendametje bij de v&d.
He, wat een goede tip. Ik draag zelf ook het liefste kousen met een plakrand. Koop ze nu altijd bij de Hema. En ja, ik heb soms ook last van zakkende kousen. Loop je op je werk met één kous onder je knie . Dan voel je je wel een beetje ..........
Ik zal ook eens gaan googelen op jarratel en kousen. Kan ik ook wel eens gaan dragen. Alles beter dan een panty waarvan het kruis 10 cm lager zit dan waar het hoort!
vrijdag 28 december 2007 om 15:04
zaterdag 29 december 2007 om 14:50
vrijdag 6 januari 2012 om 15:24
Koop je wel een goede maat, niet te groot? Verder niet wassen met wasverzachter (koud water is dus ook een goede!).
Alle kousen koop ik bij de V&D van Oreblue. Die hebben kousen met en zonder plakrand in de kleuren die jij zoekt.
Die zonder plakrand zijn wel alleen goed als je echt een goede jarretelgordel hebt. Die sex - gevalletjes van de Hunkemoller hebben te weinig riempjes. Misschien wel fijn om te weten voordat je die kousen op het werk aandoet.
Alle kousen koop ik bij de V&D van Oreblue. Die hebben kousen met en zonder plakrand in de kleuren die jij zoekt.
Die zonder plakrand zijn wel alleen goed als je echt een goede jarretelgordel hebt. Die sex - gevalletjes van de Hunkemoller hebben te weinig riempjes. Misschien wel fijn om te weten voordat je die kousen op het werk aandoet.
vrijdag 13 januari 2012 om 19:47