IPadvraagje

12-01-2012 21:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik het scherm op mijn iPad uitvergroot en dan naar beneden scroll komt er sinds kort steeds een zwarte streep in beeld.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dat weg kan krijgen?

Alvast bedankt!
Bedoel je de scrollbalk? Die gaat vanzelf weg zo gauw je stopt met scrollen. Er is er een rechts en een onder.
Scroll je niet te snel? Pagina heeft tijd nodig om te laden

Ik heb dan grijs witte 4kantjes...

Weet niet of dit hetzelfde is?
Scrollbalk... Inderdaad...
Oh, dus die balk hoort er gewoon? Was me nog nooit eerder opgevallen. De balk is trouwens horizontaal, vandaar dat ik mij er een beetje aan stoor. En komt echt middenin het scherm tevoorschijn...
Volgens mij hoort het niet hoor. Ik heb het niet en al helemaal niet midden van het scherm. Aan de rechter kant zit een scrollbalk.
Middenin hoort niet. Alleen rechts en onder, als je zover hebt ingezoomd dat niet de hele lengte of breedte op je scherm past. Daarmee kun je zien waar op de pagina je zit. In het midden is dus wel vreemd.
Tja, ik vind het ook vreemd... Heb online ookal met een zoekfunctie gezocht in de handleiding, maar dat heeft nog geen antwoord op mijn vraag gegeven...
Toevallig had ik het vandaag ook ineens nadat ik gisteren dit topic las. Bij mij kwam het omdat ik ingezoomd was op een pagina en naar beneden aan het scrollen was. Volgens mij kon de ipad het niet bijhouden en kwam daarom de scrollbalk in het midden tevoorschijn.
Zou dat het dan al die tijd geweest zijn Lyt? Want gekgenoeg is de balk sinds een uurtje weer daar waar ie hoort, nl subtiel onder in beeld... En ik heb toch echt niks aan instellingen oid gezeten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven