Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
wowwwwwwwwwwwwww Kokos gefeliciteerddddddddddddddddddd
Dank je! Eigenlijk wilde ik een kotssmiley plaatsen maar die staat er niet meer bij
Waaaaat Kokos???????????????

Van harte gefeliciteerd meid!!! Dat kun je goed voor je houden. Super voor jullie!

Lianne krijgt een brussie tralalalala!!!!
Dank je! Dinsdag heb ik getest. Was al een hele week niet lekker, misselijk met kotsneigingen. Maar goed, dat kon ook een beginnende migraine zijn, dus ik probeerde niet al te enthousiast te zijn. Toen een erg opgeblazen gevoel, dus ik dacht:"Toch ongesteld aan het worden". Maar dat gevoel ging weg en dat had ik bij Lianne ook.
1e Test gelijk goed dus, fijn! Heb je veel gespuugd bij de vorige zwangerschappen?
we hebben straks elke maand wel een geboorte, leuk leuk
Jeehh gefeliciteerd Kokos! Wat goed. Een broertje of zusje voor Lianne in november! Leuk hoor!

voor kokos
van harte Kokos!!!!! En ook kokosman en Lianne, leuk hoor!!!!!!!!!!!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Haha,ik keek op de groep en zag ineens je trouwfoto's. Dacht dat je stiekem getrouwd was.

Star, wat sneu die pokken.. Ze kijkt er wel heel zielig bij.
Bam, wat een onpasselijk smerig plaatje heb je weer gevonden alle zwangeren hangen boven de pot als ze deze zien. Het was gelukkig wel goed gegaan met de trap. Hij had verder nergens blauwe plekken en die op zijn hoofd is ook heel klein.

Ik heb al 2 stickervellen binnen! Bedankt, bedankt! We gaan vanavond de Karwei maar eens onveilig maken.

Ook suf, ik had thuiszorg van 1 tot 3. Ik had Jonathan om 12 uur naar bed gedaan, dan slaapt hij meestal tot half 2 ofzo. Werd hij pas 3 uur wakker. Tja, zo heb ik er nog niks aan haha. Vond het ook wel sneu voor de thuiszorg want ze is zo gek op hem en ze gaat volgende week op vakantie, dus dan ziet ze hem een poos niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Kokos
Mal, ze geven hier in Jinnyland zeker niet standaard die prik tegen waterpokken (heten hier Windpokken). Hij heeft één prik gehad. Bij ons werd het toen aangeraden omdat er een vrij agressieve variant heerste in mijn oude woonplaats, vandaar. Maar standaard is het hier niet hoor.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Geweldig Kokos, gefeliciteerd! Zit ik eerst over die windpokken te leuteren lees ik ineens iets heel erg leuks! Joepie!
Windpokken
quote:Star schreef op 29 februari 2008 @ 18:08:

Windpokken

Het went Star, het went.... .

Hoe zijn de windpokken van Ceetje?
Een heel stuk beter gelukkig!
Heb je al iets gehoord Star? van je solli
Hé Kokos: gefeliciteerd!!! Super! hartstikke leuk voor je joh!!!
Star nog wat gejoord?

Jin: haha windpokken!

Mal: veel plezier bij de Karwei joh! Mijn stickers al binnen? vergat te zeggen dat ze op de post waren geloof ik...

CG: hmmm man maar even ompraten dus... Spannende tijden? tijd voor flink wat potjes Russische roulette hoor ik al!

Vanaaf visite, morgenochtend visite, zondag eerste kraamborrel... druk weekend voor de boeg!

Vriendin heeft vandaag weer goede echo gehad dus helemaal blij, alles ziet er goed uit! Andere stel heeft 1 kloppend hartje. twee vruchtzakjes, dus helaas een hartje niet gaan kloppen, maar gelukkig een dus wel! Goed nieuws dus evengoed!

Verder alles ok, geen nieuws hier. Alleen moe. Vannacht 2,5 uur met wakker meisje gezeten... zzzzz...

Dag!
Ha bam we dachten hetzelfde!
Ja, net mailtje. Ze willen geen tweede gesprek met me
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Kokos!

Leuk hoor!!!

Je hebt dezelfde UD als m'n vriendinnetje.

Aaaaaaaaaaaaaah Star, ze weten niet wat ze missen! *HUG*

Kokos, super zeg!!! Van harte!! Hopelijk ben je niet misselijk na dat gore plaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven