vriend op vakantie
zaterdag 14 januari 2012 om 02:48
Mijn vriend moet ook redelijk vaak weg voor het werk. Binnen NL soms een hotelovernachting en af en toe ook naar het buitenland met overnachtingen daarbij. Ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als hij hier (in zijn uppie) nog eens een vakantie aan vast zou plakken. Werk is werk en daarna kan hij gewoon weer naar huis komen.
Je ondertoon geeft aan dat je het zelf nogal lastig vind dat hij er een vakantie aanvast plakt? of begrijp ik dit verkeerd?
Je ondertoon geeft aan dat je het zelf nogal lastig vind dat hij er een vakantie aanvast plakt? of begrijp ik dit verkeerd?
zaterdag 14 januari 2012 om 05:25
zaterdag 14 januari 2012 om 05:41
Ik denk dat je nog redelijk jong bent en nog nieg zo gewend aan dit alles. In jouw belevingswereld is het mss vreemd dat hij zoiets doet. Ik vond het op m'n twintigste ook niet leuk. Nu ben ik twintig jaar verder en vind ik het niet meer dan normaal. Je moet het niet persoonlijk opvatten dat hij er vakanties aan vast plakt. Hij heeft groot gelijk, hij is er dan toch. Enne...hij komt vanzelf wel terug.
zaterdag 14 januari 2012 om 07:25
zaterdag 14 januari 2012 om 08:04
Mijn vriend gaat ook heel vaak weg. Bijna elke maand wel een lang weekend. En elk jaar bezoekt hij ook scheepswerven in andere continenten voor maand of twee. Vind ik ook lastig dan hoor. Gewoon het idee dat hij dan met nog twee collegas elke avond staat te feesten in pak daar. Maar wat ik nou precies lastig daar aan vind, kan ik niet echt zeggen. Ik vertrouw hem wel. Misschien toch een soort jaloezie.
zaterdag 14 januari 2012 om 08:12
zaterdag 14 januari 2012 om 08:17
Mijn man gaat ook 1-2 keer per jaar zonder ons weg, ik doe dat zelf 1 weekend per jaar. Hij is nu een paar dagen skiën en gaat in het voorjaar nog een week motor rijden. Dit allemaal in goed overleg hoor, ik heb er geen problemen mee. En we gaan ook een keer of 2 per jaar samen zonder kinderen weg. En ook met kinderen trouwens.
Voor werk hoeft hij nooit weg.
Voor werk hoeft hij nooit weg.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 14 januari 2012 om 08:19
Mijn man is ook redelijk vaak weg. Noorwegen zo'n 6 dagen en twee keer per maand. Plakt er niets aan vast dat zou wel erg lang worden. Soms ook nig wel een paar dagen weg maar dat is het dan wel. De tip om mee te gaan voor jou naar de usa lijkt me een goede. Verder went het wel hoor ik vermaak me meestal wel maar leuk...
zaterdag 14 januari 2012 om 09:30
Hij zou gek zijn als hij die extra vakanties niet zou nemen.
Maar wat is je vraag?
Denk je dat hij niet genoeg van je houdt als hij langer wegblijft? Je hoopt dat hij je zo mist dat hij liever naar huis zou rennen om jou te zien?
Je denkt dat hij zijn collega's liever ziet dan jou?
Wat is je onzekerheid?
Maar wat is je vraag?
Denk je dat hij niet genoeg van je houdt als hij langer wegblijft? Je hoopt dat hij je zo mist dat hij liever naar huis zou rennen om jou te zien?
Je denkt dat hij zijn collega's liever ziet dan jou?
Wat is je onzekerheid?
zaterdag 14 januari 2012 om 10:00
Mijn vriend moet zeer regelmatig naar het buitenland voor zijn werk. Meestal gaat hij gelijk terug wanneer hij klaar is maar soms blijft hij nog 1 of 2 dagen langer. In de zomer gaat hij ook alleen met een vriend op vakantie (en ik ga ook zonder hem nog een week weg).
Waarom ga je niet naar hem toe als hij langer blijft? Bij ons is dat geen optie vanwege de kinderen maar anders had ik het wel geweten
Waarom ga je niet naar hem toe als hij langer blijft? Bij ons is dat geen optie vanwege de kinderen maar anders had ik het wel geweten
zaterdag 14 januari 2012 om 10:01
zaterdag 14 januari 2012 om 10:09
Dit topic heb ik al eens eerder gelezen.. Toen stond er alleen nog bij dat vriendje in de USA met 2 vrouwelijke collega's vakantie ging vieren..
Anyway, mijn vriend gaat een aantal x per jaar met vrienden weg (weekendjes, weekje wintersport).. Mijn ex ging vaker en zeker 3 x id maand op zakenreis. Ik vind zoiets niet erg. Ik vind het heerlijk en gun het mijn vriend ook van harte! Dat geplak heb ik helemaal niks mee.. Ieder z'n eigen leven!
Anyway, mijn vriend gaat een aantal x per jaar met vrienden weg (weekendjes, weekje wintersport).. Mijn ex ging vaker en zeker 3 x id maand op zakenreis. Ik vind zoiets niet erg. Ik vind het heerlijk en gun het mijn vriend ook van harte! Dat geplak heb ik helemaal niks mee.. Ieder z'n eigen leven!